آموزش تصویری حذف موقت اکانت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران آن میتوانند تصاویر و ویدیوهای خود را در این شبکه به اشتراک بگذارند.نسخه اندروید این شبکه اجتماعی بین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران دنیا نصب شده که این نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد.

در کل برای حذف اکانت اینستاگرام دو روش وجود دارد. روش اول حذف موقت یا غیرفعال کردن است که با انجام این عمل می توانید اکانت خود را غیرفعال کرده و هر زمان که دلتان خواست آن را دوباره فعال کنید. اما روش دوم حذف دائمی اکانت اینستاگرام است که اکانت شما برای همیشه و به صورت کامل از اینستاگرام پاک خواهد شد.

در ترفند و آموزش امروز تصمیم داریم نحوه حذف اکانت اینستاگرام و غیرفعال کردن اینستاگرام را به صورت تصویری، ساده و روان خدمت شما آموزش دهیم. برای این منظور با ما همراه باشید.

در این مطلب حذف اکانت موقت یا غیرفعال کردن اینستاگرام به شما آموزش داده می شود که پس از مدتی می توانید دوباره اکانتتان را بازیابی کنید. اما در صورتی که میخواهید اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه و بدون بازگشت پاک کنید، از مطلب زیر استفاده کنید:

نکات مهم در مورد حذف موقت اکانت اینستاگرام:

bolet_bg پس از حذف اکانت، شخص دیگری نمی تواند صاحب آن اکانت (نام کاربری) شود.به زبان ساده تر شما پس از اینکه اکانت خود را حذف نمودید، شخص دیگری نمی تواند نام کاربری حذف شده را دوباره ثبت کند.

bolet_bg با حذف اکانت تمامی اطلاعات شما از قبیل: تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و … به صورت موقتی از روی اینستاگرام حذف خواهد شد، اما می توانید در دفعات بعد آن را بازیابی کنید.

bolet_bg بر خلاف برنامه های مانند واتس اپ، حذف اکانت اینستاگرام می بایست از داخل خود وب سایت رسمی اینستاگرام انجام شود. درست مثل حذف اکانت تلگرام که از خود سایت تلگرام باید اکانتتونو حذف کنید.

 

آموزش تصویری حذف موقت اکانت اینستاگرام:

۱- برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام می بایست به سایت رسمی اینستاگرام مراجعه کنید. برای این منظور روی لینک زیر ضربه بزنید:

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary

۲- نام کاربری و رمز عبور اکانت خود را وارد و Log in کنید.

۳- در این مرحله و در قسمت Why are you disabling your account باید دلیل غیرفعال کردن اینستاگرام را انتخاب کنید.

۴- روی زبانه مورد نظر ضربه بزنید.

۵- یک دلیل را به دلخواه انتخاب کنید.

 

۶- سپس یک قسمت جدید با نام To continue , please re-enter your password برایتان ظاهر می شود که میبایست رمز عبور اینستاگرام خود را دوباره وارد کنید.

۷- برای غیرفعال کردن اکانت خود روی گزینه قرمز رنگ Temporarily Disable Account ضربه بزنید.

 

 

۸- اکنون یک پیغام برای شما نمایش داده می شود که برای حذف اکانت کافیست OK را انتخاب کنید.

 

۹- پس از مشاهده پیغام زیر، اکانت شما غیرفعال می شود.

نکته: پس از چند ساعت از غیرفعال کردن اکانت خود در اینستاگرام می توانید دوباره آن را فعال کنید.

 

منبع : ترفندها