آموزش حذف دائمی اکانت اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی محبوب می باشد که کاربران در آن می توانند عکس ها و ویدیو های خود را برای خانواده، دوستان و دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.محبوبیت اینستاگرام به حدی بالاست که نسخه اندروید این شبکه اجتماعی بین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران دنیا نصب شده است.

در مطلب ” آموزش تصویری حذف اکانت اینستاگرام” نحوه حذف موقتی اکانت اینستاگرام را به شما کاربران آموزش دادیم. در حذف موقتی اکانت شما از اینستاگرام حذف می شود اما اطلاعات شما درون دیتابیس شرکت Instagram باقی مانده و شما می توانید در دفعات بعدی اکانت خود را بازیابی کنید.

اما در حذف دائمی قضیه کمی فرق می کند. در حذف دائمی تمامی اطلاعات شما از اینستاگرام حذف شده و دیگر قابل بازیابی نیست. در این مطلب سایت تصمیم داریم نحوه حذف دائمی و بدون بازگشت اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.در ادامه با ما همراه باشید.

نکات مهم در مورد حذف اکانت اینستاگرام:

bolet_bg پس از حذف اکانت، شخص دیگری نمی تواند صاحب آن اکانت (نام کاربری) شود.به زبان ساده تر شما پس از اینکه اکانت خود را حذف نمودید، شخص دیگری نمی تواند نام کاربری حذف شده را دوباره ثبت کند.

bolet_bg با حذف اکانت تمامی اطلاعات شما از قبیل: تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و … به صورت کامل از روی دیتابیس اینستاگرام حذف خواهد شد.

 

مراحل تصویری حذف دائمی اکانت اینستاگرام:

مرحله اول: ابتدا با استفاده از لینک زیر به وب سایت حذف اکانت اینستاگرام مراجعه نمایید:

https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent

مرحله دوم: سپس نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را وارد نموده و Log in کنید.

مرحله سوم: در صفحه ی باز شده و در قسمت، Why are you deleting your account دلیل حذف اکانت خود را انتخاب کنید.(به عنوان مثال ما گزینه Something else را انتخاب نموده ایم)

مرحله چهارم: سپس در قسمت To continue , please re-enter your password رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید.

مرحله پنجم: اکنون کمی به پایین اسکرول کرده و پس از اطمینان از کار خود، برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام گزینه ی Permanently delete my account را انتخاب کنید.

مرحله ششم: در مرحله آخر یک پنجره برای شما باز خواهد شد که برای حذف دائمی اکانت می بایست آن را تایید کنید.

پس بدین منظور گزینه OK را انتخاب کنید.

اکنون کار تمام است و اگر اکانت شما به درستی حذف شده باشد با پیام زیر برخورد خواهید نمود:

Your account has been removed. We,re sorrt to see you go!

منبع : ترفندها