آپارتمانی روشن با دیوارهای جذاب ،برای یک خانواده چهارنفری

آپارتمانی روشن با دیوارهای جذاب ،برای یک خانواده چهارنفری

طراحان درover under ، یک آپارتمان دو خوابه به مساحت 116 متر مربع ،واقع در Massachusetts بوستون را تبدیل به فضایی روشن ،با کابینت کاری به خصوص و دیوارهای جذاب رنگی کرده اند.
Chris Grimely از شرکت معماری over under که مرکز آن در بوستون است با طراحی فضایی روشن و بازدریک ساختمان دو خوابه برای خانواده ای پرجمعیت استعداد خود و همسرش Kelly Smith را درطراحی نشان داده است.

divar01

این زوج، زمانی که تجارت خود را در عرصه طراحی با ایجاد استودیوی طراحی و معماری Over under و شرکت طراحی و توزیع Filzfelt شروع کردند، در اولین برنامه فروش خانه در بوستون، آپارتمانی را در انتهای جنوبی بوستون خریداری کردند.در ابتدا آن ها باز شو ها را در دیوارها کاهش دادند و با حذف فرش ، کف را به رنگ گاراژ در آوردند.

divar02

divar03
آشپزخانه به طور کامل ، به منظور بهره بردن از فضای آن مورد بررسی قرار گرفت. با حذف فضای قبلی ، آشپزخانه ای جدیدکه به اتاق غذاخوری باز می شد ایجاد شد.

divar04

جای یخچال برای دسترسی بهتر به کابینت های بالایی و ایجاد فضای بیشتر برای کابینت ها که در تهیه غذا ، از لوازم داخل آن بهره برده می شود تغییر داده شد.

divar05

در ابتدا در همه محصولات چوبی جهت افزایش زیبایی ضامن هایی تعبیه شد ، اما به زودی مالکان خانه دریافتند که ناخودآگاه با استفاده از این ضامن ها فضای ایمن تری را برای کودکشان به وجود آورده اند.

divar06

بعد ها وقتی کودکشان شروع به راه رفتن کرد ، والدینش اسباب بازی ها و لوازم کودک را در قسمتی از اتاق قرار دادند که کودک به آسانی بتواند با باز و بسته کردن ضامن به آن ها دست یابد.

divar07

divar08

divar09

منبع: خوگر