افزایش امنیت درب ضد سرقت با مسدود کننده ها

افزایش امنیت درب ضد سرقت با مسدود کننده ها

افزایش امنیت درب ضد سرقت

همانطور که میدانید لزوم ایجاد امنیت برای منازل باعث شده است که لوازم امنیتی بسیاری تولید شود، یکی از این امکانات بعد از درب ضد سرقت مسدود کننده درب میباشد. مسدود کننده میتواند تا حد زیادی امنیت منزل را تامین و از ناخواسته افراد غیر مجاز جلوگیری نماید. از این مسدود کننده ها میتوان برای همه نوع دربی رد همه ی قسمت های منزل استفاده نمود.

مسدود کننده درب انواع مختللفی دارند به همین دلیل میتوانند بخش اعظمی از خواسته مشتریان را براورده نمایند.

برای خرید مسدودکننده مناسب درب ویژگی های آنها را بررسی می کنیم

Best Bargain-Priced

این نوع مسدودکننده دارای پلاستیکی توپی مانند می باشد که کمک می کند مسدود کننده محکم و ایمن بماند و در مقابل ۳۵۰ پوند فشار مقاومت کند.

Best Portable Door Jammer

این نوع مسدودکننده بدلیل سبکی و قابلیت حملی که دارد کاربردی سریع و آسان دارد.این مسدود کننده در پایین درب قرار می گیرد و نیروی وارد شده به در را از طریق پلاستیکی که با آن به زمین متصل می شود،مهار می کند

Best Heavy-Duty Door Jammer

این نوع مسدود کننده از فولاد ساخته شده و در آن از پلاستیک استفاده نشده کفی آن 8 سانتی متر می باشد که با قرار گرفتن بر روی زمین باعث ایجاد مقاومت در درب میشود. این مسدود کننده در سایز 36 تا 51 اینج متغیر است و میتوان از آن برای محیط هایی با کفی فرش، سرامیک ، چوب و کاشی و… از آن استفاده کرد اما باید خاطر نشان کرد که استفاده از این محصول در حمام توصیه نمیشود.

Best Versatile Door Jammer

برای افزایش امنیت درب ضد سرقت مورد استفاده در منزل خود میتوانید از مدل دوتایی مسدود کننده درب استفاده کنید. این مدل از مسدود کننده ها تا 350 پوند فشار را تحمل میکنند .

منبع:رستاک