امضای کارافرینان بزرگ دنیای فناوری اطلاعات

امضای کارافرینان بزرگ دنیای فناوری اطلاعات

استیو جابز – اپل

خطوط تند و تیز و نقطه ی بریده ی حرف i در امضای استیو جابز ، طبیعت بی تاب و پرتکاپو او را فاش می کند ، همینطور خطوط اریب نشان دهنده ی جاه طلبی و گرایش او نسبت به اینده است .

emzakarafarin1

مگ ویتمن – اچ پی

خط کشیده ی اخر امضای مگ ویتمن نشان دهنده ی انگیزه و عزم اوست . با اینکه اسم کوچکش کاملا واضح و خوانا است ، اسم فامیلی اش نامرتب و با شتاب زدگی نوشته شده است و این بیانگر اینست که مگ ویتمن نسبت به دستاوردهایش بسیار مفتخر است .

emzakarafarin2
ویلیام هوولت – اچ پی

امضای کاملا ناخوانا و غیرقابل درک ویلیام نشان دهنده ی چابکی ذهنی اوست . واضح ترین این نمونه اینست که حرف i نقطه ندارد . این امر بیانگر اینست که توجه او نسبت به برنامه های بزرگتر است و یک جور ناتوانی برای توجه به جزئیات کوچکتر .

emzakarafarin3
دیوید پکارد – اچ پی امضای دیوید پکارد در انتها رو به سمت بالا تمایل دارد و این نشان دهنده ی خوش بین بودن و جاه طلبی اوست . حروف بزرگ اول اسم و فامیلش نشان دهنده ی اعتماد به نفس اوست ، نبود خط فاصله میان دو اسم بیانگر شخصیت توانمند و فاخر دیوید است .

emzakarafarin4
جینی رومتی – ای بی ام

اولین حرف امضای جینی بسیار پرزرق و برق است و این نشان میدهد که او به شدت تلاش می کند تا اعضای هیئت مدیره حضورش را احساس کنند ؛ و باز بودن بالای حرف o بیانگر طبیعت همکاری جمعی اوست.

emzakarafarin5
ساتیا نادلا – مایکروسافت

با حذف اسم فامیلی اش از امضای خود ساتیا نشان میدهد که نسبت به کسب و کار خیلی ارام است ، به هرحال گول این را نخورید چونکه نقطه ی اخر امضا نشان میدهد که یک بازرگان بسیار موفق منتظر موقعیتی مناسب است تا خود را نشان دهد .

emzakarafarin6
بیل گیتس – مایکروسافت

بیل ادمی ساده و بی الایش است و امضای ساده و خوانایش هم مشخص کننده ی همین است . با این حال ، حروف بزرگ نشان دهنده ی اعتماد به نفس است . دیگر حروف متوازن نوشته شده اند و این نشان دهنده ی این است که به رغم فاخر بودنش ، شخصیتی بسیار متواضع دارد .

emzakarafarin7
جف بزوس – آمازون

گرچه اولین حرف اسم امضای جف بزوس خواناست ، اما اسم فامیلش اینگونه نیست . این نشان میدهد که جف اهمیت ویژه ای به دستاوردهای شخصی اش میدهد . خط بسیار کشیده ی پایانی امضایش نشان دهنده ی پرانرژی بودن اوست .

emzakarafarin8
مایکل دل – دل

بسیاری از امضاهای به سرعت و به شکلی ناخوانا روی مدارک زده می شوند . به هرحال امضای مایکل دل بسیار ساده و واضح است ، نقطه ای که روی حرف i با دقت گذاشته شده است نشان میدهد که مایکل شخصیت بسیار دقیق دارد و به جزئیات توجه و اهمیت ویژه ای نیز دارد .

emzakarafarin9
برایان کرزانیچ – اینتل

امضای برایان با شتاب زدگی و نوشته شده است و این نشان دهنده ی هوش بالای اوست و زندگی ای که پر از کارو برنامه است . حروف بزرگ کاملا خوانا هستند و بزرگتر از دیگر حروف هم نوشته شده اند و این نشات گرفته از اعتماد به نفس اوست .

emzakarafarin10
لری پیج – گوگل

اولین حرف a در امضای لری را دقت کنید ، بالایش باز است ، این بیانگر یک مفهوم است : او دوست دارد افکارش را با دیگران به اشتراک بگذارد . حروف بزرگ نشان دهنده ی ارزش دادن به خود است و هم سطح بودن امضا مشخص کننده ی اینست که لری در زندگی خود متعادل عمل می کند .

emzakarafarin11
سرگئی برین – گوگل

نبود نقطه روی حرف i نشان دهنده ی اینست که سرگئی بیشتر به تصویر کل اهمیت میدهد و جزئیات خاص را به عهده ی دیگران می گذارد . اسم کوچکش نسبت به اسم فامیلش خوانا تر و واضح تر است و بیانگر اینست که در کارش با دیگران به صورت نزدیک و مستقیم معامله می کند .

emzakarafarin12
جان چمبرز – سیسکو

اولین حرف امضای جان چمبرز بسیار خوش نما است ، به نشان میدهد که جان دوست دارد تا دیگران حضورش را احساس کنند . با این حال باقی حروف صاف و متوازن است که به این معناست : او دوست دارد در کار و زندگی اش تعادل را رعایت کند .

emzakarafarin13
سفرا کتز – اوراکل

امضای سفرا کتز تا حدود مشخص است ، حروفی بزرگ که سریع نوشته شده اند . این بیانگر شخصی با اعتماد به نفس و برون گراست و از آنجایی که هر حرف خوانا و مشخص است می توان گفت که او شخصی ساده و متواضع است .

emzakarafarin14
مارک هرد – اوراکل

خطوطی که در امضای مارک به سمت پایین کشیده شده نشان دهنده ی شخصیت بدبین اوست . احتمال زیاد در بین اعضای هیئت مدیره با احتیاط عمل می کند و تمامی جوانب تصمیمی را که می خواهد اتخاذ کند را در نظر میگیرد . و در اخر اینکه ، خط ناخوانی او در امضایش نشان دهنده ی ذهن پرمشغله اوست .

emzakarafarin15
اورسلا برنز – زیراکس

هیچ خط کج یا شیب قابل توجه ای در امضای اورسلا دیده نمیشود ، بیانگر اینست که رویکرد متعادلی نسبت به کسب و کارش دارد . حروف رسمی در امضایش حاکی از اعتماد بنفس اوست و خوانایی امضایش نشان میدهد که او شخصی متواضع است .

emzakarafarin16
وندل ویکس – کورنینگ

این امضا که سبک بسیار خاصی دارد نشان دهنده ی خلاقیت و استعداد بالای وندل است و اینکه او حرفی برای گفتن دارد این برداشت را میتوان در حروفی که جدا از هم نوشته شده اند را نیز دید . حروفی که به سمت راست تمایل دارند نشان دهنده ی شخصیت دوستانه او نیز میباشد .

emzakarafarin17
تام جورجنس – نت اپ

تام با حروف اول اسم و فامیلش امضا می کند و این نشان میدهد که او شخصیتی محرمانه دارد. حلقه های رو به عقب در امضایش نشان دهنده ی شخصیت متفکر اوست . خط کشیده ی شده ی پایانی اسم فامیلش نشان دهنده ی اینست که او در مواقع نیاز می تواند بیش فعال و بسیار پرانرژی باشد.

emzakarafarin18