اندامی با فرم دهی مناسب

اندامی با فرم دهی مناسب

اندامی با فرم دهی مناسب، کاهش سایز موضعی و سفت شدن عضله بدن

شکل دهی زیبایی بدن یا طب سوزنی فرم دهی بدن برای اندام ساعت شنی یک روش درمانی کل نگر بده که با ترکیب طب سوزنی، طبیعت درمانی و فیزیولوژی عصبی بوجود آمده است.

شکل اندام ساعت شنی بدن با طب سوزنی زیبایی بدن یکی از شیوه های موثر است که برای کمک به داشتن ظاهری بهتر، جوان و احیای فیزیک و ظرافت بدن و ذهن بوجود آمده است.

حاصل درمان ریشه و عامل مشکل بهبود سلامت کلی بدن و داشتن ظاهری زیبا و جوان تر به طور هم زمان می باشد.

این روش برای قسمت های مختلف بدن مانند:

شکم، باسن، قسمت پایین و بالای پا در مواردی از قبیل وجود چربی زیر پوست، شل شدگی پوست، رسوبات چربی و مشکل اضافه وزن، را فرم دهی می کند.

تبدیل کردن اندام سیب و گلابی شکل به ساعت شنی، رفع چاقی های موضعی اندام :

ما ناامیدی زنان در مورد سیب شکل بدن بدنشان را درک می کنیم. برای شکل سیبی بدن، در اصل شما باید بیشتر چربی بدن را در شکم، بخش بالای بازو و پشت ذخیره کنید به جای تجمع آن در بخش پایینی بدن.

این امر در بسیاری از افراد هنگامی که در دنیایی زندگی می کنند که زنان ساعت شنی و گلابی شکل مورد تمجید قرار می گیرند، منجر به کاهش عزت نفس و مشکلات تصویر ذهنی فرد از خود می شود.

با وجود این که زندگی با این شکل بدن ممکن است دلسرد کننده باشد، همیشه در ناامیدی بسی امید است. بسیاری از زنان سیب شکل بدنشان را به شکل ساعت شنی تغییر می دهند و رسیدن به این شکل بدن با کار کمی سخت و تلاش بسیار محتمل است.

کاهش سایز موضعی اندام بالا و پایین تنه به شکل ساعت شنی با ورزش و طب سوزنی

تعیین شکل بدن از حالت چاقی یک طرفه بالا یا پایین تنه گاهی اوقات چالش بزرگی است. مثلا نوع غالب بدن شما به طور ژنتیک یا در اثر شرایط بد غذایی دوران نوجوانی ممکن است به طور مشخص سیب شکل باشد.

اما این امکان نیز وجود دارد که ترکیبی از اشکال دیگر نیز داشته باشد.بنابراین تعیین قطعی شکل بدن سخت تر می شود.بنابراین پیش از این که بگوییم چگونه شکل بدن را تغییر دهید باید ابتدا تعیین کنیم آیا این شکل واقعا درست است یا خیر.

ابتدا باید توجه کنید بیشتر وزنتان در کدام قسمت اندام بدن افزایش می یابد و کدام نواحی لاغرتر است. برای مثال ممکن است متوجه شوید وزن اضافی در شکم یا سینه بیشتر جمع می شود و به سختی چربی اطراف ران و باسن قرار می گیرد یا برعکس.

به مدت هزاران سال، مردم چین می دانستند زیبایی از درون رشد می کند. همانند طب سنتی چینی معمول، طب سوزنی سامان دهی بدن نیز شامل روش های مختلف برای تمام سیستم های بدن انسان است.

هر فرد بسته به مشکل سلامتی و سبک زندگی اشت به انجام درمان طبق این روش، واکنش های متفاوتی خواهد داشت.

طب سوزنی چین چگونه می‌تواند عدم تعادل هورمونی برای بد فرمی بدن کمک کند؟

اختلال هورمونی یا عدم تعادل هورمونی یکی از دلایل عمده بروز مشکلات مختلف است. یکی از سیستم‌های بدنمان که بیشتر تحت تأثیر این مسئله قرار می‌گیرد سیستم تناسلی‌مان است.

اکثر اوقات اختلال هورمونی بر بچه‌دار شدن زوجین اثر می‌گذارد. به‌طور خاص این مشکل بر زنان اثر بیشتری دارد.

این مشکل بر چرخه قاعدگی زنان اثر گذاشته و باردارشدن را برای وی سخت می‌سازد. جدای از مسئله بچه‌دار شدن اختلال هورمونی تأثیرات بسیار دیگری بر جا خواهد گذاشت.

ببینید زمانی که ما از اختلال هورمونی صحبت می‌کنیم به‌طورکلی راجع به غددی که هورمون ترشح می‌کنند را مدنظر قرار می‌دهیم؛

که می‌تواند موجب بروز بیماری‌های مختلف غدد مثل کم‌ یا پرکاری تیروئید و دیگر اختلالات رشد مثل آکرومگالی (درشتی غیرعادی صورت، دست‌ها و پاها بر اثر ترشح زیاد غده هیپوفیز) و غول‌پیکری اندام و چاقی موضعی و غیره گردد.

پژوهش‌ها نشان می‌دهند که سبک زندگی پشت‌میزنشینی که دلیل اول چاقی است منجر به بروز اختلال هورمونی در سرتاسر جهان شده است؛

بنابراین داشتن تحرک کافی، ورزش کردن و رعایت یک رژیم غذایی سالم همواره مهم است. هم‌چنین مهم است که از مصرف داروهای هورمونی و داروهایی که ممکن است بر تولید هورمون‌ها در بدن اثر بگذارد خودداری نمایید.

به‌طور مثال طب سوزنی یک از روش‌های درمانی بسیار مؤثر برای درمان عدم تعادل هورمونی در بدن است.

این روش درمانی نقاط مختلف در بدن که موجب عدم تعادل در بدن شده‌اند را هدف قرار می‌گیرد و موجب ایجاد جریان مثبت انرژی در بدن می‌شود.

پس از انجام درمان به مدت چندین هفته نتایج حاصل قابل‌توجه خواهند بود. طب سوزنی یکی از مؤثرترین و سالم‌ترین روش‌های درمانی جایگزین هست.

طب سوزنی فرم دهی بدن در جلسه 5 تا 8 درمان نتایج قابل توجه خواهد داشت. تاثیر طب سوزنی افزایش داده شده و نتایج آن در طول دوره درمانی ادامه خواهند یافت.

دوره درمانی برای زیبایی و کاهش سایز و فرم دهی بدن چقدر است؟

به طور کلی یک دوره درمانی شامل 10 تا 30 جلسه می باشد. تعداد جلسات بستگی به شکل و حجم اعضای بدن و قسمت های مختلف بدن فرد دارد.

ممکن است دو بار در هفته یا به صورت یک روز در میان یا هفته ای یکبار درمان ها انجام شوند. به طور بهینه بهتر است که در ابتدای کار جلسات درمانی به یکدیگر نزدیک تر باشند.

هر جلسه در حدود 60 تا 90 دقیقه طول می کشد. اثرات و افزایش زیبایی معمولا از جلسه 3 یا 4 به بعد قابل مشاهده خواهد بود.

مزایای طب سوزنی در زمینه های مختلف بوده و طب سوزنی برای فرم دهی حجم بدن به طور چشم گیر اثر گذاری طولانی تری داشته و بیشتر دوام می آورد. این درمان به افزایش فواید و طول مدت ماندگاری اثرات طب سوزنی می افزاید.

داشتن اندام ساعت شنی و رفع فرم بدن سیب و گلابی شکل با طب سوزنی بدن

آیا درمان زیبایی و فرم دهی اندام طب سوزنی واقعا تفاوتی ایجاد می کند؟

طب سنتی چینی در حدود 5 هزار سال قدمت دارد و طیف گسترده ای از بیماری ها را درمان می کند. این روش با بهبود و درمان میلیون ها نفر در طول زمان خود را به اثبات رسانده است و می توان گفت از آزمون خود سربلند بیرون آمده است.

استفاده از طب سوزنی برای زیبایی  بدن هم اکنون توجهات زیادی را در ژاپن، هنگ کنگ، آمریکا و سوئد به خود جلب کرده است، اکنون 2 سالی هست که بعضی از پزشکان ایران هم انجام می دهند.

تاثیرگذاری طب سوزنی به علت دست کاری مستقیم سیستم انرژی چی بدن می باشد که می توان آن را به هنگام نیاز متعادل کرده، انسداد موجود در مسیر آن را از بین برد و یا حتی به میزان آن افزود.

از این روش می توان به عنوان جایگزینی برای انجام عمل جراحی استفاده کرد. به خصوص آنکه پس از اتمام جلسه اول تا سوم درمان، تغییرات و اثرات آن قابل توجه خواهند بود.

در موارد کاهش چربی های شکم و پهلو و ران پا با طب سوزنی از طریق مکانیسم تنظیم سوخت و ساز و تحریک موضعی با طب سوزنی سنتی و الکتریکی،  چربی ها مثل عمل ورزش کردن یا تحرک بدنی موضعی شکسته می شود و سلولیت هم از بین می رود

و به مرور از طریق ادرار و عرق بدن خارج می شود.در مواردی که تجمع چربی ها بیشتر باشد، از طریق الکترو آکوپانکچر و… برای از بین بردن عمق بیشتر چربی های موضعی استفاده می کنیم.

این روشها کاربردی و تجربی هست و نیاز به مهارت دارد و نوع سوزن زدن، جلسات لازم و سبک درمانی مهم است.باید بدانید که استفاده از دستگاه های موضعی موجود در کلینیک ها در مواردی به تنهایی لاغری موضعی امکان پذیر هست

اما گاهی عوارض بسیاری دارد و ماندگار نیست.اما در این روش،طب سوزنی با تنظیم سوخت و ساز و عملکرد هوشمند بدن که طبیعت آن است،به از بین رفتن این چربی ها و سلولیت و سفت شدن عضلات بدن کمک می کند.

در این روش نیز عوارضی برای بدن فرد نخواهد داشت زیرا بدن در طب چینی این طور تعریف شده است که وقتی تعادلی بین انرژی چی بدن برقرار نباشد شخص بیمار می شود و دچار نازیبایی پوست و اندام یعنی چاقی موضعی نیز می شود

که مصرف تغذیه سالم و مغذی و نداشتن استرس های زیاد مهم است.همچنین طب سوزنی روش های خاصی برای افزایش حجم عضله باسن دارد که جز موارد خاص و کلینیکی و تخصصی محسوب می شود.

لاغری موضعی بدن در بالا یا پایین تنه با طب سوزنی فرم دهی بدن

طب سوزنی یکی از گنجینه های طب سنتی چین برای لاغری و زیبایی اندام

این روش نقشی مهم در درمان چاقی و زیبایی اندام بر عهده دارد. متخصصان بیمارستان طب سنتی زیبایی پکن می گویند سوخت و ساز و کاهش وزن با استفاده از طب سوزنی، تنظیم عملکرد غدد بدن و تیروئید است.

لاغری موضعی با استفاده از این روش بهتر است که بر روی افراد جوان و بالغ در سنین بین 20 تا 50 سالگی انجام شود، زیرا در این سن، رشد بدن کامل شده است و عملکرد تمام بدن کامل و بدون نقص است.

در نتیجه درمان با استفاده از طب سوزنی به راحتی متابولیسم بدن را تنظیم می کند و تجزیه چربی های بدن را بهبود می بخشد.

به علاوه طب سوزنی با جلوگیری از حرکات دودی شکل روده و ترشح اسید معده، باعث کم شدن احساس گرسنگی و در نتیجه کاهش وزن و حجم چربی های موضعی می گردد.

در درجه اول کاهش وزن و لاغری موضعی با استفاده از طب سوزنی بر تنظیم کردن میزان متابولیسم لیپیدها یا چربی بدن تاثیر می گذارد. در افراد چاق، میزان لیپید پروکسید یا چربی سوزی بیش از میزان طبیعی می باشد.

روش حذف و چربی سوزی با این روش سنتی علاوه بر هدف اصلی اش یعنی افزایش سوخت و ساز که موجب کاهش وزن می شود، می تواند به کاهش میزان چربی پروکسید در بدن نیز کمک کند.

در درجه دوم نیز می تواند مشکل اشتهای بیش از حد و ترشح بیش از حد اسید معده را از طریق تنظیم سیستم عصبی با هدف از بین بردن خستگی و گرسنگی، بیماران را درمان کند.

با طب سوزنی، خالی شدن معده آهسته تر صورت می گیرد و معده دیگر خالی نمی ماند،

بنابراین به طور طبیعی فرد همیشه احساس سیری می کند و تمایلی به خوردن اضافی ندارد این تغییر باعث کاهش کالری دریافتی و کم شدن چربی های تجمع شده و بد شکلی اندام می شود.

اثرات قابل مشاهده روش زیبایی اندام ساعت شنی با طب سوزنی فرم دهی بدن

– از بین رفتن چربی

– تحریک کلاژن و تولید الاستین

– تحریک حرکت لنف

– افزایش گردش خون در بدن

– کشیدگی و سفتی بیشتر عضلات پوست

– کوچک کردن منافذ پوست و بهبود تعادل هورمونی در بدن برای کمک به آکنه (به خصوص آکنه های موجود بر روی بالای کمر و شانه ها)

– تحریک و افزایش تجزیه چربی (شکستن سلول های چربی)

– تصحیح شکل و ساختار قسمت های خاص از عضلات بدن

– از بین بردن پارگی مویرگ ها

تاثیرات کلی طب سوزنی فرم دهی بدن

– بهبود گردش خون و هاضمه

– اثر غددی عصبی

– تخلیه لنف و سم زدایی سیستم بدن

– کاهش وزن و سایز در تمام بدن

– بهبود سیستم ایمنی بدن

– تحریک و متعادل سازی متابولیسم در تمام بدن

– تحریک متابولیسم آب یا دفع مایعات تجمع شده در بدن

– کاهش استرس

– متعادل سازی جریان انرژی بدن

منبع:www.salemchi.com