با این سه نوع پارچه در تابستان خنک باشید

با این سه نوع پارچه در تابستان خنک باشید

پارچه مناسب فصل تابستان

خانم‌ها در تابستان دو برابر آقایان باید گرما را تحمل کنند و آن هم به دلیل پوشیده بودن بیشتر بدنشان است. حال که از این گرمای طاقت فرسای تابستان و عرق کردن مداوم زیر لباس‌ها نمی‌توان فرار کرد یک راه حل وجود دارد. آن هم انتخاب پارچه‌های خاصی برای پوشاک تابستانی‌تان است که در برابر گرما و رطوبت تابستات تحمل بیشتری دارند. با ما همراه باشید.
بعد از شناخت این ۳ نوع پارچه برای انتخاب های تابستانی بعدی‌تان در مانتو و مقنعه و دیگر البسه دیگر نگران گرمی هوای تابستان نخواهید بود.

۱- پارچه چیت

این جنس را خواهر کوچکتر شلوار جین‌تان فرض کنید و در انتخاب مانتو یا پوشاک دیگر از آن استفاده کنید. به راحتی نفس می‌کشد، با همه آیتم‌ها تقریبا ست می‌شود و یک جذابیت خاصی به تیپتان می‌دهد.

۲- پارچه نخی

این جنس بسیار مناسب برای مقنعه یا شال یا روسری شماست. به راحتی عرق را جذب می‌کند و یکی از بهترین آیتم‌ها برای نفس کشیدن پوست شماست. از دیگر ویژگی‌های این جنس می‌توان به رفع چروک آسان از روی آن اشاره کرد که مزیت بسیار جالبی است.

۳- پارچه کتان

شستشو و نگهداری از آن بسیار آسان است. برای استفاده از صبح تا شب مناسبترین گزینه است و بهترین جنس میان همه انواع پارچه برای تابستان است.

 

منبع : chibepoosham.com