تازه ترین اطلاعات از امکانات اپل واچ

تازه ترین اطلاعات از امکانات اپل واچ

همانطور که می‌دانید٬ اولین ساعت هوشمند شرکت اپل به نام اپل‌واچ در جریان کنفرانس رونمایی از آیفون ۶ ٬ معرفی شد و اطلاعات و توضیحات زیادی نیز توسط این شرکت در موردش ارائه شد. اما باز سوالات و ابهامات زیادی در مورد این ساعت به جا ماند و اپل تصمیم گرفت تا در آینده مزایا و مشخصات دیگر ساعت هوشمند خود را ارائه دهد. حال پس از چند روز٬ اطلاعات جدید در مورد اپل‌واچ و هم‌چنین اپل‌واچ ادیشن منتشر شد.

این ساعت قابلیت مقاومت در برابر آب را دارا است ولی نه به صورت کامل٬ کاربر می‌تواند بدون هیچ نگرانی زیر باران با ساعت باشد و یا دست خود را هنگامی که ساعت را در اختیار دارد بشورد٬ اما قبل از ورود به استخر و یا دوش حمام باید اپل‌واچ را از دست خارج کرد.

همچنین گفته شده که میکروفونی در ساعت تعبیه شده تا به وسیله آن بتوان تماس صوتی مستقیما از اپل‌واچ برقرار کرد.

Apple2

کاربر توانایی اجرا و بارگذاری اپلیکیشن‌های اپل‌واچ را مستقیما از طریق آیفون خواهد داشت. برای مرتب‌سازی اپلیکیشن‌ها٬ کاربر باید انگشت خود را بر روی آیکون برنامه نگه دارد و سپس آن را در صفحه جابه جا کند٬ درست مانند مرتب‌سازی آيکون‌های آیفون.

سیستمی تحت عنوان Ping My iPhone در اپل‌واچ تعبیه شده که به وسیله‌ی آن می‌توان گوشی آیفونی که در اختیار دارید اما در جایی گذاشتید که پیدا نمی‌شود٬ به صدا در بیاورید و آن را بیابید.

Apple3

حتما نیاز نیست اپل‌واچ برای اجرای همه‌ی اپلیکیشن‌ها آنلاین باشد. از قابلیت‌های آفلاین می‌توان به اجرای موسیقی با بلوتوث٬ اپل‌پی و تعداد دیگری از اپلیکیشن‌ها که نام برده نشده‌اند٬ اشاره کرد.

در آخر٬ اطلاعات جالبی از گران‌ترین ساعت سری٬ اپل‌واچ ادیشن :

این ساعت به همراه یک جعبه‌ی ویژه عرضه خواهد شد. مدل تجملاتی این ساعت٬ یک اپل‌واچ ادیشن طلایی خواهد بود که در یک جعبه‌ی جواهری با ارزش گذاشته شده است. این جعبه قابلیت شارژ اپل‌واچ را داراست و پشت جعبه نیز اتصال لایتنینگ تعبیه شده است.

Apple4

قطعه آهنربایی که پشت ساعت برای شارژ به آن متصل می‌شود٬ به شکل نیمه ایستاده در داخل جعبه قرار دارد و وقتی کاربر ساعت را در داخل جعبه قرار می‌دهد٬ ظاهر بسیار زیبایی را علاوه بر شارژ شدن ساعت٬ به معرض نمایش می‌گذارد.

ساعت هوشمند اپل‌واچ اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه و قیمت حداقلی آن ۳۵۰ دلار خواهد بود.

منبع: www.delgarm.com