تجربه لاغری به کمک راهنمایی های دکتر اوز

تجربه لاغری به کمک راهنمایی های دکتر اوز

اگر تمایل به رسیدن به تناسب اندام دارید توصیه می کنیم از رژیم لاغری دکتر از کمک بگیرید و سعی کنید از ترفندها و دستورات غذایی وی کمک بگیرید پیشنهادات ما را در ادامه مطلب بخوایند و در پیش بگیرید افراد زیادی با راهنمایی های این دکتر به نتیجه مطلوب برای تناسب اندام دست یافته اند.

خواب کافی داشته باشید

دکتر آز می گوید: «اولین کار برای لاغر شدن، داشتن خواب کافی است. اگر شما به دلیل مسائل و مشکلات پزشکی، مانند وقفه تنفسی موقت در خواب، سندرم پای بی قرار، بهداشت ضعیف خواب، نمی توانید بخوابید در این صورت درصدد رفع آن برآیید. آن را به عنوان یک مشکل و ناراحتی محض در نظر نگیرید. اگر شما خواب کافی نداشته باشید در این صورت قادر به کاهش وزن خود نخواهید بود.»
تحقیقات و مطالعات انجام شده اخیر نشان می دهد که یک خواب و استراحت خوب و کافی در شب می تواند به کهش میل و اشتهای شدید به غذا خوردن کمک نماید. علاوه بر آن دکتر آز در ادامه می گوید: «هنگامی که شما در خواب هستید، نمی توانید غذا بخورید!»

با میل و علاقه زیاد به صرف غذا بپردازید

دکتر آز می گوید: «هدف شما «هرگز گرسنه نشدن» است، و برای اغلب افراد، تنها شیوه برای دست یافتن به این هدف، مصرف میان وعده در بین وعده های غذایی است. به همین دلیل من همیشه یک کیسه پلاستیکی از آجیل همراه دارم.» میان وعده دیگر دکتر آز جلبک دریایی است. دکتر آز می گوید: «ما همه جا در خانه، از این جلبک های دریایی داریم. شما با مصرف میان وعده های حاوی جلبک دریایی، نمی توانید دچار وزن شوید.»

به طور خودکار عمل کنید

فکر کردن، حتی به مدت چند ثانیه در خصوص آنچه که می خواهید بخورید، می تواند منجر به زیاده روی و ناپرهیزی در غذا خوردن شود. بنابراین فکر نکنید؛ در هنگام صبحانه و نهار، همان یک یا دو انتخاب سالم را برای صرف غذا به طور مکرر داشته باشید.» دکتر آز می گوید: «من برای صبحانه، ماست با بلوبری (Blueberry) و جو دو سر پرک شده و یا یک املت دو تخم مرغی می خورم و در هنگام نهار، یک سالاد با کمی پروتئین مانند ماهی سالمون و یا تخم مرغ مصرف می کنم.
می شود در وعده شام تغییر و تحولی ایجاد نمود. سه یا چهار نوع غذا را به صورت چرخشی به عنوان شام که طعم و مزه آن، متفاوت از آنچه باشد که قبلا در طول روز مصرف کرده اید، در نظر داشته باشید. آن، شما را از خسته شدن به دلیل بلاتکلیفی در انتخاب غذا باز می دارد.»

غذا را در خانه طبخ نمایید

همه ما دوست داریم که در خارج از منزل غذا بخورم اما اگر شما درصدد هستید که یک برنامه غذایی را در زندگی خود دنبال کنید، در این صورت، سفارش ندادن غذا از لیست غذاهای رستوران ها، می تواند برای شما سخت و دشوار باشد. دکتر آز می گوید: «سرآشپزها می خواهند که غذا واقعا طعم خوب و دلپذیری داشته باشد و باید هم به همین صورت باشد اما آنان برای رسیدن به نتیجه دلخواه و مطلوب خود، گاهی اوقات از مواد غذایی اولیه ای مانند کره و خامه استفاده می کنند که شما معمولا خواهان مصرف آنها نمی باشید. همچنین در بسیاری از رستوران ها، مجموعه ای از مواد غذایی وسوسه انگیز وجود دارد که سالم غذا خوردن را دشوار می سازد. طبخ غذا در خانه به شما کنترل کامل را در انتخاب آنچه که در غذای تان به کار می رود، می دهد.»
نسبت به خود مسئول بمانید.

دکتر آزا، دو نوع شیوه را پیشنهاد می کند.

* بخش اول: مجله ای مربوط به تغذیه داشته باشید. دکتر آز می گوید: «آن شما را نسبت به مهم ترین شخص، یعنی خودتان مسئول می کند.»
* بخش دوم: از یک دوست کمک بگیرید. لازم است که شما در دنبال کردن برنامه و رژیم غذایی خود، یار و همراهی داشته باشید که برنامه و رژیم غذایی شما را کنترل نماید. او نیز باید یک برنامه غذایی سالم را دنبال کند. شما به فردی نیاز دارید که با شما در جایی که می خواهید قرار گیرید، سهیم گردد.

منبع: www.hidoctor.ir