جعبه جادویی برای هدیه

جعبه جادویی برای هدیه

اگر از جعبه کادوهای تکراری خسته شده‌اید و یا قصد دارید یک هدیه ویژه را به دوستی تقدیم کنید، حتما به دنبال جعبه‌های متفاوتی برای هدیه‌تان می‌گردید. دارچین برای شما پیشنهاد ویژه‌ای دارد. خیلی خودتان را درگیر فروشگاه‌های کادویی نکنید. شما به سادگی می‌توانید یک جعبه دست‌ساز با ارزش برای هدیه‌تان درست کنید.

گام اول:

یک جعبه ساده مناسب هدیه‌تان پیدا کنید. این جعبه ممکن است جعبه ظرف یا وسایلی باشد که قبلا خریداری کرده‌اید! یا جعبه شکلات‌هایی که نوش‌جان کرده‌اید و شاید یک جعبه ساده که قبلا به شما هدیه داده شده است.
برای تزئین کردن جعبه کادویی‌تان بهتر است یک جعبه ساده انتخاب کنید. اگر جعبه شما طرح و نقش دارد می‌توانید یک لایه کاغذ الگو یا کاغذ رنگی مات ساده روی آن بچسبانید.

jabekado1

گام دوم

مداد رنگی‌ها و ماژیک‌هایتان را پیدا کنید! این جعبه جادویی قرار است منحصر به فرد باشد، پس بهتر است طرح‌های ساده‌ای که به ذهن‌تان می‌رسد را با مداد رنگی یا ماژیک روی آن نقاشی کنید.

jabekado2

گام سوم

وسایل خیاطی و خرازی‌تان را زیر و رو کنید! همیشه در هر خانه‌ای تعدادی روبان، دکمه، نوارهای تزئینی و … پیدا می‌شود. از میان آن‌ها چند وسیله تزئینی مناسب با جعبه و هدیه‌تان جدا کنید.

jabekado3

گام چهارم

یک چسب مایع یا چسب برق محکم پیدا کنید. دکمه‌ها یا عروسک های تزنئینی را روی جعبه بچسبانید و در آخر روبان را دور سر جعبه بپیچید.

jabekado4

گام پنجم

جعبه شما آماده است. هدیه را در آن جاسازی کنید.

jabekado5

منبع: www.darchinmag.ir