درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

در این صفحه با انواع درب اتوماتیک شیشه ای رامادر و همچنین لیست قیمت درب های اتوماتیک مورد نیاز شما آشنا خواهید شد.

درب شیشه ای اتوماتیک

شرکت رامادر برند مطرح و شناخته شده ای است که همواره در بین مشتریان به دلیل ضمانت بی قید و شرط محصولات و خدمات اجرایی دقیق خود مورداطمینان آن ها می باشد.نصب بیش از پنج دستگاه درب شیشه ای اتوماتیک در طول روز نشانگر رضایت کامل مشتریان از نحوه اجرا، خدمات، کیفیت و قیمت مناسب این محصول می باشد.

در های شیشه ای:

امروزه استفاده از در های شیشه ای به عنوان در های شیشه ای مغازه، ورودی آپارتمان ها و برج ها، بیمارستان ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. در های شیشه ای با توجه به نیاز مشتریان می توان به حالت اتوماتیک و یا حالت دستی اجرا شود. با توجه به نوع شیشه استفاده شده در های شیشه ای، مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند.

درب شیشه ای- درب شیشه ای سکوریت:

درب شیشه ای را می توان به دو صورت اتوماتیک و دستی سفارش داد. اگر درب شیشه ای به صورت اتوماتیک باشد نیاز به موتور و سایر متعلقات درب شیشه ای اتوماتیک دارد. در صورتی که به صورت دستی باشد، بر روی درب شیشه ای دستگیره ای برای باز و بسته کردن به صورت دستی درب شیشه ای نصب می شود. درب شیشه ای سکوریت با توجه به شیشه استفاده شده در آن، مقاوم در برابر ضربه می باشد. درب شیشه ای سکوریت کار برد های متفاوتی دارد. از درب شیشه ای سکوریت در دودبند ها، بیمارستان ها و … استفاده می شود.
قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
عواملی از جمله نوع فریم مورد استفاده، یراق آلات، نوع شیشه، متراژ پروژه و … می تواند در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر گذار باشد. برای تعیین دقیق قیمت درب اتوماتیک شیشه ای بهتر است کارشناس اعزام شود تا بعد نقشه کشی بتواند قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را اعلام نماید. مدل ها ی مختلف درب اتوماتیک شیشه ای در قیمت های متفاوت عرضه می گردند. برای مثال، قیمت درب اتوماتیک کشویی، با سایر مدل های درب اتوماتیک شیشه ای تفاوت دارد. البته تمامی موارد ذکر شده در قیمت درب اتوماتیک کشویی نیز تاثیر گذار است.

نصب درب اتوماتیک شیشه ای

نصب درب اتوماتیک شیشه ای توسط این شرکت در کمترین زمان ممکن حتی برای پروژه های بزرگ تجاری انجام می پذیرد. بهره گیری از بهترین تکنولوژی نصب با دقت و سرعت بالا در کنار ارائه خدمات گسترده درب اتوماتیک پس ازنصب و تنوع در محصولات، ما را در بین دیگر رقبا در این صنعت پیشتاز نموده است. رامادرُ به عنوان یک برند مطرح و قابل اعتماد در نگاه مشتریان خود همواره در تلاش است تا به این اعتماد به شایسته ترین نحو پاسخگو باشد.

انواع درب شیشه ای:

انواع درب شیشه ای را می توان بدین صورت بیان کرد:

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی.
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی.
درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ.
انواع درب شیشه ای کاربرد متفاوتی دارند که با توجه نیاز، یکی از انواع درب شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

درب شیشه ای برقی:

داشتن درب شیشه ای برقی در مجل های پر تردد، با کاهش مصرف انرژی، تردد افراد را کنترل می کند. از دیگر مزیت های درب شیشه ای برقی افزایش امنیت می باشد. درب شیشه ای برقی را به صورتی می توان تنظیم کرد که از یک سمت درب به صورت اتوماتیک و از طریق چشمی درب شیشه ای برقی، درب باز شود و از سمتی دیگر از طریق رمز و یا زنگ زدن درب شیشه ای برقی را باز نمود.

درب کشویی شیشه ای:

درب کشویی شیشه ای بر روی ریلی سوار است که هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت دستی باز و بسته می شود. درب کشویی شیشه ای می تواند با فریم و یا فریم لس اجرا شود که این موضوع بر قیمت درب کشویی شیشه ای تاثیر می گذارد.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی:

متداول ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای که همواره بیشترین طرفدار را دارا است و جزو درب های خطی به حساب می آید درب اتوماتیک اسلایدینگ یا کشویی می باشد که از طریق حسگری که در بالای درب نصب می شود ورود و خروج افراد را به صورت اتوماتیک کنترل می کند. درب های شیشه ای این محصول در زمان باز شدن به صورت کشویی باز و بسته می شوند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

این محصول که به آن درب اتوماتیک تلسکوپی یا مرحله ای نیز میگویند برای باز و بسته شدن خود از این حرکت (تلسکوپی) الهام گرفته است و درب های شیشه ای آن بر روی هم قرار می گیرند.
بزرگ ترین مزیت درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی را می توان این موضوع قلمداد کرد که به دلیل سبک طراحی بیشترین فضای بازشو درب را در اختیار شما قرار می دهد.
البته میزان باز شدن درب ها نیز در این مدل قابل کنترل است و در هنگام نصب درب اتوماتیک توسط تکنسین های رامادر بنا به سلیقه ی شما تنظیم می گردد.

درب شیشه ای اتوماتیک سوئینگ

درب اتوماتیک سوئینگ یا لولایی ظاهری شبیه به درب های لولایی سکوریت دارد اما این نوع درب نیز مانند تمامی انواع مشابه خود به صورت اتوماتیک و با برق کار می کند، دارای حسگر الکترونیکی برای کنترل عبور و مرور می باشد و دارای قفل الکترومکانیکال و مرکز کنترل می باشد.
این نوع درب اتوماتیک به دو شکل دولنگه و تک لنگه ارائه می شود و بر روی هر لنگه از درب ها یک بازوی الکترومکانیکال نصب می گردد.
نصب این نوع درب شیشه ای برای فضاهایی که دهانه آن عرض بسیار کمی دارد و امکان نصب درب اتوماتیک دیگری در آن فضا وجود ندارد بسیار کارآمد است.
درب سوئینگ به صورت های، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و به صورت power assist(مصرف انرژی کم) ارائه می شود.

لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

این یک موضوع موجه است که هزینه تمام شده برای انواع درب اتوماتیک متغیر باشد، اما باید به این مسئله توجه لازم را داشته باشید که ممکن است یک نوع مشخص از درب اتوماتیک نیز در مصارف گوناگون و در حالت سفارشی شده قیمت متفاوتی را داشته باشد.
مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اوپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده)، نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، دپهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت محصول تاثیر گذار است. به عنوان مثال شیشه جز اصلی ساختار درب اتوماتیک است بر اساس ابعاد، میزان متراژ شیشه مورداستفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی، قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است، بر اساس افزایش قدرت موتور هزینه نهایی شما افزایش میابد. ایجادطرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل شودو رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار هستند
برای اطلاع رسانی بیشتر در مورد لیست قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای همکاران ما همواره با کمال متانت پاسخگوی شما خواهند بود.

قیمت درب سکوریت:

متراژ، یراق آلات، فریم دار یا فریم لس بودن و … از عواملی می باشند که قیمت درب سکوریت را تعیین می کنند. از عوامل تاثیر گذار در قیمت درب سکوریت، نوع شیشه به کار برده شده می باشد. شیشه سکوریت 10 میل تاثیر بیشتری در افزایش قیمت درب سکوریت نسبت به سایر مدل های شیشه دارد.
چگونه درب اتوماتیک شیشه ای خود را تنظیم کنیم؟
تمامی دستگاه های موجود در این بین تقریبا از یک ساختار پیروی میکنن، برق ورودی 220 ولت ابتدا به ترانس متصل می شود و خروجی ترانس برق 24 ولت را به برد دستگاه یا همان کامپیوتر دستگاه انتقال می دهد، وظیفه برد دستگاه انتقال فرمان به قسمت های دیگر از جمله سنسور،موتور می باشد.
تنظیم سرعت باز و بسته شدن دستگاه، تایم باز ماندن، قدرت موتور و تنظیمات دیگر را میتوان از روی برد انجام داد، بهتر است برای تنظیم برد دستگاه در صورتی که مهارت کافی و لازم را نداریم از تکنسین های شرکت های معتبر استفاده کنیم، بهتر است با صرف هزینه اندکی از خسارت زدن به درب خود جلوگیری نماییم.

شیشه اتوماتیک:

استفاده از شیشه اتوماتیک امروزه بسیار بیشتر از گذشته گردیده است. شیشه اتوماتیک همانند درب اتوماتیک شیشه ای توسط اپراتوری مدیریت می شود. شیشه اتوماتیک از شیشه 10 میل استفاده شده است که مقاوت بالایی در برابر ضربه دارد

منبع:رامادر