درب ضد سرقت ساخت چین

درب ضد سرقت ساخت چین

درب ضد سرقت چینی

این نوع درب ضد سرقت ، ساخت کشور چین و دارای کیفیت خوبی است. درب ضد سرقت چینی معمولا یا از جنس استیل هستند و یا از جنس ام دی اف. غالبا درب ضد سرقت چینی از نمونه های ایتالیایی الگو برداشته است.

این نوع درب ضد سرقت برخلاف نوع ترکیه ای آنها که بسیار سنگین است و لولای آن مشخص است، وزن کمی داشته (تقریبا 1/2 وزن درب ضد سرقت ترک) و لولای آن کاملا پنهان است، که این امر در بحث امنیت بسیار مهم است. با تمام این مزایا درب ضد سرقت چینی با وجود دارا بودن قیمت مناسب تر نسبت به درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی سهم بازار کمتری دارد.( به دلیل تولید بی شماری از محصولات بی کیفیت توسط این کشور).

مشخصات فنی درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی دارای انواع مختلفی است. هرکدام از انواع این درب ضد سرقت دارای مشخصات فنی و کیفیت متفاوت است. در این جا ویژگی های فنی که تقریبا تمام انواع درب ضد سرقت چینی دارا هستند را برای شما کاربران گرامی شرح می دهیم.

  • درب ضد سرقت با کیفیت دارای گواهینامه استاندارد های جهانی است.
    تمام انواع درب ضد سرقت چینی با کیفیت دارای گارانتی هستند.
    ارائه خدمات پس از فروش یکی از ویژگی های درب ضد سرقت خوب است.
    یکی از ویژگی های کارآمد و مفید درب ضد سرقت چینی داشتن لولای پنهان است که از اهرم شدن آن برای باز کردن درب ضد سرقت جلوگیری می کند.
    معمولا درب ضد سرقت چینی دارای سیستم قفل مرکزی است.
    درب ضد سرقت چینی غالبا دارای یراق، چهارچوب است و در بسته بندی عرضه می شود.
    درب ضد سرقت چینی معمولا دارای دو نوع کلید است: کلید اصلی و کلید کارگر. که به محض استفاده از کلید اصلی، کلید کارگر بلااستفاده می شود.
    این نوع درب ضد سرقت در اکثر مدل ها دارای یک لایه درزگیر است که از عبور صدا، حرارت و گردو غبار جلوگیری می کند.
    ابعاد درب ضد سرقت چینی به طور معمول 105*205 است.
    نصب درب ضد سرقت چینی سریع و آسان است.

منبع:ایمن درب