راهنمای خرید انواع مبلمان اداری

راهنمای خرید انواع مبلمان اداری

طراحی و چیدمان مبلمان اداری در دفاتر کار یکی از مهمترین عوامل در مطرح کردن نام شرکت و نشان دادن اعتبار است. امروزه شرکت های بزرگ دنیا تلاش می کنند با سفارش و خرید مبلمان اداری خاص و آنتیک نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب کنند.

edari1

قبل از خرید مبلمان طرح و مفهوم کلی دیزاین محل کار تعیین می شود. در مرحله بعد متناسب با طرح کلی اقدام به خرید مبلمان و لوازم دفتر کار می کنیم. مبلمان مدرن یا کلاسیک, رنگ مبلمان, طرح و جنس مبلمان از مهمترین عواملی است که در خرید انواع مبلمان اداری باید لحاظ شود.

edari2

انواع صندلی های اداری از صندلی های مدیریتی شیک و مجلل گرفته تا صندلی کارمندی ساده و راحت می توانند با ظرافت انتخاب شوند و سهم زیادی در زیبایی محل کار داشته باشند. همچنین انواع میز اداری از میز های خاص مدیریتی گرفته تا میز کنفرانس و میز کارمندی و کانتر ها به دلیل در معرض دید بیشتر بودن بسیار اهمیت دارند. در بسیاری از ادارات میز پذیرش به عنوان اولین المان قابل رویت در دفتر بسیار حائز اهمیت است.

edari3

پس از خرید میز و صندلی اداری به سراغ دیگر ملزومات اداری و وسایل و لوازم جانبی بروید. در این مرحله می توانید بر اساس رنگ و نقش و طراحی های اقلام موجود پیرامون خرید لوازم و تزیینات اداری تصمیم بگیرید.

edari4

www.beytoote.com