روش هایی برای آرایش سریع صبح، از زبان متخصصین آرایش

روش هایی برای آرایش سریع صبح، از زبان متخصصین آرایش

هنگامی که اسم صبح می آید ممکن است به یاد یک فنجان چای یا قهوه ی داغ افتاده و خوشحال شوید ولی ممکن است ترس از این که چگونه صبح آرایش کنید و به محل کار خود بروید لذت چای و قهوه را از یادتان ببرد. البته لازم بذکر می باشد که آرایش صبح نباید حتما کامل و هفت قلم باشد بهتر است کمی ملایم تر و کم رنگ تر باشد.

در این مقاله راه ها و روش هایی را برای انجام سریع آرایش صبحگاهی به شما ارائه می دهیم :

* سعی کنید رژ لب رنگ دلخواه خود را همیشه آماده جلوی آینه قرار دهید و صبح که بیدار شدید پس از شستن صورت خود ، یک کرم مرطوب کننده رنگی به پوست صورت خود بمالید و رژ لب را بزنید ودیگر هیچ لوازم آرایشی استفاده نکنید ، این آرایش، یک آرایش کامل برای صبح شما به حساب می آید وشما را زیبا و جذاب خواهد کرد.

* روش دیگر برای انجام یک آرایش سریع صبحگاهی این است که فقط یک کرم ضد آفتاب رنگی به پوست خود بزنید و سپس از یک رژگونه و یک سایه ای که رنگ آن نزدیک به رنگ رژ گونه ی شما باشد استفاده کنید و با همین آرایش که حتی ممکن است کم تر از ۳ دقیقه زمان ببرد می توانید براحتی از منزل خارج شوید.

* یک روش دیگر این است که ابتدا کرم ضد آفتاب رنگی خود را روی پوست صورتتان بزنید و سپس به کمک یک خط چشم مدادی خط چشم بکشید و یک خط لب نیز روی لب هایتان بکشید و با همین آرایش از منزل خارج شوید.

* اگر از کرم های برنز کننده و تیره استفاده می کنید و اهل آرایش برنزه هستید فقط کافی است که کرم برنز کننده خود را روی پوستتان بزنید و سپس از یک رژلب براق یا یک برق لب رنگی استفاده کنید و با همین آرایش منزل را ترک کنید.