شرایط خرید کاغذ دیواری

شرایط خرید کاغذ دیواری

نکاتی که هنگام خرید کاغذ دیواری باید مدنظر داشت

در این وبسایت تا به حال نکات زیادی درباره کاغذ دیواری، تمیز کردن کاغذ دیواری، انواع کاغذ دیواری، نصب و اجرای کاغذ دیواری، کاغذ دیواری کودک و غیره گفته شده است. در این مقاله می خواهیم نکاتی را که هنگام خرید کاغذدیواری باید به آن توجه کرد، جمع بندی کنیم.

۱- هماهنگی طرح و مدل کاغذ دیواری با چیدمان دکوراسیون منزل

اگر دکور خانه شما به صورت مدرن و فانتزی یا به عبارتی جوانانه است، بهتر است کاغذ دیواری خود را نیز در همین سبک انتخاب کنید. اما اگر به طور کلی دکوراسیون کلاسیک دارید و سبک پرده ها و مبلمان کلاسیک است، کاغذ دیواری های طرح کلاسیک جلوه دکوراسیون شما را چندین برابر می کنند.

۲- هماهنگی رنگ کاغذ دیواری با فضای خانه و رنگ پارکت- لمینت و پرده و مبلمان

این نکته ای است که احتمالا همه شما عزیزان به آن آگاهی دارید. سعی کنید رنگ زمینه کاغذ دیواری با مبلمان، پرده، فرش و لمینت هماهنگی داشته باشد و در یک تم رنگی باشد.

۳- کیفیت مرغوب کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها از نظر کیفیت نیز تنوع بسیار زیادی در بازار ایران دارند. هر چه کیفیت کاغذ دیواری بالاتر باشد، مدت زمان دوام آن و زیبایی ظاهر آن بیشتر است. پس هنگام خرید به این نکته دقت کنید. کاغذ دیواری هایی که پوشش وینیل دارند، قابل شستشو هستند و جنس آنها مثل مقوا یا کاغذ نیست.

۴- متناسب با روحیه تان کاغذ دیواری انتخاب کنید

نکته دیگری که بسیار مهم است و کمتر به آن توجه می شود سلیقه شخصی و روحیه هر فرد است. بعضی افراد طرح های گلدار را برای کاغذ دیواری دوست دارند. بعضی افراد رنگ روشن و بعضی دیگر رنگ های شاد و تند را بیشتر می پسندند. توجه داشته باشید که اساسا درست یا غلطی درباره طرح و رنگ کاغذ دیواری وجود ندارد و سلیقه و رضایت شما شرط اول است

منبع:چیدانه