طعم بستنی مورد علاقه شما، چه چیزی درباره شخصیت شما می‌گوید

طعم بستنی مورد علاقه شما، چه چیزی درباره شخصیت شما می‌گوید

طعم بستنی مورد علاقه شما، چه چیزی درباره شخصیت شما می‌گوید

آیا می‌دانید که طعم بستنی که انتخاب می‌کنید، می‌تواند شخصیت شما را بازگو کند؟ خب، آماده باشید تا با پی بردن به نوع طعم بستنی انتخابی خود و ارتباط آن با ویژگی‌های شخصیتی‌تان، متحیر شوید.
ما در شگفتیم!
وقتی به سراغ محبوب‌ترین طعم بستنی برویم، روشن است که وانیل برنده است! خب، آیا این بدین معنا است که بیشتر مردم آرمان‌گرا و عاشق خطر کردن هستند؟
لحظه‌ای که من به بستنی فکر می‌کنم، نمی‌توانم با تصور آن رنگ‌ها و طعم‌های تحریک‌کننده جلوی آب دهانم را بگیرم! خب، همه ما می‌دانیم که بستنی‌ها، رنگ‌های قابل توجه و جذابی دارند… صورتی از توت فرنگی، زرد از انبه، سفید از وانیل… و این فهرست همچنان ادامه دارد. با این حال، من به دیگران کاری ندارم، طعم بستنی مورد علاقه من همیشه توت فرنگی بوده است. من مطمئنم که اگر زمانی به سراغ طعم بستنی مورد علاقه‌مان برویم همه ما انتخاب‌ها و ترجیحات خودمان را داریم.
طعم بستنی مورد علاقه‌تان چه چیز در مورد شما می‌گوید
آیا می‌دانید که انتخاب شما، چیزهای زیادی را در مورد شخصیت‌ شما به تصویر می‌کشد؟ بخش زیر شما را به یک سفر جالب خواهد برد، به شما کمک می‌کند تا شما متوجه شوید که کدام شخصیت بستنی هستید.

اگر شما وانیلی دوست دارید

شما خطر پذیر هستید
شما احساسات‌تان را بروز می‌دهید
شما آرمان‌گرا هستید
شما شخصیت غیرقابل پیش‌بینی و کنجکاوی دارید که در حالی که حس ششم قوی دارید، اهل ریسک هستید. شما برای خودتان در زندگی اهداف والایی را در نظر گرفته‌اید و ذهن آماده و آرمان‌گرایی دارید. شما این توانایی را دارید که به منظور دست‌یابی به اهداف‌تان، خودتان را تحت فشار قرار دهید و زمانی که نیازهای عاطفی‌تان برآورده می‌شود، احساس امنیت می‌کنید.

اگر توت فرنگی دوست دارید

شما متفکر هستید
شما منطقی هستید
شما خجالتی و محتاط هستید
شما بیش از این که یک پیرو باشید، رهبر هستید. قبل از این‌که تصمیم‌گیری کنید،گزینه‌هایتان را مورد ارزیابی قرار می‌دهید. اگر چه ممکن است شما به عشق در نگاه اول باور نداشته باشیداما زمانی که به یک رابطه متعهد می‌شوید، وفادار هستید و به حامی تمام و کمالی تبدیل می‌شوید.

اگر شما بستنی میوه‌ای رنگین‌کمانی دوست دارید

شما خیال‌پرداز هستید
سریع تصمیم‌ می‌گیرید
کمی بدبین هستید
بستنی میوه‌ای رنگین‌کمانی با رنگ‌های روشن و طعم میوه‌ای‌اش، با نگرش منفی طرفداران این بستنی، سازگاری ندارند. اگرچه آن‌ها قبل از تصمیم‌گیری، از مهارت‌هایشان و تجزیه‌وتحلیل‌شان به خوبی استفاده می‌کنند و اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم، هیچ کس تا زمانی که رژیم نداشته نباشد در انتخاب بستنی میوه‌ای شک نمی‌کند!

اگر شما بستنی شکلاتی دوست دارید

شما خلاق هستید
احساساتی هستید
سر زنده هستید
به غیر از جذاب و با استعداد بودن، شما در احساساتتان صادق هستید اما گاهی اوقات بیش از حد صادق هستید. هر چیز که در ذهن‌تان باشد را می‌گویید، درست مانند یک بچه عمل می‌کنید. شخصیتی زرنگ، فریبنده جذاب دارید. شما ساده و بی‌تکلف هستید که می‌توانید به راحتی فریب چیزی را بخورید. زمانی که خوشحال هستید، واقعا شاد هستید.

اگر بستنی نعناعی با شکلات خرد شده دوست دارید

شما بلند پرواز هستید
بی پروا هستید
صادق و وفادار هستید
شما فردی هستید که جهان را به معنای واقعی کلمه به عنوان همان چیزی که هست می‌پذیرید و از این رو با آن کنار می‌آیید. شما براساس یک طرح خوب، آینده‌تان را آماده می‌کنید. اگرچه ممکن است طبیعت لجوج شما برای روابط کسب‌و‌کار شما جواب بدهد و کارتان را پیش ببرد اما این ممکن است در زندگی شخصی شما موجب اختلافاتی شود. با این حال، این طبیعت صادق، قابل اعتماد و فداکار شما است که کمک می‌کند تا روابط طولانی مدتی با خانواده و دوستان ایجاد نمایید.

اگر شما بستنی با طعم قهوه دوست دارید

شما پر جنب‌وجوش و کنجکاو هستید
عاشق ماجراجویی هستید
شما تمایل دارید که خود را در کاری که انجام می‌دهید غرق نمایید، زیرا که شما بیش از حد متعهد به آن هستید. حتی ممکن است بدون آن‌که پروژه‌ی قدیمی‌ را به اتمام برسانید، پروژه‌های جدید را آغاز کنید. شما هیجان و تنوع را دوست دارید و از این رو، در روابط ملال‌آور خسته می‌شوید.

اگر شما بستنی راکی رد دوست دارید

شما یک شنونده خوب هستید
سرزنده و خونگرم هستید
نسبت به انتقاد حساس هستید
شما شخصیت متعادلی بین اهل عمل و کار بودن و جذاب بودن را نشان می‌دهید. شما فردی اجتماعی هستید و زمانی که وارد کسب‌وکار می‌شوید، مصمم و پیگیر اهداف‌تان هستید. زمانی که انگیزه دارید به خوبی پاسخ می‌دهید و عمل می‌کنید. شما برای چیزهای خوب زندگی، قدردان هستید. شما به صورت طبیعی ریاست طلب هستید.

اگر شما بستنی گردویی کره‌ای دوست دارید

شما فداکار هستید
با وجدان هستید
کمی محافظه کار هستید
شما در مسائل مالی بسیار مراقب و محافظه‌کار هستید. شما وحدت را در تمام فعالیت‌های خود به تصویر می‌کشید، که شامل حساسیت نشان دادن نسبت به احساسات دیگران می‌شود. هرگز احساسات خود را آزادانه و آشکارا بروز نمی‌کنید؛ با این حال، با اندکی انگیزه از سمت دوستان و خانواده، افکارتان را به اشتراک می‌گذارید.

اگر بستنی ناپلی دوست دارید

شما بی‌ثبات هستید
اخلاقیات بچه‌گانه دارید
کمی لوس هستید
طرفدار این بستنی بودن نشان می‌دهد شما کمی مردد هستید. همچنین، شما به بلوغ نرسیده‌اید و افراد پیرامون شما دوست دارند شما را مانند یک کودک با شما رفتار کنند.

اگر شما بستنی با شکلات خرد شده دوست دارید

شما اهل رقابت هستید
سخت‌کوش هستید
جذاب هستید
شما بر این باور هستید که هیچ پیروزی بدون اندکی کار سخت، شیرین نیست. هرچند شما لایق و بلندپرواز هستید، وقتی حرف از عمل است و وقتی که حرف از زمان و پول است، صادق هستید. شخصیت جذاب شما، شما را در محیط اجتماعی برجسته کرده است.
هر طعم بستنی نشان از یک شخصیت نسبتا مشخص است. حالا شما اهل کدام شخصیت بستنی هستید؟

منبع:راسخون