مدلهای جدید سرویس بهداشتی

مدلهای جدید سرویس بهداشتی

خانم های با سلیقه معمولا برایشان اهمیت بسزایی دارد که سرویس بهداشتی شان را متفاوت و زیبا جلوه دهند . با مشاهده مدرن ترین و جدیدترین مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی در این مقاله زیبایی را به خانه خود ببرید.

سرویس های بهداشتی در منازل کمترین فضا را اشغال می کنند و در بعضی موارد حتی بی اهمیت ترین بخش منزل است، اما خانم های با سلیقه معمولا برایشان اهمیت بسزایی دارد که سرویس بهداشتی شان را متفاوت و زیبا جلوه دهند، چرا که در این فضا قرار است انسان فعالیت های بهداشتی اش را انجام دهد.
servis-behdashti01 شما می توانید با خرید یک کابینت کوچک که دقیقا زیر سینک روشویی شما قرار می گیرد هم فضا را مرتب می کنید و هم جلوه زیبایی به سرویس بهداشتی تان می دهید.

servis-behdashti02

کابینتی که قرار است لوازم آرایش یا دستگاه اصلاحتان را درون آن قرار دهید چقدر زیبا و تمیز باشد، حتی برایتان اهمیت پیدا می کند که کنار روشویی جایی برای گذاشتن چند شمع رنگی خوشبو وجود دارد یا خیر.

servis-behdashti03

اگر شما وارد خانه های بزرگ و فاخر بالای شهر شوید، قطعا در سرویس بهداشتی خانه نمونه های بی نظیری از مجموعه های کامل و چشم گیری با طراحی های چوبی، فلزی، رنگی، ام دی اف، سرامیکی در مدل های سلطنتی و کلاسیک یا مدرن خواهید دید.

servis-behdashti04
اگر فضای کوچکی دارید، بهتر است رنگ های براق را به جای مات انتخاب کنید تا فضا بزرگ تر به نظر بیاید و فراموش نکنید که تناسب تجهیزاتی که انتخاب می کنید به لحاظ اندازه با فضای شما باید متناسب باشد تا جلوه بهتری بدهد.

servis-behdashti05

یکی از اشتباهات رایج در تزیین حمام و دستشویی، استفاده از چند طرح و نقش مختلف است. برای مثال دیوارها نقش و نگاری متفاوت از حوله ها و هر دو این ها متفاوت از پرده حمام و پادری هستند. چنین کاری تصویری مغشوش و عصبی کننده به وجود می آورد.

servis-behdashti06
رنگ سفید معمولا بهترین رنگ برای حمام است. چون به آسانی با همه چیز هماهنگ می شود. در ضمن باعث می شود به راحتی و به سرعت آلودگی ها را ببینید و برای پاک کردن آن اقدام کنید. برای دیوارها می توانید از کاشی های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ تر به نظر برسد.
servis-behdashti07

دو نکته مهم در مورد کف حمام و توالت، بهداشت و امنیت است. کفپوش سرامیک هم امنیت و بهداشت را حفظ می کند و هم باعث می شود حمام شما بزرگ تر جلوه کند.

servis-behdashti08

استفاده از نور کافی در حمام که توسط لامپ های کوچک در قسمت های مختلف ایجاد می شود، هم حمام را بزرگ تر جلوه می دهد و هم در مواقع مختلف کارایی دارد. سعی کنید از چند کلید متفاوت و یا حداقل از کنترل کننده نور در حمام استفاده کنید.
servis-behdashti09

پیش از پاک کردن کاشی های حمام، بهتر است آب داغ را 5 دقیقه باز بگذارید. همچنین برای این که حمام را سریعا خوشبو کنید، روی حباب چراغ حمام چند قطره عطر بزنید.

servis-behdasht10