مزایای استفاده از قفل دیجیتال به جای قفل های معمولی

مزایای استفاده از قفل دیجیتال به جای قفل های معمولی

مزایای استفاده از قفل دیجیتال

1- با استفاده از قفل دیجیتال دیگر نیازی نیست نگران گم شدن کلیدتان باشید. در صورتی که کارت مخصوص باز کردن قفل دیجیتالتان را گم کردید به راحتی و در عرض چند ثانیه میتوان آن کارت را از کار بیندازید تا دیگر کسی با استفاده از آن کارت نتواند قفل درب ضد سرقت شما را باز کند.

2- با استفاده از قفل هوشمند درب ضد سرقت دیگر نگران قفل نکردن درب خود پس از بستن آن نیستید زیرا قفل هوشمند ضد سرقت چند ثانیه پس از بسته شدن درب به صورت اتوماتیک قفل میشود.

3- با استفاده از درب ضد سرقت هوشمند دیگر نیازی به حمل کلید ندارید تنها رمز ورود اختصاصی شما کلید ورودی شما خواهد بود آن هم در ذهن شما جا دارد.

4-در صورتی که از قفل ضد سرقت هوشمند کارتی استفاده میکنید نیز نگرانی بابت حمل کارت های ورودی آن نخواهید داشت شما میتوانید با سفارش کلید کارت های برچسبی کارت مخصوص ورودی خود را به موبایل و یا وسایلی که همیشه همراهتان هستند بچسبانید و همواره همراه خود داشته باشید.

5- در صورت درخواست شما میتوان کارت متروی شما را به کارت ورودیتان تبدیل کرد تا از کارت مترو برای ورود به منزلتان نیز استفاده کنید

6- اگر دقت کرده باشید ضعف قفل های معمولی در زیر صفحات داخلی و خارجی قفل می باشد این در حالی است که قفل ضد سرقت هوشمند در زیر صفحات داخلی و خارجی خود دو صفحه ی فلزی محکم و بزرگ دارد که با پیچ های مخصوصی به هم دیگر متصل شده اند و مقاومت درب را چندین برابر می کنند.

7- تمامی قفلهای ضد سرقت ریموت کنترل مخصوص به خود را دارند که در صورت تمایل میتوانید آنرا نیز سفارش دهید.

8- در صورتی که به طور متوسط 10 بار در روز از قفل درب ضد سرقت خود استفاده نمایید باتری های به کار رفته شده در قفل میتوانند تا یکسال پاسخگوی نیاز شما باشند و این نشان از کم مصرف و بهینه بودن مصرف این قفل ها می باشد.

9- در صورتی که شارژ باتری های به کار رفته شده در قفل ضد سرقت رو به اتمام باشد دستگاه یک هفته الی ده روز مانده به اتمام باتری ها به شما اخطار های لازم جهت جایگذین کردن باتری ها را می دهد.

10- درصورتی که هنگام آلارم دهی قفل ضد سرقت در منزل نبودید و یا به آنها توجهی نکردید و شارژ باتری ها تمام شد شما میتوانید با استفاده از کلید یدکی که توصیه ما بر این است که این کلید را در جایی خارج از خانه قرار دهید استفاده کرده و وارد منزل خود شوید.

11- در صورتی که شارژ باتری های به کار رفته شده در قفل درب ضد سرقت تمام شده بود و کلید یدکی آن نیز در دسترس شما نبود میتوانید با استفاده از یک باتری کتابی و رابطی که بر روی قفل قرار دارد برق موقتی به قفل رسانده و با استفاده از رمز عبور، اثر انگشت و یا کارت های عبوری درب ضد سرقت را باز نمایید و سپس اقدام به جایگذین کردن باتری های نو با قدیمی کنید.

12- سیستم ضد سرقت قفل به گونه ای تعبیه شده است که در صورتی که ضربه شدیدی به درب یا به قفل وارد شود آژیر خطر آن به صدا درامده و تا یک دقیقه نیز ادامه خواهد داشت.

13- در صورتی که درب ضد سرقت بیشتر از حد معمول باز بماند قفل ضد سرقت با سه بار اعلان شما را مطلع مینماید.

14- قفل های دیجیتال همگی قابلیت نصب بروی درب ضد سرقت راست باز شو و چپ باز شو را دارند.

15- در صورتی که دمای محیطی که قفل ضد سرقت در آن به کار رفته است از 55 درجه سانتی گراد بیشتر شود سیستم اعلام حریق آن به صورت اتوماتیک فعال شده و شما را مطلع میسازد.

16- قفل های هوشمند همگی دارای استاندارد های لازمه ی معتبر از کشور کره می باشند.

منبع:antitheftdoor