موهای فر خورده و وز خود را در کمتر از ۲۰ دقیقه صاف کنید!

موهای فر خورده و وز خود را در کمتر از ۲۰ دقیقه صاف کنید!

موهایی که فر می شوند یا آسیب دیده هستند بخصوص موهای رنگ شده در فصل تابستان بیشتر دچار مشکل می شوند و بیشتر فرخورده و ظاهر بدتری به خود می گیرند زیرا این فصل گرم همه رطوبت موها را از بین می برد و باعث آسیب دیدن بیشتر و جدی موها می شود و علاوه بر زشت کردن ظاهر موها سلامت موها را نیز به خطر می اندازند .

با همراه باشید تا روش هایی را برای صاف کردن موهایتان در مدت زمان بسیار کم به شما ارائه دهیم :

  • 1- اولین گام را برای صاف کردن موهایتان در حمام بردارید و از یک شامپوی مرطوب کننده ی قوی استفاده کنید شما باید شامپوی فصل تابستان خود را از شامپوهای مرطوب کننده ی قوی انتخاب کنید.
  • 2- بعد از حمام موهایتان را به کمک حوله خشک و آب گیری کنید زیرا وسایل گرمایشی مثل اتوی مو یا سشوار رطوبت مو را از بین می برد موها را بد تر فر و وز می کند.
  • 3- اکنون که موهایتان آب گیری و خشک شد. از یک لوسیون یا ماسک موی نرم کننده مو استفاده کنید به طوری که روی موهایتان بمالید و ماساژ دهید و به کمک یک شانه موهایتان را شانه بکشید تا صاف شود و بهتر است که از برس استفاده نکنید .
  • 4- روش دیگری که برای صاف کردن موها به کار می رود این است که مقداری روغن مناسب مو مثل روغن بادام ، فندق یا زیتون را گرم کنید و روی موهایتان بمالید و یک ربع ماساژ دهید و سپس موهایتان را شانه کنید و به کمک یک پارچه یا حوله نخی موهایتان را بپوشانید و چند دقیقه بعد موهایتان را باز کنید با این روش فولیکول های موی شما تغذیه می شود و در نتیجه صاف ، براق و خوش حالت می شود.