هواوی واچ مخصوص خانم‌ها در نمایشگاه CES 2016 معرفی می‌شود

هواوی واچ مخصوص خانم‌ها در نمایشگاه CES 2016 معرفی می‌شود

هواوی واچ یکی از ساعت‌های هوشمندی است که با استقبال خوبی از سوی علاقمندان به گجت‌های پوشیدنی هوشمند روبرو شد. به تازگی خبرهایی از معرفی نسخه‌ی مخصوص خانم‌های هواوی واچ در جریان CES 2016 منتشر شده است. با ما همراه باشید.

هواوی با معرفی ساعت هوشمند خود موسوم به هواوی واچ، بخوبی نشان داد که قابلیت بالایی در طراحی ساعت‌های زیبا دارد. هواوی واچ بدون تردید یکی از بهترین محصولات این شرکت است که تابحال به بازار عرضه شده و با توجه به این که به رویداد CES 2016 نزدیک می‌شویم، گزارش‌ها حاکی از این است که هواوی خود را برای ارائه‌ی نسخه‌ی زنانه این ساعت هوشمند در جریان این رویداد آماده می‌کند.

طبق خبرهایی که از منابع نزدیک به هواوی منتشر شده است، هواوی واچ مخصوص خانم‌ها در CES 2016 معرفی خواهد شد و هواوی در حال حاضر مشغول کار روی نسل دوم ساعت هوشمند خود است تا آن را در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه کند.

انتظار می‌رود نسخه‌ی مخصوص خانم‌های هواوی واچ تغییرات زیادی از لحاظ طراحی نداشته باشد؛ ولی این ساعت بند‌‌های زنانه و بدنه‌ی ظریف‌تری خواهد داشت. همچنین رنگ طلایی نیز برای نسخه‌ی زنانه هواوی واچ تولید شود.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد نسل دوم هواوی واچ منتشر نشده است، ولی انتظار می‌رود نسخه‌ای از این ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی تولید شود. با توجه به این که حالا اندروید ور از شبکه‌های مخابراتی پشتیبانی می‌کند، ارائه‌ی هواوی واچی که از این قابلیت پشتیبانی کند، دور از ذهن نیست.

منبع: زومیت