واریس پا و درمان آن با طب سوزنی

واریس پا و درمان آن با طب سوزنی

واریس پا چطور ایجاد می شود و علت رگ های ضخیم خون چیست

زمانی که رگ‌های خونی در قسمت پایینی پا ورم می‌کند، بزرگ می‌شود شما دارای شرایطی هستید که تحت عنوان واریس شناخته می‌شود.

در صورت ابتلا به واریس پوست زیرپوست کاملاً قابل‌مشاهده است و ممکن است رنگ آن صورتی، قرمز، بنفش، آبی یا خطوط سیاه‌رنگ باشد و ممکن است شامل لخته خون‌هایی هم باشد.

در موارد وخیم ممکن است رگ‌ها شبیه کرم خاکی باشد. بعضی از علائم واریس شامل تغییرات پوست، تصلب و سخت شدگی رگ‌ها، سنگینی، ضعف، خستگی و درد پا هست.

اگرچه اکثریت مردم فکر می‌کنند که جراحی تنها روش درمان واریس است اما برای درمان این بیماری و رفع این شرایط طب سوزنی کاملاً مؤثر است.

درمان واریس پا با طب سوزنی چین

طب سوزنی چطور می تواند واریس و خون های گیر کرده در رگ پا را حذف کند

نظریه پزشکی در طب چین باستان بر این باور است که واریس نتیجه خون راکد است که می‌تواند توسط عوامل نهفته بسیاری تولید شود. در طی این شرایط، یک جریان خون غیرعادی رخ می‌دهد،

بنابراین با درمان نقاط کلیدی با نواحی مریدین موجب انتقال خون به رگ‌ها و نواحی اطراف آن می‌شود.

افرادی که با استفاده از طب سوزنی واریس خود را درمان کرده‌اند ممکن است احساس گزگز شدن احساس کرده یا یک حس سنگینی داشته باشند.

حتی برخی از بیماران وقتی خون مجدداً وارد رگ‌هایشان می‌شود ممکن است احساس خارش نمایند اما تا زمانی که خون راکد باقی‌مانده در رگ‌ها با خون تازه کاملاً رفع نشود خون قادر به گردش نخواهد بود.

روند درمان حاصله از طب سوزنی تدریجی است. بسته به میزان وخامت اوضاع ممکن است نیاز به چندین جلسه درمانی داشته باشید تا واریس شما درمان و رفع گردد.

طب سوزنی رگ‌ها را به حالت معمول برمی‌گرداند اما به‌منظور سرعت بخشیدن به جریان درمان می‌توانید پاهایتان را در یک وان آب داغ قرار دهید.

برخلاف دیگر روش‌های درمان سنتی، طب سوزنی هیچ اثر جانبی ندارد. روش های جراحی همواره مشکل را برطرف می‌کنند و حتی گاهی اوقات آن را بدتر می‌کند.

اکثریت مردم به‌جای اقدام به درمان تصمیم می‌گیرند که با این شرایط سازگار شده و به زندگی ادامه دهند. مشکل این است که ممکن است این ورم و درد پا در طول زمان افزایش یابد.

اگر واریس شما وخیم است طب سوزنی می‌تواند به دعاهای شما در خصوص درمان و رفع این شرایط کمک کند. البته این مطلب به معنای آن نیست که تنها افراد با واریس شدید می‌بایست از طب سوزنی استفاده نمایند.

منبع:www.salemchi.com