ویژگی های یک تبلت خوب

ویژگی های یک تبلت خوب

در حال حاضر تبلت ها تنها ابزار لوح مانندی هستند که توانایی های کامپیوتر و موبایل را همزمان انجام می دهند. در مقایسه تبلت و نوت بوک باید بگوییم که مزیت تبلت ها طول عمر باطری و همچنین راه اندازی سریعشان می باشد.در مقایسه با تلفن های هوشمند باید گفت که تبلت ها پردازنده های قوی تری دارند. کارکرد تبلت ها اساسا با صفحه لمسی است اما بعضی از آن ها قابلیت کارکرد با صفحه کلیدهای مجازی را دارند که بر روی بعضی از سیستم عامل ها قابل اجرا می باشد. سیستم عامل های معروفی که بر روی تلبت ها نصب می شوند معمولا اندروید، ویندوز و آی او اس می باشند.آخرین ورژن پردازنده های موجود در بازار برای تبلت ها با سرعت بسیار بالا Intel Core و NVIDIAمی باشد که بسیار سریع و منظم عمل می کنند.

نمایشگر:

تبلت ها به کاربران خود امکان دسترسی سریع به موسیقی، فیلم و بازی فقط با یک ضربه کوچک بر روی صفحه نمایش لمسی خود را می دهند که این صفحات از 7 تا بیش از 10 اینچ می باشند.

بهترین صفحه نمایش تبلت ها مجهز به نوعی پوشش ضد بازتاب می باشد که اشعه های حاصل از صفحه نمایش را کمتر می کند و کیفیت تصویر را افزایش می دهد. بالاترین وضوح تصویردر تبلت ها 2560×1600 پیکسل می باشد که تصاویری با وضوح و کیفیت بالا نمایش می دهد همچنین صفحه نمایش آن بسیار روشن با زاویه دید بسیار گسترده که چشم را خسته نمی کند.

حافظه:

تبلت ها اصولا حافظه داخلیشان محدود است و چیزی حدود 8 تا 128 گیگابایت می باشد که برای ذخیره کتاب های الکترونیکی، عکس ها و ویدئوها به کار می آید.بعضی از تبلت ها توانایی ارتقاء حافظه تا 32 گیگابایت را با استفاده از کارت های SDدارند.

اتصال به اینترنت

تبلت ها توانایی اتصال به اینترنت های وایرلس با سرعت 3و4 گیگابایت از طریق سیم کارت و یا وای فای را دارند. همچنین با استفاده از کابل HDMI می توانید تبلت را به صفحه نمایش های بزرگتر مثل تلویزیون وصل کنید.

با استفاده از تبلت های امروزی می توانید به کمک بلندگوهای داخلی و یا اتصال بلند گو و میکروفن و یا وب کم به آن ها همزمان با دوستان خود ویدئو چت داشته باشید.

اگر تمایل دارید وسیله ای برای ارتباط راحت تر و سریع تر با دوستانتان در هر جای دنیا که می روید داشته باشید تبلت گزینه خوبی برایتان می باشد.

منبع: www.delgarm.com