ویژگی های یک مشاور املاک مدرن

ویژگی های یک مشاور املاک مدرن

مشاورین املاک مدرن چندین مورد بسیار ساده را رعایت می‌کنند که این موارد باعث برند شدن آن‌ها در سطح شهر می‌شود. در بررسی‌هایی انجام شده برخی از این موارد بررسی شد که به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت.

1)داشتن نظم و ترتیب در محیط کار
سعی کنید یک مشاور املاک مرتب و منظم داشته باشید به گونه ای که هر شخصی با ورود به آنجا فورا این نظم را مشاهده و احساس نماید.
2)فراهم کردن وسایل راحت به منظور نشستن
یکی از مواردی که مشاورین املاک مدرن استفاده می کنند این است که از بهترین صندلی ها و مبل ها برای نشستن متقاضیان ملک استفاده می نمایند.
3) قرار دادن آرم(لوگوی) مشاور املاک بر روی پیراهن کارکنان
اگر به بانک ها هم مراجعه کنید می بینید که در بانک های حرفه ای لوگوی بانک ها بر روی پیراهن کارمندان وجود دارد. این کار چندین حسن دارد که می توان به رسمی بودن، بخاطر سپردن نام و لوگوی شما در ذهن متقاضیان، شیک شدن و… را می تواند نام برد.

4) متن بنرها را با دست خط کشیده انتخاب نکنید
سعی کنید نام مشاور املاک شما در بنرهایی که در بالای مشاور املاک خود انتخاب می کنید بصورت کشیده نوشته نشود و به حالت معمولی باشد. دستخط های کشیده در ظاهر زیبا هستند اما زیبایی با نگاه کردن طولانی مدت جلوه می دهد. شما باید نام مشاور املاک خود را به گونه ای سفارش طراحی بدهید که یک ماشین رهگذر با سرعت 60 کیلوکتر در عرض چند ثانیه بتواند آن را بخواند.
5) کاری کنید مشاور املاک شما متمایز از دیگران باشد
کاری کنید که ایده ها و طرح های شما همانند سایر مشاورین املاک نباشد به عبارتی به گونه ای طرح های خود را پیاده سازی کنید که هیچ مشاور املاکی در منطقه همانند شما نباشد. برای مثال از یک رنگ خاص استفاده کنید، یک لوگوی خاص داشته باشید، حالت خاصی برای ارتباط با متقاضیان داشته باشید و…

6) گردگیری مشاور املاک
تمیز بودن ویژگی است که هر انسانی آن رو دوست دارد. اگر وارد یک مشاور املاک مدرن شوید حتماً محیط تمیز آن را مشاهده می‌نمایید. سعی کنید هر روز قبل از شروع به کسب و کار اقدام به تمیزکردن و گردگیری مشاور املاک خود نمایید.
7) تنظیم دمای مشاور املاک
سعی کنید دمای هوای مشاور املاک خود را در حالت ایده آل تنظیم نمایید. بیشتر افراد از هوای نامساعدسرد یا خیلی گرم فراری می‌باشند؛ از این رو دومین قدم دمای مشاور املاک خود را به سطح ایده آل برسانید.
8) قراردادن گیاه در محل کار
از گل و گیاه در محل کار خود استفاده کنید. لازم به ذکر است نیازی نیست حتماً از گل‌های واقعی استفاده نمایید، شما می‌توانید از گل‌های مصنوعی استفاده کنید. جالب توجه است که اگر گیاهان طبیعی (نه بودار) درون یک گلدان بزرگ آرامش زیادی را به مشتریان می‌دهند.
9) سیگار نکشیدن در محل کار
به هیچ عنوان نه خود و نه به شخصی اجازه دهید در محیط مشاور املاک سیگار بکشد. بوی سیگار برای برخی از افراد اصلاً قابل تحمل نیست و آن‌ها را از مشاور املاک شما فراری می‌دهد.
10) ایجاد یک آلبوم زیبا از خانه‌های سپرده شده
سعی کنید یک آلبوم زیبا از خانه‌های سپرده شده در مشاور املاک خود داشته باشید. لازم به ذکر است می‌توانید یک نرم افزار مشاور املاک سرو خرید و سپس عکس‌های هر ملک را درون آن قرار دهید. هنگام مراجعه مشتری به وی نشان دهید.

منبع : www.aralborz.ir