5 نکته راجع به مد مردان / سری 1

5 نکته راجع به مد مردان / سری 1

1- در قاره اروپا لباس استاندارد برای حضور در سر کار و بعضی از مراسم ویژه، کت تیره با دکمه یک طرفه است، اما در انگلستان کت آبی سیر یا سورمه ای، بیشتر ترجیح داده می شود. در آمریکا فلانل، جناقی و ملکه ولس معروف هستند.

2- هر اندازه نیاز شما به یک لباس بیشتر شود، تعدادشان هم بیشتر خواهد شد. این امر فرصتی را در اختیارتان خواهد گذاشت که از تنوع رنگی بیشتری برخوردار شوید. اگر تعداد لباس شما محدود است، بهتر است از رنگ ها و دوخت های قدیمی و ساده استفاده کنید.

3- کت و شلوار با پارچه های راه راه و خط دار در دنیای مشاغل به عنوان لباس فرم مناسب پذیرفته شده است. این نوع پوشش، مطلوب کارمندان بانک و دلالان سهام است. مطلوبیت این نوع پوشش، یادآور این واقعیت است که خطوط روی پارچه به خطوط روی برگه های سهام شباهت دارد.

4- اگر قصد دارید جامه، ژاکت یا شلوار خود را اتو کنید، اتوی داغ را مستقیمأ روی لباس قرار ندهید، همواره یک تکه از پارچه کتان تمیز را ابتدا روی لباس قرار دهید و سپس از روی آن اتو کنید تا لباس تان براق نشود.

5- همواره ژاکت ها، گرمکن و کت های خود را به وسیله رخت آویزهایی که بازوی آنها به اندازه کافی بلند و سرشانه آنها گرد هستند در رختکن بیاویزید.

برگرفته از کتاب 365 نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات