کاغذ دیواری و الیاف طبیعی

کاغذ دیواری و الیاف طبیعی

از دغدغه های زندگی امروز دسترسی به مواد و محصولات طبیعی یا همان ارگانیک است. این مسئله در پوشاک، خوراک و لوازم خانگی نمود بیشتری پیدا می کند. چراکه مستقیما با سلامت انسان در ارتباط است. یکی از محصولاتی که بیشتر با ترکیبات pvc ساخته می شود کاغذ دیواری است. به همین دلیل علارغم تمام ویژگیهای خوبی که این جنس کاغذ دارد، متاسفانه طبیعی نیست. خوشبختانه کاغذ دیواری های کاملا ارگانیک و دوستدار طبیعت (Eco friendly) نیز در بازار عرضه می شوند. این کاغذ دیواری ها با الیاف طبیعی ساخته شده و صد در صد ارگانیک هستند.

کاغذ دیواری های الیاف طبیعی

طی فرآیند پیچیده و منظمی از چوب فنلاندی به دست می آیند. فنلاند دارای غنی ترین جنگل های اروپا است و به همین دلیل دارای انواع چوب بسیار مرغوب است. کاغذ دیواری هایی که با چوب طبیعی فنلاندی ساخته می شوند کاملا طبیعی بود و صد درصد ضد حساسیت هستند. علاوه بر این بسیار زیبا و خاص ساخته می شوند و تکه های برگ و چوب بسیار نازک در الیاف آن دیده می شود. طراحی این کاغذدیواری ها به گونه ای است که طبیعت را یاد آور شوند. به همین دلیل فضایی بسیار دلنشین و طبیعی ایجاد می کنند.

قیمت کاغذ دیواری های الیاف طبیعی گران تر از سایر کاغذ دیواری ها است. ولی با توجه به کیفیت و زیبایی آن، کاملا ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارند

منبع:arovaco.com