۵ سبزی ضد خستگی!

۵ سبزی ضد خستگی!

این سبزی ها انرژی پایدار و قدرت رو برای شما فراهم میکنن بدون اینکه باعث بشن ذهنتون تحریک بشه (کافئین باعث تحریک ذهن میشه)، پس اینجوری هیچ مشکلی در آزادانه فکر کردن نخواهید داشت.این گیاهان تاثیری عادی روی بدن داشته و دائما عملکرد های بدن رو مهار نمیکنن.

جینسینگ چینی

بین تمام انواع جینسینگ ، نوع چینی اش قدرتمندتره. این سبزی به مدت ۲۰۰۰ ساله که استفاده دارویی داره. این گیاه تواناییش رو داره که کل بدن رو تازه و شاداب کنه. از دیگر فواید جینسینگ چینی اینه که خستگی رو کاهش، سوخت و ساز رو افزایش و خواب و تندرستی کلی بدن رو بهبود میده.

جینسینگ هندی

این سبزی تاثیر استرس روی سیستم عصبی رو کاهش میده. این امر باعث میشه که برای استفاده روزانه انرژی بیشتری داشته باشیم.به کاهش افسردگی و التهاب، تثبیت خلق و خو و قند خون هم کمک میکنه و باعث بهبود حافظه، تمرکز و استقامت میشه.

پونه کوهی

ممکنه که ویروس ها و انگل ها مسئول خستگی مزمن یا حاد باشن. شما میتونین با سبزیجاتی مثل پونه مواد سمی رو از بین ببرین.روغن پونه جذب اکسیژن در خون رو افزایش میده. خیلی از افراد متوجه افزایش انرژی بعد از مصرف روغن پونه هستن. روغن پونه مقدار زیادی آنتی اکسیدان داره که از بدن در برابر بیماری های مزمن محافظت میکنه.

عشقه سیبری (جینسینگ سیبری)

این گیاه به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و درد و التهاب رو کاهش و هوشیاری و استقامت رو افزایش میده. با مصرف این گیاه خستگی کاهش پیدا کرده و بدن به صورت موثرتری از انرژی استفاده میکنه. عشقه سیبری فشار خون بالا و پایین رو هم نرمال میکنه.

ریشه طلایی

ریشه طلایی به طور موثری استقامت، قدرت و ظرفیت روانی رو بهبود میده. این گیاه به بدن کمک میکنه که خودش رو با شرایط فیزیکی و شیمیایی و استرس زا سازگار کنه. همچنین برای افزایش عملکرد ورزشی، کوتاه کردن زمان بهبودی از صدمات تمرینات، افزایش قدرت جنسی هم استفاده میشه.عصاره ریشه طلایی باعث میشه که سطح ترکیبات عمده انرژی مورد نیازتون برای فعالیت های فیزیکی حفظ شده و نشانه های خستگی هم مهار بشن. عصاره ریشه طلایی به طور موثری خلق و خو رو بهبود داده و افسردگی رو کاهش میده.

منبع : نوین زی