۵ نکته راجع به مد مردان / سری 37

۵ نکته راجع به مد مردان / سری 37

1- اگر صورت شما تا حدودی به رنگ قرمز می زند، پیراهنی به رنگ آبی روشن بهتر از سفید به پوست شما می آید. رنگ سفید تنها رنگ های دیگر را برجسته می کند. دفعه بعد که برای خوردن نهار به رستوران رفتید به صورت افرادی که لباس سفید به تن دارند دقت کنید، مشاهده خواهید کرد که با نوشیدن هر لیوان شراب، رنگ صورت شان قرمز تر خواهد شد.

2- در هنگام استفاده از لباس برای حضور در سرکار، بسیار مراقب رنگ زرد باشید. کاپشن، کت یا حتی پیراهن شما از این رنگ نباشد. رنگ زرد از آن دسته رنگ هاست که برای زدن کراوات یا استفاده از دستمال جیب بسیار محدودیت ایجاد می کند.

3- در صورتی که موهای شما خاکستری هستند، از کت و شلوار و پیراهنی استفاده کنید که رنگ آن با موهای نقره ای شما در تضاد باشد. خاکستری روشن این تضاد را به اندازه ی کافی ایجاد نخواهد کرد.

4- اگر دسته ای از موهای سفید بر سر دارید، این رنگ در لباس شما انعکاس خواهد یافت. استفاده از پارچه های راه راه یا پیراهنی به این رنگ مناسب خواهد بود، ولی کت و شلوار سفید زیاد مناسب نخواهد بود، چون در آن صورت رنگ سفید زیادی خودنمایی خواهد کرد.

5- کت و شلوار تابستانی بژ مردمان اروپایی مرکزی و شمالی را رنگ پریده و سفید رو نشان می دهد. در صورتی که موهای ایشان مشکی باشد و صورت آنها هم رنگ تیره ای داشته باشد، این رنگ لباس به آنها بیشتر می آید.

برگرفته از کتاب ۳۶۵ نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات