۵ نکته راجع به مد مردان / سری 40

۵ نکته راجع به مد مردان / سری 40

1- طرح روی کراوات، پیراهن و کت و شلوار باید نسبت به هم تضاد داشته باشند. برای مثال، کت و شلواری که راه راه آن عمودی است باید با پیراهنی هماهنگ شود که چهارخانه باشد و کراواتی که نوار خطوط آن دو گوش باشند.

2- وقتی که در حال انتخاب لباس ظاهر خود هستید، توجه داشته باشید ظاهر و جنس پیراهن و کت و شلوار شما با هم تناسب داشته باشند. کاپشن فاستونی با پیراهن جناغی، بافتنی یا روشن مناسب تر خواهد بود، در حالی که پارچه زیبا و لطیف باتیس مکمل پیراهن سبک پشم اعلا خواهد بد.

3- کت و شلوار سبز نعنایی، بنفش، صورتی سیر، آبی نفتی، سرخ و زرد برای پوشیدن در سر کار مناسب نیستند. تنها رنگ مناسب برای لباس کار خاکستری سیر و سورمه ای خاهد بود.

4- هر اندازه پارچه کت و شلوار شما رنگ بیشتری داشته باشد، انتخاب پیراهن هماهنگ با آن مشکل تر خواهد بود. در صورتی که دید خوبی برا انتهاب مد مناسب ندارید، بهتر است که پارچه ای ساده را انتخاب کنید.

5- در هنگام استفاده از جوراب های طرح دار دقت کنید جوراب های یکدست تیره با اقلام دیگر پوشش شما راحت تر هماهنگ می شوند. جوراب های طرح دار این مزیت را دارند که پس از شستشو راحت تر جمع خواهند شد.

برگرفته از کتاب ۳۶۵ نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات