۵ نکته راجع به مد مردان / سری 42

۵ نکته راجع به مد مردان / سری 42

1- مهم ترین وسیله شخصی برای مردان ساعت مچی است. امروزه شما با استفاده از ارزان ترین ساعت مچی کوارتز، به دقیق ترین زمان ممکن دست یابید، ولی نمونه های مکانیکی از نظر مد متناسب تر هستند.

2- عناصر فلزی زینتی و وسایل شخصی شما حتماً با هم هماهنگ شوند. ساعت ضد آب نقره ای یا از جنس طلای سفید را با کمربندی استفاده کنید که قلاب آن نقره ای است. در صورتی که ساعت طلا را بهتر است با کمربندی که قلاب آن برنجی است استفاده کرد.

3- تهیه کمربند ارزش این را دارد که هزینه قابل ملاحظه ای را به خود اختصاص دهد، چرا که از آن در خانه و هم در محل کار استفاده نمود. قبل از این که پول خوبی بابت آن پرداخت کنید، بهتر است اول به مجموعه کفش های خود مراجعه کنید. اگر فهمیدید که با کمربند خود کفش مناسبی را که به پا کنید ندارید، در آن صورت پول خود را دور ریخته اید.

4- اندازه کمربند از نظر طولی بسیار مهم است. به طور ایده آل بهتر است که کمربند شما از سوراخ میانی با میخ قلاب قلاب آن چفت شود (به عنوان مثال با سومین سوراخ از پنج سوراخ) و از سمت دیگر، کمربند 4 اینچ روی هم قرار گیرد.

5- اگر می خواهید کمی لاغرتر به نظر برسید، بهتر است از کمربندی استفاده کنید که خیلی بلندتر باشد نه این که کوتاه باشد. اگر مجبور شوید از آخرین سوراخ کمربند استفاده کنید و از سمت دیگر مقدار بسیار کمی از کمربند روی هم قرار گیرد، موجب جلب توجه دیگران به نحوه سفت شدن کمربندتان خواهد شد.

برگرفته از کتاب ۳۶۵ نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات