۵ نکته راجع به مد مردان / سری 45

۵ نکته راجع به مد مردان / سری 45

1- در صورتی که هوا ابری باشد یا این که درون محیط های بته به سر می برید، از زدن عینک آفتابی خودداری کنید. به هر حال، در این مواقع به نظر، نمی رسد نیازی به استفاده از آفتاب گیر داشته باشید.

2- در صورتی که برای تهیه ساعت مچی محدودیت دارید، بهتر است یک نمونه ضد آب با بند فلزی را انتخاب کنید. این نوع ساعت به هر لباسی می آید و در بیشتر مواقع انتخاب مناسبی خواهد بود.

3- تهیه کیف دستی بیشتر اوقات در فهرست وسایلی که هزینه تهیه آنها را فراهم می کنید، قرار نمی گیرد. از آن جایی که یک کیف چرمی با کیفیت خوب برای ظاهر شما به عنوان یک شاغل، به اندازه کت و شلوار اهمیت دارد، مرتکب این اشتباه نشوید.

4- بهترین دکمه سر دست دکمه های زوجی هستند که از دو قسمت زینتی که با هم زنجیر شده اند و یا میله ای کوچک به هم متصل هستند، می باشد. بعضی اوقات در فروشگاه های عتیقه فروشی، دکمه سر دست های مناسبی پیدا می شود.

5- در دکمه سر دست های فلزی دکمه های ابریشم بافت است. از این نوع دکمه ها در تنوع رنگی مختلف، به فراوانی یافت می شوند. اغلب این دکمه ها در فروشگاه های لباس مردانه کنار صندوق حسابداری در جعبه های مخصوص مشاهده می کنید که برای فروش به نمایش گذاشته شده اند.

برگرفته از کتاب ۳۶۵ نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات