۵ نکته راجع به مد مردان / سری 54

۵ نکته راجع به مد مردان / سری 54

1- از خوردن مشروب در طول سفر یا پرواز خود صرف نظر کنید. یک دلیلش این است، که برای انجام دادن درست ماموریت خود باید حواس جمعی داشته باشید و دلیل دیگر بوی الکل دهان شماست که بعضی اوقات تاثیر خوبی روی دیگران نخواد داشت.

2- در صورتی که سفر کوتاهی در پیش دارید، بهتر است تمام وسایل همراه خود را در یک کیف دستی قرار داده و آن را داخل هاپیما با خود داشته باشید. به احتمال زیاد شما تنها کسی نیستید که ساعاتی پیش از یک جلسه مهم منتظر دریافت بار خود در سالن فرودگاه هستید و این در حالی است که لباس جین و پیراهن ورزشی به تن دارید و بار شما هم به اشتباه در داخل هواپیمایی دیگر رفته است.

3- اگر می خواهید یک سفر شغلی شما را لاغر کند، زیر شلواری، دمپایی، شانه و ژاکت پشمی راحت خود را فراموش کنید (دست کم این که مجبورید آنها را از داخل هواپیما تا هتل حمل کنید.)

4- یک دست کت  شلوار راه راه سبک برای سفر بسیار مناسب و پوششی چند منظوره خواهد بود. علاوه بر آن که این نوع لباس برای هر موقعیتی مناسب است، چرک تابی آن هم بسیار کم خواهد بود.

5- مسافران فصلی از نوشیدن قهوه، چای یا آبمیوه در هنگام سفر اجتناب می کنند. احتمال ایجاد یک لکه جزئی بسیار زیاد است. بدون این که متوجه شوید به سادگی امکان دارد یک قطره از آن روی لباس شما ریخته شود. پس هنگام رفتن تنها به نوشیدن آب اکتفا کنید و استفاده از نوشیدنی هایی که احتمال ایجاد لک بر لباس تان را دارند، بگذارید برای مسیر بازگشت.

برگرفته از کتاب ۳۶۵ نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات