۵ نکته راجع به مد مردان / سری 65

۵ نکته راجع به مد مردان / سری 65

1- بدون توجه به توصیه های فروشنده، هرگز کت یا کاپشنی را که برای شما کوتاه است انتخاب نکنید، چرا که سطح جیب های آن باعث خواهد شد، در تن شما نامناسب به نظر آید.

2- حتی بهترین خیاط، پیراهن دوز یا کفاش هم از کمی چانه زنی بر سر قیمت بدش نمی آید. بهترین راه برای گرفتن تخفیف این است که پیش پرداخت بدهید، چرا که افرادی که در این رشته کار می کنند اغلب برای گرفتن اجرت کار خود خیلی صبر می کنند.

3- وقتی که عازم خرید هستید سعی کنید فردی صالح را با خود همراه ببرید که شما را درست راهنمایی کند. کسانی که در مراکز فروش کار می کنند معولا آدم عای بی نظری نخواهند بود و انگیزه زیادی برای راهنمایی شما ندارند.

4- از این که ایرادهای اساسی کالا را به فروشنده گوشزد کنید، واهمه نداشته باشید، چرا که فروشگاه کالاهای ناقص را برای تولید کننده، بازپس می فرستد و شخصا زیانی نخواهد داد.

5- کوک های سفیدی که روی کت داخل ویترین مشاهده می شود تنها نشان دهنده این است که جنس مورد نظر برای فروش است و هیچ دلیلی که حاکی از کیفیت جنس آن و یا این که دست دوز باشد، نیست. البته کوک هایی که روی درزهای کت دوخته می شوند برای این که کت در دراز مدت روی رخت آویز چروکیده نشودريال بسیار موثر هستند.

برگرفته از کتاب ۳۶۵ نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات