۵ نکته راجع به مد مردان / سری 69

۵ نکته راجع به مد مردان / سری 69

1- در ایتالیا شما به قیمت های ارزان تری برخورد می کنید. اگر از شکل یک توریست خارج شوید، در جنوب این کشور شما می توانید بیشترین تخفیف ها را بگیرید. برای مثال، در ناپل حتی نمونه هایی که شهرت بین المللی دارند زیر قیمت به فروش می رسند.

2- در هنگام خرید به اصول زیر تجه داشته باشید: قیمت بالاتر نشانه کیفیت بهتر است. عکس این مطلب هم مصداق دارد، چرا که طراحان لباس اغلب کیفیت های خیلی پایین را با بالاترین قیمت عرضه می کنند.

3- کالاهای لوکس و جواهرات بدلی علاوه بر این که خوش آیند نیستند، برای نمونه های اصلی زیان آور هم هستند. به همین خاطر در انتخاب نمونه برای مثال، اگر دنبال رولکس، گوسی، یا وویتون هستید، بهتر است اصل آن را تهیه کنید.

4- در تهیه لباس و وسایل شخصی سه پشتیبان وجود دارد. تولید کننده عمده که بازاریابی تولیدات خود را می کند، طراحان که تولید طرح های خود را به دیگران می سپارند؛ سوم خرده فروشان که تولیدات را با برچسب های خود به فروش می رسانند. مناسب ترین قیمت را نزد تولیدکنندگان عمده می توان یافت.

5- برای مارک های کلاسیکی که از مد نمی افتد، لباس های دوخته و آماده مناسب است، لباس های طراحی شده برای فصلی که گذشته است، جالب نیست.

برگرفته از کتاب ۳۶۵ نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات