۵ نکته راجع به مد مردان / سری 70

۵ نکته راجع به مد مردان / سری 70

1- اگر همواره به دنبال کت و شلواری هستید که کاملاً اندازه شما باشد، بهتر است به خیاطهای سری دوز مراجعه کنید، چون در این صورت مجبور نیستید، کلی هزینه اندازه کردن آن را بپردازید.

2- قیمت هر لباس به سه عامل بستگی دارد: قیمت پارچه، قیمت تولید و میزان سود. در مورد هر کالایی که تولید آن هزینه بر است، برای مثال کت و شلوار، کراوات یا کفش های دست دوز، دو عامل اول تعیین کننده قیمت بالای آن است، ولی در مورد لباس های طراحی شده، اغلب بر چسب آنها تعیین کننده قیمت می باشد.

3- لباس خود را همواره از فروشگاه هایی تهیه کنید که دارای کارگاه دوخت هستند و می توانند لباس شما را اندازه کنند. در صورتی که اشکالی وجود داشته باشد، می توانید از پرداخت هزینه تعمیرات تا هنگامی که رضایت شما جلب شود خودداری کنید. البته اگر پیش تر تمام هزینه ها را پرداخت نکرده باشید.

4- بلافاصله بعد ار هر تعمیری لباس خود را امتحان کنید، چون اگر بعد از پوشیدن شلوار تازه خود متوجه ایراد آن شوید دیگر خیلی دیر است.

5- هرگز در آخرین ساعات فروش برای خرید مراجعه نکنید. تنها هنگامی با اطمینان، لباس مورد نظر خود را بیابید که وقت کافی برای شما و فروشنده وجود داشته باشد. لازم است به یاد داشته باشید، هر اندازه که از روز گذشته باشد، کسی که در فروشگاه در خدمت شماست علاقه کمتر به کیفیت ظاهر شما نشان خواهد داد.

برگرفته از کتاب ۳۶۵ نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات