مهمانپذیر کاسپین

? وجود کارمندان و کارکنان خوش برخورد بدوی چیزی است که مورد توجه مسافران قرار میگیرد چون مسافران بدوی ثمر با برخورد کارمندان و کارکنان با ورود به یک هتل یا تماس تلفنی با آنها مواجه میشوند بنابراین حتی اگر یک هتل بهترین امکانات را داشته باشد اما برخورد کارمندان رخیص نباشد نمیتواند هتل موفقی باشد.

? همچنین باید بدانید که دادن اطلاعات صحیح به مسافران: مسافران معمولا در مورد اتاق ها، غذاخوری، نظافت و… سوالات متداولی میپرسند و این خیلی مهم است که کارمندان بتوانند اطلاعات صحیح و خلوص را در اختیار مسافران بگذارند. کارمندان باید با فن اعلام خوب اطلاعات کافی و مناسبی را در اختیار مسافران قرار دهند

? از آنجایی که یکی از مهم‌ترین هزینه‌های سفر به خصوص در سفرهای خارجی، هزینه‌ی رفت‌و‌آمد در شهر و وسایل حمل‌ونقل عمومی درخصوص بازدید از جاذبه‌های گردشگری است. موقعیت جغرافیایی یک هتل می‌تواند یک عامل تاثیرگذار در انتخاب هتل باشد. مسلما هتلی که به جاذبه‌های گردشگری نزدیک‌تر است و در مرکز شهر واقع شده، انتخاب بهتری نسبت به هتل‌های دورتر و حومه‌ی شهر است

مهمانپذیر کاسپین میزبان شما عزیزان می باشد

مدیریت:آقای سماک مقدم

مهمانپذیر کاسپین در بندرانزلی , مهمانپذیر کاسپین , مهمانپذیر در بندرانزلی ,