تولیدکننده پله و حفاظ

 سازنده انواع پله دوبلکس ، گردان تک محور و معلق

 سازنده دربهای کلاسیک و ترک

 تنها تولیدکننده حفاظ  در کاشانپ

پله های فلزی داخل ساختمان در خانه های دوبلکس، به خاطر زیبایی، سادگی و کم جا بودن شان یکی از محبوب ترین ها و مورد استقبال ترین انواع راه پله ها هستند. آنها با دوام و مستحکم هستند و برای سال های سال قابل استفاده خواهد بود.

انواع راه پله فلزی داخل ساختمان از جنس آهن و فرفورژه دارای رنگی مشکی هستند و میله های تو پر و محکمی دارند. اما راه پله های ساخته شده از استیل براق هستند و در رنگ های طلایی و نقره ای به فروش می رسند. این پله ها نیز هماند پله های آهنی از استحکام خوبی برخوردارند

حفاظ به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و…. ساخته میشود . حفاظ  عموماٌ برای نصب برروی دیوار در نظر گرفته میشود اما گاهی بر روی پنجره نیز نصب میشود . در گذشته حفاظها بصورت نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، ولی این روزها با نسل جدید حفاظها مثل حفاظ ، بوته ای و نی زار مواجه هستیم که از نظر ظاهری ،امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است و مورد تایید پلیس هم میباشد .

ساختار حفاظ بصورتی است که سارق هر چند حرفه ای ولی با توجه به نوک تیز و برنده میلگردهای بکار رفته در ساخت حفاظ ، امکان عبور از آن را نخواهد داشت . در ساخت این نوع حفاظ از فولاد مقاوم و میلگردهای ۱۰ استفاده میشود و ارتفاع آن بسته به شرایط از ۳۰ تا ۱۴۰ است و امکان افزایش با توجه به محل و نظر کارشناس نصب هست . و قابل نصب بر روی فلز ، بتن و سنگ میباشد.

نکته : با توجه به نوک تیز و برنده ، این نوع از حفاظ فقط برای محیط بیرونی قابل استفاده است و در داخل خانه کاربردی ندارد و با توجه به خطرناک بودن ، برای محل نصب باید دقت لازم را به عمل آورد.

با مدیریت : آقای مهندس کاشی

 

 

 

 

 

 

قیمت حفاظ  , حفاظ  , ساخت حفاظ  , حفاظ  دست دوم , نصب حفاظ  , قیمت حفاظ  , تولید کنندگان حفاظ  ,