Address & Contact

Our Address

طبس

Telephone

اقامتگاه گردشگری و بوم گردی عمو نوروز

? اگر تا کنون به کویر سفر نکرده اید با ما همراه شوید وبا ما به بکرترین نقاط کویر ایران سفر کنید. ما به شما اطمینان میدهیم که این سفر خاطره انگیزترین، مهیج ترین ومتفاوت ترین سفرتان باشد. اگر تا کنون لذت سفر به شهرهای شگفت انگیز کویری را تجربه نکرده اید با ما همسفر شوید. طبس یکی از شگفت انگیز ترین ساخته های دست طبیعت و مردمان سخت کوش کویر است. اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز در یکی از بهترین موقعیت های شهر طبس واقع شده است و دارای بافت و معماری کامل سنتی و روستایی است که فرصت تجربه در خانه های بومی را به شما می دهد. این اقامتگاه دارای امکاناتی نظیر اینترنت، حمام و دستشویی اختصاصی و انواع غذاهای محلی است.

جاذبه های گرشگری منطقه

? “روستای ازمیغان” یکی از زیباترین مناطق دیدنی و توریستی طبس هست که دیدنش رو نباید از دست داد ازمیغان از جمله روستای نمونه گرشگری استانی می‌باشد که در ۴۸ کیلومتری شمال شرق شهرستان طبس واقع شده است این روستا منطقه‌ای است کوهستانی که دارای اقلیمی معتدل کوهپایه ای و ییلاقی می‌باشد.

“کال جنی” حدود ۳۰ کیلومتر که از طبس به سوی بشرویه سرزمینی اسرارآمیز وجود دارد که انگار مینیاتوری رازآلود از گراندکانیون آمریکاست. یک دره‌ی خاموش، خنک و آبدار در دل پهنه‌ای داغ و تب‌ دار که آثار حیات در آن دست کم به دوران امپراتوری ساسانی باز‌می‌گردد. مردم محلی به آن کال جنی می‌ گویند و البته توصیه اکید می‌ کنیم که هرگز به تنهایی در این کال قدم نزنید! حتی اگر به ارواح و جن هم اعتقادی ندارید. این دره را که طی سده‌ های متمادی سیلاب‌ های منطقه خراسان‌جنوبی تراشیده‌اند کال‌جنی می‌ نامند.

“چشمه آب گرم مرتضی علی” یکی از عجایب و دیدنی های شهر طبس است که هر ساله شاهد بازدید هزاران گردشگر و زمینشناس داخلی و خارجی است. برای رسیدن به آبگرم مرتضی علی و طاق شاه عباس باید از روستای خرو بگذرید و بعد، وارد دهانه دره ای می شوید. روستای خرو یک روستای توریستی در ۲۰ کیلومتری شرق طبس و دارای جاده آسفالته مناسب است.

مدیریت:آقای سید امید موسوی

 

اقامتگاه گردشگری و بوم گردی عمو نوروز در طبس , اقامتگاه گردشگری و بوم گردی عمو نوروز , اقامتگاه گردشگری و بوم گردی در طبس ,