Address & Contact

Our Address

تهران

تولید کفشک دیسکی لنت ترمز

?کفشک لنت هر ماشین در واقع اسکلت سیستم ترمز آن محسوب می شود.برای هر ماشین و هر رینگ و روتوری، اسکلت و قالب خاص خود را دارد.به عنوان مثال کفشک سمند معمولی با سمند EF7 متفاوت است.

?قبل از آغشته کردن سطح کفشک به چسب مخصوص لنت، باید کفشک ها برش خورده و شستشو داده شوند که به اصطلاح چربی زدا شوند و چسب به خوبی در تمام سطح کیفیت خود را حفظ کند.

?کفشک ترمز چیست ؟

?کفشک ترمز تنها در سیستم های درام ترمز دارای کاربرد می باشد. به طورکلی می توان گفت کفشک ترمز یک قطعه فلزی خمیده می باشد که در یک طرف آن ماده اصطکاک وجود دارد. زمانی که راننده پای خود را روی پدال ترمز فشار می دهد در سیستم ترمز طبل یک سیلندر چرخ کفشک ترمز را به سمت بیرون و در مقابل درام طبل فشرده می سازد.

?این امر بین روکش و درام اصطکاک ایجاد می کند و اصطکاک ایجاد شده باعث گرفته شدن ترمز خودرو و متوقف ساختن آن خواهد شد. در این حالت انرژی جنبشی خودرو به گرما تبدیل شده و از بین می رود. برای محور عقب خودرو اغلب از کفشک ترمز استفاده می شود.

?اکثر اتومبیل های مدرن و امروزی روی چرخ های جلوی خود با شدت بیشتری ترمز می کنند از این رو هنگام ترمز گرفتن فشار اعمال شده روی کفشک ترمز واقع در چرخ های عقب زیاد نیست. از آنجا که سیستم ترمز درام ارزان است در خودروهای مدل بالا و اتوماتیک با عنوان ترمز پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

?لنت ترمز و کفشک ترمز به طور متفاوت در سیستم ترمز قرار می گیرند. لنت ترمز در این سیستم در داخل کالیپر که توسط دیسک ترمز احاطه شده است قرار می گیرد و مکان کفشک ترمز داخل درام ترمز می باشد.

 

 

 

 

 

تولید کفشک دیسکی لنت ترمز , تولید کفشک دیسکی لنت ,کفشک ترمز , لنت ترمز , تولید کفشک دیسکی لنت ترمز در تهران , قیمت کفشک دیسکی لنت ترمز ,