Address & Contact

Our Address

اصفهان ، خیابان امام خمینی ، خانه اصفهان ، نرسیده به فلکه نگهبانی ، روبروی آموزشگاه کیهان

Telephone

کلینیک ترک اعتیاد رویش

ترک اعتیاد به مجموعه فرآیندهایی گفته می شود که طی آنها فرد معتاد تحت نظر متخصص و یا به صورت فردی، برای قطع مصرف ماده اعتیادی اقدام می کند. هدف از ترک مواد بازگشت فرد به حالت طبیعی و سالم دوران قبل از اعتیاد می باشد.

ترک اعتیاد سبب بروز خماری و علائم ترک ، نشانه های رفتاری، فیزیولوژیک و شناختی می شود. شدت و ضعف این نشانه ها بسته به نوع ماده مخدر متفاوت است. میزان موفقیت در ترک ماده مخدر به ویژگی های شخصیتی بیمار، میزان اراده و تلاش، نوع ماده مخدر، شدت وابستگی، موقعیت اجتماعی و چگونگی مقابله با اعتیاد بستگی دارد. ترک مواد مخدر در واقع فرآیندی است که فرد سعی می کند علاوه بر قطع مصرف ماده مخدر سبک زندگی خود را نیز تغییر دهد و زندگی متعادل، بهنجار و با اعتماد به نفسی داشته باشد.

کلینیک ترک اعتیاد رویش اصفهان مجهز به تمامی امکانات رفاهی جهت بستری بیمار می باشد. چرا که در طول درمان، بایستی بیمار از نظر جسمی و روانی کاملاً در آرامش باشد و در یک فضای آرام، زنده و شاد روند درمان را ادامه دهد. پزشکان موسسه ترک اعتیاد افق، با تحقیقات و تلاش بسیار در طول سال‌ها توانسته‌ اند برنا‌مه‌های نوین و مدرنی را برای درمان اعتیاد ارائه دهند، همچنین جلب رضایت بیمار و خانواده بیمار یکی از مهمترین اهداف این مجموعه می‌باشد.

 

 

جدیدترین داروی ترک اعتیاد , شیر برای ترک اعتیاد , ترک اعتیاد با اسفند , ترک اعتیاد تریاک در منزل , بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد , ترک اعتیاد شیشه , روشهای جدید ترک اعتیاد ,