Address & Contact

Our Address

اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، جنب مجتمع پارک ، طبقه فوقانی بانک سپه ، کلینیک تخصصی پوست ، پیوند مو و لیزر هور

مرکز کاشت مو هور

✅ کلینیک کاشت مو هور یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست و کاشت مو در اصفهان است. این مرکز تخصصی با پرسنل با تجربه در زمینه خدمات زیبایی و درمان مشکلات پوست و کاشت مو فعالیت می کند. در مرکز کاشت موی هور میتوانید پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاهها و بهترین تجهـیزات برای زیبــایی رو ببینید. متخصصین حرفه ای این کلینیک کاشت مو، کار خود را به بهترین شکل انجام میدهند و توانسته اند رضایت کامل مشتری ها را جلب کنند. کاشت مو هور، یکی از کلینیک های معروف در اصفهان می باشد.

✅ کلینیک کاشت مو هور با بکارگیری علمی ترین و جدیدترین تکنیکهای کاشت موی سر و استفاده از تجربه ۱۴ ساله و مجرب ترین متخصصان کاشت مو در ایران، بهترین نتایج را ارائه می کند.

✅ در حال حاضر تکنیک های کاشت موی طبیعی که توسط گروه تخصصی کاشت موی طبیعی هور انجام می گیرد تکنیک کاشت موی طبیعی به روش جراحی FUT ، روش بدون جراحی FIT یا FUE و روش های ترکیبی و فوق ترکیبی (در طاسی های بسیار گسترده) می باشد، که این تیم با بهره گیری از این دو روش اخیر می تواند به کاشت بیش از ۱۸۰۰۰ تار مو در یک جلسه و تنها در یک روز دست بزند.

✅ این تیم آخرین روش ها ، تکنولوژی ها و تجهیزات روز دنیا در پیوند موی طبیعی را مورد استفاده قرار داده و تلفیق این امر با محیط آرام و زیبای کلینیک تخصصی جراحی های پوست و موی “هور” ، تجربه یک عمل راحت و مطمئن با نتایج عالی را برای مراجعین به ارمغان می آورد.

 

 

کلینیک کاشت  مو ,  کاشت مو اصفهان , کاشت مو به روش hrt در اصفهان , کاشت مو به روش sut در اصفهان ,