Address & Contact

Our Address

تهران ، خيابان شريعتي ، دوراهي قلهك ، روبري بيمارستان ايرانمهر ، كوچه مرشدي ، پلاك 9

Telephone

کلینیک کاشت مو ایران فیت

✅ روش کاشت مو FIT
✅ مراجعه کنندگان به کلینیک کاشت مو طبیعی ایران فیت با جدیدترین، بی عارضه ترین و پرپشت ترین روش پیوند مو در جهان درمان می شوند. این روش که به نام روش کاشت مو FIT معروف است مطمئن ترین و زیباترین راه درمان قطعی طاسی و کم مویی می باشد.
✅ این روش کاشت مو برای اولین بار در ایران توسط متخصصان پیوند موی کلینیک کاشت مو ایران فیت با موفقیت به اجرا درآمد. آمار بیشترین مراجعین ترمیم مو و دستیابی به بالاترین تراکم کاشت مو در یک نوبت از مهمترین امتیازات این تیم می باشد. تیم تخصصی کاشت مو ایران فیت بر این باورند که کاشت و پیوند مو یک فرآیند ساده پزشکی نیست بلکه تلفیقی از علم پزشکی، هنر و تجربه می باشد که نتیجه نهایی آن چهره ای زیبا و مناسب برای فرد است.
✅ در کاشت مو طبیعی به روش FIT تیغ جراحی به کار برده نمی شود، واحدهای فولیکولی موهای بغل و پشت سر (و در برخی موارد موهای بدن) با ابزار ظریف و اختصاصی این کلینیک کاشت مو در شرایط کاملا استریل بصورت تک تک برداشته شده و با ابزار بسیار ظریف دیگری در قسمت طاس یا کم پشت سر، ابرو یا ریش پیوند می شود. چون موهای کاشته شده از نواحی برداشته می شوند که فاقد گیرنده برای هورمونهای مردانه می باشند لذا این مو ها تا پایان عمر باقی مانده و نخواهند ریخت.

 

 

کلینیک کاشت مو , کاشت مو اصفهان , کاشت مو به روش hrt در تهران , کاشت مو به روش sut ,