کلینیک ساختمانی ایده پردازان گیل

✨اجرای صفر تا صد تمامی امورات ساختمانی:?

?کناف و آرمسترانگ

?کرکره برقی

?نقاشی،کاغذ دیواری و پوستر

?کفپوش و پارکت

?سرامیک

?دیوارچینی

?برقکاری

?اجرای ups 

?کابینت

?نقشه برداری

?دوربین مداربسته

?اجرای شبکه و انواع تابلوهای تبلیغاتی

?نمای کامپوزیت

?کناف

?بطور کلی کناف یک صفحه روکش دار از جنس گچ است که می‌توان آن را نسل جدیدی از گچکاری بر شمرد. زیرا تمامی‌فعالیت‌های ساختمانی وابسته به گچ و بعضی متریال‌های دیگر کناف قابل انجام است. یک سری مزایای جدید افزوده شده به استفاده از گچ در ساخت و ساز مثل بالا رفتن سرعت کار، قابلیت تنوع بیشتر در طراحی داخلی، امکان اجرای طرح‌های مختلف روی سقف‌های از جنس کناف، ترکیب نور و رنگ و انواع روش‌های کاربردی دکوراسیون و … در کناف به راحتی قابل انجام است.

?کناف در واقع به ساخت و ساز بدون آب گفته می‌شود. یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی است که در ایجاد سقف کاذب بسیار نقش دارد.سقف کاذب کناف جایگزینی با قابلیت‌های فراوان برای سبک‌های قدیمی‌گچ بری و یا استفاده از دیگر مصالح برای سقف می‌باشد. با استفاده از سقف کاذب کناف دست شما برای اجرای سریع و متنوع طراحی سقف با به کارگیری روش‌های مختلف دکوراسیون مانند رنگ آمیزی کناف سقف، به کارگیری کاغذ دیواری بر روی کناف در سقف ایجاد می‌شود.

?کاغذ دیواری

با توجه به اینکه ما ایرانیان توجه بسیار زیادی به زیبایی و دلنشین بودن منزل و محل کار خود داریم، از دیر باز استفاده از کاغذ دیواری برای ما یکی از بهترین انتخابها بوده است. تنوع طرح، رنگ، مدل و جنس کاغذ دیواری‌ها میتواند سلیقه طیف وسیعی از افراد را پوشش دهد تا همگی احساس خوبی نسبت به فضاهای مورد استفاده خود داشته باشند.

?پوستر دیواری

برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار، استفاده از پوستر دیواری به دلیل داشتن طرحهای بسیار متنوع، جذاب، مدرن و امروزی بسیار مناسب میباشد.
تولید در ابعاد دلخواه و در ابعاد دیوار شما یکی دیگر از مزایای مهم پوستر دیواری است که اقبال عموم مردم را به این نوع پوستر دیواری بیش از پیش نموده است.پوستر دیواری رو کاغذ دیواری چاپ میشود، به آن کاغذ دیواری پوستر، کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر سه بعدی نیز می‌گویند.

?کفپوش

پوشش کف یا کفپوش اتاق در دکوراسیون داخلی از چنان اهمیت بالایی برخوردار است که کف اتاق را پایه اصلی اتاق می‌نامند. بسیاری از دکوراتورها، دکور اتاق را بر مبنای پوشش کف انجام می‌دهند. هنگام انتخاب پوشش کف باید الگوهای رفت و آمد را نیز در نظر داشت. به‌طور معمول در مکان‌های پر رفت و آمد از کف‌پوش‌های سخت و بادوام و در جاهای کم ‌رفت و آمد از کف‌پوش‌های تزیینی استفاده‌ می‌شود.

?کفپوش لمینیت

laminate بسیار شبیه به کفپوش های چوبی است، اما کفپوش لمینت مانند کفپوش‌‌‌های چوبی تنوع بافت ندارند و تنها مشخصه متمایز کننده آنها رنگشان است. موقع انتخاب کفپوش لمینت همانند انتخاب سایر کفپوش‌ها به یاد داشته باشید که رنگ کف منزل، پس زمینه و فونداسیون کل دکوراسیون شما خواهد بود. اگر مبلمان تیره دارید از کفپوش هایی با رنگ های روشن تر استفاده کنید و اگر مبلمان شما روشن است یک کفپوش با رنگ میانه یا تیره انتخاب مناسب تری خواهد بود. از نظر ضخامت انواع مختلفی از این کفپوش‌ها وجود دارد و با در نظر گرفتن بعد مقاومت و داوم بهتر است کفپوش های ضخیم تر را انتخاب نمایید و البته واکس زدن این کفپوش‌ها را نباید فراموش نمود.

?ویژگی‌‌‌های دوربین مداربسته با کیفیت:

❇️قابلیت دید در شب (IR): یکی از قابلیت‌‌‌های لازم برای هر دوربین، دید در شب است. توانایی دوربین در این مورد باعث می‌شود تا در شب دوربین در شب تصاویر مناسبی را تا شعاع مشخصی ثبت نمایند. (شروع از ۲۰ متر)

❇️کیفیت تصویر (رزولوشن): دوربین‌‌‌های مداربسته در انواع مختلف و در کیفیت‌‌‌های متفاوت به بازار ارائه میشوند. تا این زمان شرکت‌‌‌های تولید کننده ی دوربین‌‌‌های مداربسته دوربین‌‌‌های خود را با رزولیشن‌‌‌های ۱ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل، ۳ مگاپیکسل، تعداد کمی‌۴ مگا پیکسل، ۵ مگاپکسل و ۸ مگاپیکسل به بازار عرضه می‌شوند.

❇️برابری تصویر دوربین با تصویر ضبط شده: یکی از ویزگی‌‌‌های مهم در نصب سیستم‌‌‌های نظارتی این است که برخی از دوربین‌‌‌های مدار بسته کیفیت مناسبی را در تصویر اولیه در اختیار شما می‌گذارند اما تصاویر ضبط شده در دوربین بر خلاف تصاویر دوربین از کیفیت لازم برخوردار نیستند. بسیار مهم است که در هنگام انتخاب دوربین‌‌‌های مدار بسته از برند هایی استفاده کنیم تا کیفیت مناسب را در تصاویر ضبط شده با کمترین حجم ممکن در اختیار ما قرار دهند.

❇️مقاوم در برابر گرد و غبار و بارندگی: برای نصب دوربین درمکان‌‌‌های باز لازم است تا دوربین در برابر هرگونه گرد و غبار و بارندگی مقاومت لازم را داشته باشد.

?کرکره برقی

?یکی از محصولات اتوماتیک پر کاربرد کرکره برقی است که جهت ایجاد امنیت و راحتی بیشتر در محیط‌‌‌های کاری ( کرکره سازی برقی برای مغازه و کرکره برقی برای فروشگاه ) و حتی نصب کرکره برقی منازل مسکونی از جمله کرکره برقی برای پنجره، کرکره برقی درب آپارتمان و درب کرکره ای برقی پارکینگ لازم است. از کرکره برقی برای مغازه و یا پارکینگ استفاده می‌شود، مخصوصا پارکینگ هایی که می‌خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند و یا نصب جک درب پارکینگی در انجا امکان پذیر نیست.

?نصب کرکره برقی به کاهش خطر سرقت و وارد شدن اشخاص بیگانه به محدوده شخصی شما کمک می‌کند. نصب کرکره برقی نیاز به کارشناس حرفه ‌ای و داشتن اطلاعات کافی از نوع نیاز مشتری و محل نصب دارد و باید برای آن برنامه‌ ریزی دقیقی انجام گیرد تا از نظر امنیت به مشکلی برنخورید.

مدیریت:رضا عابد

 

 

 

پوستر دیواری , کاغذ دیواری در رشت , کناف , کفپوش , کفپوش لمینت , آسمان مجازی , اجرای شبکه و انواع تابلوهای تبلیغاتی , برقکاری در رشت , کلینیک ساختمانی ایده پردازان گیل در گیلان , دوربین مداربسته در گیلان , اجرای کناف و آرمسترانگ در رشت ,