در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم.

در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو در تهران یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

امداد خودرو با هدف کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود با ارائه خدماتی کامل با مشتریان نظیر خدمات تعمیرگاهی، خدمات سیار خدمات در محل کار و یا درب منزل، خدمات تلفتی و مشاوره ای ، خدمات کارت عضویت ، خدمات دوره ای و فصلی به فعالیت خود در سرتاسر کشور می پردازند تا با تجهیزات کامل در شرایط مختلف و در نقاط مختلف آمده خدمت رسانی به خودروسوارن باشند.

امدادگر

شخصی ست که با در اختیار داشتن دانش و تخصص کافی در زمینه رفع مشکلات فنی خودروها و توانایی های جسمی و مهارت و تجربه و تخصص کافی به همراه یک خودروی امداد به عنوان عضوی از شبکه امدادی در جهت ارائه خدمات خودرویی و امدادی فعالیت می کند.

خدمات امداد خودرویی 

این خدمات عبارتند از کلیه فعالیت هایی که در راستای برطرف نمودن مشکلات فنی خودروها در شرایطی که خودرو به دلیل نفص فنی از کارافتاده که شامل تعمیر قطعه و یا تعویض آن و یا حمل خودرو به صورت شبانه روزی می باشد.

اکیپ سیار در خدمات امداد خودرو 

افرادی که شمل خوردهای امدادی هستند و به منظور دسترسی سریع تر مشترکین در سطح منطقه در حال گردش هستند تا در سریع ترین زمان ممکن دسترسی مشتریکن را ارائه خدمات خودرویی راحت تر کنند.

مکانیک سیار

وسایل نقلیه و خودروی ما یک ماشین مکانیکی می باشد.به این خاطر احتمال ناهماهنگی بین قطعات خودرو و یا خرابی قطعات وجود خواهد داشت.با عدم هماهنگی قطعات خودرو، وسیله ی نقلیه ما قاعدتا درست کار نخواهد کرد.اگر از این خرایی مطلع باشیم و خودرو خود را حرکت دهیم موجب خرابی های جدی تری می شود.برای جلو گیری از این خرابی و خسارت بیشتر، میتوانید با امداد خودرو و مکانیک سیار گرفته تماس گرفته  تا با حضور در محل، خودرو را عیب یابی کند.در صورت خرابی غیر قابل تعمیر در محل، خودرو شما را به نمایندگی های مجاز برده و تعمیر را بدست عامل های مجاز خودروی شما بسپارند.

خودروبران با داشتن تیمی مجرب در حوزه امداد سیار و تعمیرات حرفه ای در محل بصورت شبانه رو آماده خدمت رسانی می باشد.هر شخصی که دارای وسیله نقلیه و اتومبیل باشد، داشتن یک فرد مطمئن در زمینه حمل و نقل و امداد خودرو لازم و ضروری می باشد.امداد خودرو باید بصورت شبانه روزی بوده و بتوان در هر ساعت از شبانه روز بر روی آن حساب باز کرد.

برای آشنایی با اطلاعات سایر مشاغل به سامانه سراسری زمات مراجعه کنید

Showing 10 from 295 Items

Toggle Filters
Count
Sort by
Order