آیا اطلاع دارید که مرکز تولید چرم طبیعی در ایران، چه نوع از چرم ها را در بازار های خرید و فروش عرضه می کند و شما هم می توانید آن ها را به آسانی خریداری کنید؟

یکی از مهم ترین کار هایی که در زمینه تولید چرم طبیعی وجود دارد این است که آن ها را به بهترین روش ها باید تولید کرد. 

?تولید چرم طبیعی

یکی از مزیت های بارز این چرم های طبیعی این است که در روی چرم شکل و جای پر های باقی می ماند که به زیبایی و خاص بودن چرم اضافه می کند و به این علت است که اغلب خرید و فروش آن ها بالا تر از بقیه است. در کشور کارخانه های زیادی در زمینه تولید چرم طبیعی از پوست این پرنده در استان های مختلف کشور وجود دارد که این کارخانه ها برای اولین بار چندین سال قبل در کشور شروع به فعالیت کرده اند و مردم می توانند خرید چرم طبیعی را انجام دهند.کارخانه هایی که در کشور در این زمینه فعالیت می کنند که در تولید چرم طبیعی و محصولات بسیار مرغوب فعال می باشندکه با استفاده از روش خاص آن محصولات را تولید می کنند و خرید هم پس از تولید انجام گرفته می گردد.

 

?فروش بهترین چرم

محصولات و تولید چرم طبیعی که کارخانه های فعال در این زمینه در کشور ایران چه کیفیت هایی دارند و به چه علت می توان از چرم های تولید شده شترمرغ در کار های صادراتی استفاده کرد؟ خرید چرم طبیعی معمولا از طرف مردم بالا تر از دیگر چرم ها می باشد. این کارخانه های تولید چرم طبیعی باید در تولید کردن چرم از این پرنده به بسیاری از موارد مختلف توجه کنند که باید از پرنده هایی که بالای ده ماه سن داشته باشند.به هنگام جداسازی پوست باید به قسمت های مشخصی مانند جای پر ها و فولیکول های موجود در پرنده دقت کافی داشته باشند در غیر این صورت محصولات تولیدی از چرم و خود چرم تولید شده بسیار نامرغوب خواهد بود و در بازار های خرید و فروش از رونق فروش کم می شود و سپس مردم خرید را انجام می دهند.

?خرید چرم طبیعی

در کشور ایران مراکز زیادی در زمینه تولید کردن انواع مختلف چرم ها فعالیت دارند و اغلب چرم هایی که در کشور تولید می شود از جنس های با کیفیت می باشد مانند چرم های تولید شده از شترمرغ.البته باید بدانید که بهترین نژاد شترمرغ هایی که در کشور رشد و پرورش داده می شود نوع ایرانی این پرنده می باشد. می توانید خرید چرم را انجام دهید.با توجه به این که از پوست این نوع پرندهدر تولید چرم طبیعی استفاده های زیادی می کنند طرفداران این پرنده در بازار طیور بسیار بالا تر از بقیه می باشد.چرم هایی که از این پوست این پرنده تولید می گردد قابل مقایسه با پوست حیواناتی مانند گاو و یا حتی تمساح می باشد و به این علت هم خرید چرم طبیعی بسیار بالا می باشد. به این علت هم تولید چرم طبیعی هم بالا می باشد.

و

.

?قیمت چرم طبیعی

این سایت برای جلوگیری کردن از چنین مشکلاتی در بین مشتریان، مراکزی را برای خرید چرم و فروش کردن چرم معرفی می کند که مراکز فعال در این زمینه هستند و محصولات بسیار با کیفیتی را به مشتریان به فروش می رسانند. بهتر است بدانید که چرم های فروشی این مراکز کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه مشکل یا نواقص در این محصولات دیده نمی شود. چرم هایی که این مراکز به فروش می رسانند به قدری با کیفیت هستند که در زمینه خرید چرم و تولید چرم طبیعی فعالیت دارند. یکی دیگر از مزیت هایی که این مراکز دارند این است که می تواند خرید و فروش های خود را از این مراکز به صورت عمده انجام دهید.در این صورت در خرید های عمده قیمت چرم های تولید شده نیز پایین خواهد بود. به این علت هم پس از تولید چرم طبیعی آن ها را به صورت عمده به فروش می رسانند.

.

?تولید چرم خام

این چرم در میان چرم های دیگری که از پوست حیوانات ساخته می شوند دوام بالا تری داشته و به این علت است که در کشور های خارجی و هم چنین در کشور ایران نیز بسیار مورد توجه می باشد و بهتر است بدانید که شرکت های تولید کننده لباس های چرمی و یا کیف و کفش های چرمی، این نوع چرم را به صورت عمده خرید اینترنتی انجام می دهند تا در تولید کردن این گونه موارد از آن ها استفاده کنند و محصولات بسیار با کیفیتی را تولید کنند.
مراکز زیادی در کشور در زمینه تولید چرم طبیعی و چرم خام فعالیت می کنند و این مراکز می توانند پس از تولید چرم طبیعی از کارخانه های چرم سازی را به کشور های خارجی دیگری صادرات کنند تا مردم خرید اینترنتی را انجام دهند.
تولید و فروش چرم

و

?چرم طبیعی با کیفیت بالا

تولید چرم طبیعی که انجام گرفته می گردد باید بدانید که کیفیت بسیار بالایی دارند، به طوری که از این چرم ها به کشور های دیگر صادر میکنند. با توجه به فروش بالای چرم و خرید اینترنتی در کشور سایت های زیادی به صورت آنلاین در این زمینه فعالیت می کنند.به چه علت برای خرید و فروش چرم نباید به تمامی مراکز فعال در این زمینه اعتماد کرد؟ بهترین چرم های تولید از چه مراکزی می توانید خرید کنید که قیمت پایین باشند؟

?شرایط تولید چرم طبیعی

از مهم ترین گزینه هایی که در خرید چرم طبیعی باید دقت کافی داشت و به این سه گزینه توجه کرد عبارتند از نرمی چرم ، ضد آب بودن چرم، از همه مهم تر استحکام چرم تولید شده می باشد.البته تمامی گزینه های گفته شده در چرم طبیعی موجود می باشد و به این علت است که می توان گفت که پس از تولید چرم طبیعی مقاومت چرم بالا تر از چرم های موجود در بازار های خرید و فروش می باشد.علاوه بر این که از بخش بدنه این پوست آن ها را جدا کرده و در تولید چرم طبیعی استفاده می کنند از بخش ساق پای نیز در زمینه تولید کردن چرم های مقاومی استفاده می کنند که به علت کوچک تر بودن این نوع از پوست، از آن در تولید کردن محصولاتی مانند کیف پول دستی، یا پوتین ها و… استفاده می کنند و سپس می توانید حتی خرید اینترنتی چرم طبیعی را انجام دهید.

.

?بهترین برند های چرم در ایران 

۱. چرم مشهد

شرکت چرم مشهد - رسمیو

شرکت چرم مشهد در سال ۱۳۷۵ راه‌اندازی شده و کیف، کفش، البسه چرمی و… تولید می‌کند.  محصولات این شرکت از جنس چرم گاوی، بزی و گوسفندی هستند. قیمت محصولات چرم مشهد کم نیست. البته بدیهی است که تولید جنس چرم، آن هم با کیفیتی بالا باعث می‌شود تا قیمت کالاها تا حدی گران‌تر از قیمت متوسط بازار باشد.ولی نگران نباشید، اگر شما هم از طرفداران این برند و طراحی‌های شیک آن هستید، برای خرید به صرفه‌تر گوش‌ به زنگ باشید؛ چرم مشهد، در طول فصول مختلف سال و به بهانه‌های مختلف، جشنواره‌هایی برگزار می‌کند و در آنها محصولات مختلف خود  را با فروش ویژه به مشتریان عرضه می‌کند. البته در این تخفیف‌ها هم شما با قیمتی ارزان رو به رو نخواهید بود. اما اگر بودجه‌ای نسبتا زیاد برای خرید محصولات چرمی کنار گذاشته‌اید، در زمان‌هایی که چرم مشهد، حراج فصلی و مناسبتی دارد، خریدتان به صرفه‌تر خواهد شد.

.

۲. نوین چرم

وبسایت جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای نوین‌چرم بر روی دامنه اصلی بارگذاری شد.

نوین چرم هم یکی از برندهای معروف و باکیفیت ایرانی است که از سال ۱۳۷۰ در عرصه تولید محصولات چرمی فعال است اما از سال ۱۳۸۲ به بعد با تغییراتی که در برند خود ایجاد کرده و تبلیغات فراوان، جای خود را در دل خریداران ایرانی باز کرده است. استفاده از چهره‌های معروف تبلیغاتی مانند بهرام رادان و بهنوش طباطبایی باعث شده تا شهرت نوین چرم افزایش پیدا کند. طراحان خارجی هم در تولید محصولات نوین چرم مشارکت دارند.علاوه بر طراحان خارجی، صادرات محصولات این برند به کشورهای دیگری چون: کویت، ژاپن، قزاقستان، سوئد، آلمان، روسیه و جمهوری چک نشان می‌دهد که نوین چرم دوست دارد برندی با چهره‌ای بین‌المللی باشد. نوین چرم هم محصولات با طراحی کلاسیک دارد و هم محصولاتی با شکل و شمایل اسپورت. اما در صورتی‌که اهل تیپ غیررسمی باشید، احتمالا از کفش‌ های اسپورت و غیرکلاسیک نوین‌چرم هم استقبال نخواهید کرد. چون در طراحی آنها تِم کلاسیکی وجود دارد که ممکن است نظر اسپورت‌پوشان را جلب نکند.

۳- مارال چرم

فروشگاه اینترنتی مارال چرم - mymaral

مارال چرم هم از سال ۱۳۷۴ شروع به کار کرده است. قیمت اجناس این برند هم تا حدی گران هستند. برخی کالاها کاملا لوکس به شمار می‌روند و قیمت بسیار زیادی دارند. اما مارال‌چرم، طرحی با عنوان تور خرید ۷۰درصدی در نظر گرفته است که طی آن بتوانید محصولاتی را که جزو کلکسیون جدید نیستند یا به صورت تک‌سایز درآمده‌اند با قیمتی بسیار ارزان‌تر از قیمت حقیقی‌شان خریداری کنید. 

.

۴. چرم درسا

چرم درسا برندی با تولید ملی و قیمت‌های دلاری

برندهای چرم به طور کلی، محصولات گرانی دارند اما حساب چرم درسا با بقیه کاملا متفاوت است. به‌طوری‌که بازار هدف این شرکت فقط مشتریان مرفه و از اقشاری هستند که درآمد بالایی دارند. شعار این شرکت هم روی لوکس بودن و تجمل تمرکز می‌کند: «درسا؛ چرم و لوکس». مدیران این مجموعه که جوایز متعددی را در حوزه کارآفرینی از آن خود کرده‌اند، فقط به تولید البسه، کیف و کفش چرمی بسنده نکرده‌اند.محصولات لوکس و فوق‌تجملاتی این شرکت در قالب: مبلمان، وسایل دکوری، لوازم تزئینی منزل و… هم تولید می‌شود. درسایی‌ها دوست دارند که هر طرح ساده‌ای را به نمونه‌ای مجلل و لوکس بدل کنند. پس اگر احیانا در آن دسته‌ای که آدم‌هایی که «ریچ‌کیدز» خوانده می‌شوند، قرار نمی‌گیرید، بهتر است از این مورد عبور کنید و با ما در معرفی برند بعدی همراه باشید.

۵. پاندورا

پاندورا از سال ۱۳۷۵ در بازار چرم فعالیت دارد و سابقه صادرات به کشورهایی مانند: روسیه، اکراین، آلمان و… را در پرونده دارد. پاندورا در چند سال اخیر با کمک تبلیغات گسترده و حضور پررنگ بهنوش بختیاری در فوتوشوت‌هایی متنوع و گاهی عجیب و غریب به مشتریان ایرانی بیشتر معرفی شده است. یکی از مزایای این برند که قیمت‌های آن متعارف‌تر و مناسب‌تر شناخته می‌شود، اختراع سیستم گردش هوا در کفش است.

محصولات این برند با قابلیت تخلیه هوای داخل کفش و جلوگیری از تعریق پا، ویژگی خاصی را ارائه می‌کنند که به ادعای خود برند در محصولات چرمی ایرانی دیگر بازار وجود ندارد. باید دید که این ویژگی واقعا کاربردی است یا بیشتر عبارتی پرطمطراق برای تبلیغات و بازاریابی است.

۶. پاتن چرم

پاتن چرم از آن قدیمی‌های بازار چرم ایرانی است. شروع فعالیت از سال ۱۳۳۹ تا کنون، جای تحسین دارد. پاتن چرم فقط کیف چرم و کفش مردانه و زنانه تولید می‌کند و به حیطه البسه وارد نشده است. کیف و کفش‌های پاتن چرم، طراحی‌های زیبایی دارند ولی از نظر قیمت به مراتب به صرفه‌تر از سایر برندهایی هستند که نام برده شد.پاتن هم محصولات متنوعی دارد و سعی می‌کند تا نیاز و خواسته طیف عظیمی از مشتریان را پوشش بدهد اما باید قبول کرد که با محصولات به شدت شیک و شکیل بازار چرم ایرانی تا حدی فاصله دارد. پاتن جنس خوبی دارد، طراحی‌های کیف و کفش آن متنوع است اما برندی لوکس یا بسیار شیک نیست. در هر حال برای خرید جنس خوب و متوسط می‌توانید روی آن حساب کنید.

۷. ویزلند

کانال vizland – معرفی کانال

ویزلند با تمام برندهایی که تاکنون معرفی شد، فرق می‌کند. ویزلند، برند تازه‌نفسی است که حدود ۲ سال به بازار کفش ایرانی در حوزه چرم وارد شده اما در همین مدت زمان کوتاه، دل جوانان ایرانی را حسابی برده است. این برند روی جوانان و نوجوانان سرمایه‌گذاری کرده است. طراحی کفش‌ها هم گاهی مرزهای مدرنیته را پشت سر می‌گذارند و به حالت پست‌مدرن نزدیک می‌شوند.تصویر شخصیت‌های مورد علاقه نسل جوان مثل جوکر، کریستوفر نولان در شوالیه تاریکی یا نقاشی‌های ون‌گوگ روی محصولات این برند برای قشری از مشتریان به شدت جذاب شده است. قیمت محصولات ویزلند هم بالاست و قشر متوسط و ضعیف نمی‌توانند مشتریان صمیمی و نزدیک این برند باشند.برای داشتن کفش‌های خاص و بعضا عجیب این برند لازم است مبلغی بالای ۳۰۰ هزار تومان هزینه کنید. گاهی‌اوقات، ویزلند در خاص بودن، اغراق می‌کند. یعنی از طرح‌ها و مدل‌هایی استفاده می‌کند که شاید عموم مشتریان از آن استقبال نکنند اما طرح‌های ساده و معمولی هم در میان تولیدات آن وجود دارد. 

برندهای دیگر

برندهای چرم دیگری هم در بازار ایرانی فعالیت می‌کنند. برندهایی که با وجود رقابت میان شرکت‌های مختلف ایرانی هر یک می‌کوشند، خدمات و محصولات متمایزتری به مشتریان هدیه کنند. برندهای زیر از دیگر نمونه‌های خوب ایرانی هستند:

  • چرم پارس؛
  • چرم خورشید؛
  • کهن چرم؛ 
  • و… .

بازار برندهای چرم ایرانی ثابت کرده است که در صورت حمایت همه ذی‌نفعان از بازارهای داخلی (مشتریان، دولت، سرمایه‌گذاران، تأمین‌کنندگان و…)، محصولات ایرانی از هیچ برند خارجی کمتر نخواهند بود.

Showing 10 from 12 Items

Toggle Filters
Count
Sort by
Order

تولیدی درب و پنجره سام پنجره ✔️ با چندین سال سابقه کاری در زمینه طراحی تولید و نصب انواع درب وپنجره دوجداره و سه جداره upvc و انواع توریهای پلیسه وساده ✔️ پنجرهای دوجداره ، شیشه سکوریت ، کرکره برقی ، درب اتوماتیک و توری پشه بند

ساخت انواع کیف ، محصولات تمام چرم و دست دوز نوید چرم رودسر ?ساخت و طراحی انواع محصولات تمام چرم و دست دوز ?ساخت و طراحی انواع کیف دستی ، چرم دست دوز و…

تولید صنایع دستی چرمی همتی ✅صنایع چرمی ، برزنتی ✅صنایع چرم همتی با بیش از ۴۰ سال سابقه ی کاری درخشان در تولید انواع لوازم سوارکاری ، حیوانی ✅تولید کننده نوار های برزنتی تا عرض ۸ سانت

شرکت سایبان سازی حافظ? تولیدی سایبان سازی انواع سایبان های برقی و دستی? مرکز تولید و سازنده انواع سایبان برقی کالسکه ای و آلمانی ? نمایندگی و مجری صنایع فایبرگلاس

مرکز فروش یراق آلات چرم دوزی نگارین✅فروش انواع چرم طبیعی و مصنوعی و آستری ✅و ابزار آلات سراجی سنتی✅لذت کیفیت و دوام، چرم از انواع بزی ، گاوی ، شترمرغ

فروشگاه اُرسی چرم ✅کفش زنانه کیف پول زنانه و مردانه کیف گردنی کمربند ✅کیف اداری کفش مردانه ✅کیف پاسپورتی، ✅کلاه، کیف و کفش چرم طبیعی در رشت

چرم حامد ✅تهیه و پخش انواع چرم مبلی ایرانی و خارجی ✅پارچه مبلی، ابزارآلات صندلی اداری به مدیریت آقای لطفی

چرم پاپلی در مازندران، چرم پاپلی در نور، چرم در مازندران، فروشگاه بانوان خلاق پاپلی در مازندران، آدرس: مازندران، نور، خیابان فردوسی، جنب طوس۲/۲،

گروه طراحی و تولیدی فرآورده های چرمی تی اف در تهران،۰۹۱۲۵۵۵۵۵۶۱ تولید کیف های اداری و دانشجویی تولید کفشهای مجلسی پاشنه دار تولید کفشهای اسپرت و طبی