کلینیک های دامپزشکی و حیوانات یکی از خدماتی است که امروزه بیشتر دیده می شود. کمک به حیوانات بیمار در خیابان و یا حفظ سلامت حیوانات خانگی مانند سگ ، گربه ، خرگوش ،،انواع پرنده و می باشد.

از جمله خدماتی که در کلینیک های دامپزشکی انجام می شود می توان به جراحی ، بخش های داخلی ، تصویر برداری ، دندانپزشکی حیوانات ، بخش پرندگان و … اشاره نمود.

?معرفی یک کلینیک خوب

تعدا زیادی کلینیک ، درمانگاه و بیمارستان دامپزشکی در سطح شهر تهران و کشور وجود دارد. یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که دارای حیوانات خانگی هستند دسترسی به یک دامپزشکی خوب و همینطور متعهد است.

از آنجایی که حیوانات بسیار موجودات ظریفی هستند و نیاز به توجه بیشتری در رابطه با بیماری و همینطور درمان دارند و در صورتی که کوتاه ترین سهل انگاری در رابطه با این حیوانات اتفاق بیفتد جان این موجودات شدیدا به خطر خواهد افتاد.

اما پیدا کردن یک مرکز درمانی مناسب بسیار سخت است. از ویژگی های یک دامپزشکی مناسب در درجه اول تمیزی و میزان توجه پرسنل این مرکز به حیوانات می باشد. یکی از موارد مهم دیگر که باید مورد توجه افرادی که حیوانات خانگی دارند قرار گیرد این است که حتما متخصص ویژه نوع حیوان در این مرکز موجود باشد.

به طور مثل دامپزشک سگ و گربه شناخت و تجربه بسیار کمتری نسبت پرندگان و حیوانات دسته اگزوتیک دارد. بنابراین برای پت خانگی خود حتما به متخصص در این زمینه مراجعه نمایید.

از دیگران موارد امکانات تشخیصی در این مجموعه می باشد مانند وجود بخش های فیزیوتراپی ، آزمایشگاه ، سونوگرافی ، تصویربرداری ، دندانپزشگی ، انگل شناسی ، جراحی ، داروخانه و … تا در صورتی که حیوان خانگی شما دچار مشکل باشد با آنجام آزمایش سریعتر مشکل مشخص شده و درمان شود. در نهایت حتما سعی کنید از نظر کاربران سایت ها در رابطه با مجموعه دامپزشکی در کامنت سایت ، اینستا و یا گوگل مپ استفاده کنید.

?خدمات داخلی حیوانات

خدمات ویژه ای برای حیوانات انجام می شود. یکی از مهم ترین این خدمات بخش های داخلی کلینیک ها و دامپزشکی می باشد زیرا در این بخش مشکلات و بیماری های حیوانات تشخیص داده می شود.به طور مثال در صورتی که شما حیوان خانگی خود را به درمانگاه و یا بیمارستان دامپزشکی می برید در مرحله اول در بخش داخلی بیماری حیوان شما تشخیص داده می شود.

همچنین در صورتی که نیاز به چکاپ ، کاشت و قرار دادن میکروچیپ ، صادر شدن شناسنامه برای انتقال به خارج از کشور ، واکسیناسیون ، درمان انگل برای سگ ، گربه و یا پرنده خود داشته باشید در این بخش بعد از معاینه دامپزشک قابل انجام است.

برای آشنایی با اطلاعات سایر مشاغل به سامانه سراسری زمات مراجعه کنید

Showing 10 from 27 Items

Toggle Filters
Count
Sort by
Order

کلینیک دامپزشکی دکتر پاو ?واکسیناسیون دام کوچک مانند سگ و گربه و درمان ?صدور گواهی سلامت ?خدمات دندانپزشکی و مشاوره غذای سگ و گربه و ملزومات حیوانات ارسال به سراسر کشور ?خدمات جراحی هم انجام میشود

تولید و فروش انواع شیر دوش های برقی مک ? طراحی و تولید انواع شیر دوش های ثابت و سیار ? دوشش دام به رغم بهره گیری از امکانات و ابزار تکنولوژیکی روز همواره و در طول تاریخ مکانیزه شدن دوشش دام (غیر دستی)

مرکز درمان بیماری های پوستی حیوانات دماوند ✅ درمان کلیه بیماری های : بیماری های عضلانی اسکلتی ، بیماری های چشم و گوش ، بیماری های پوست و ریزش مو

مرکز دندان پزشکی حیوانات خانگی دماوند ✅ کلیه امور ترمیمی دندان و ریشه دندان ؛ عصب کشی ؛ و انجام کلیه پروتوزها ی دندانی  ، جرم گیری همچنین  رفع بیماریهای لثه

درمانگاه دامپزشکی دماوند، ✅درمان بیماری های قلبیدرمان انواع عفونت های پوستی✅درمان انواع بیماریهای عفونیدرمان بیماری های غدد✅درمان بیماریهای چشم و گوش

کلینیک دامپزشکی مهر ? کلینیک دامپزشکی با بهترین کیفیت? فروش داروهای دام و طیور? فروش غذای حیوانات? فروش مکمل های غذایی سگ نگهبان و گربه

دامپزشکی دکتر مشیری? کلینیک دامپزشکی دکتر مشیری مجهز به پیشرفته مجهز به پیشرفته ترین امکانات روز دنیا در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری های حیوانات خانگی میباشد