دفتر پیشخوان خدمات دولتی، بخش عمومی و غیر دولتی یا دفتر پیشخوان، به دفاتری گفته می‌شود که خدمات الکترونیکی دولتی را به مردم ارائه میکنند.

دفاتر پیشخوان خدمات گوناگون از جمله امور محوله ثبت احوال- شناسنامه المثنی، تغییر نام خانوادگی، ثبت وقایع ازدواج و طلاق، کارت ملی المثنی، تعویض کارت ملّی، تعویض شناسنامه، درخواست هیات حل اختلاف، صدور گواهی تجرد؛ امور بیمه‌ای، امور سجلی و ثبت احوال و گواهینامه و تخلفات رانندگی و گذرنامه، شارژ کارت‌های مختلف اعتباری و کارت‌های دانشجویی، فروش بلیت اتوبوس‌های بین شهری، پرداخت الکترونیکی قبوض، امور مربوط به اسقاط خودرو، خدمات گمرکی، پست‌بانک، خدمات مخابراتی، ثبت نام جهت بیمه سلامت و .... . به مشتریان خود ارائه میکنند به همین خاطر میتوانند از ابزارهای جدید بهره ببرند و از طریق ارائه خدمات آنلاین از اینترنت درآمد کسب کنند.

بسیاری از صاحبان دفتر پیشخوان به دلیل داشتن پایگاهی از اطلاعات مشتریان فعال خود میتوانند از بستر اینترنت استفاده کنند و از اینترنت کسب درآمد کنند.

روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ولی اینکه ما از امکانات و قابلیت‌هایی که داریم بتوانیم به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. درواقع دفاتر پیشخوان به دلیل ماهیت شغلی براحتی میتوانند انواع خدمات را ارائه دهند و با توجه به تغییر رفتار مشتری ها و خرید و سفارش اینترنتی خدمات، ما در بیمه هاست روش فوق العاده ای را برای کسب درآمد اینترنتی به دفاتر پیشخوان معرفی میکنیم.

ارتباط گسترده با مشتریان دفتر پیشخوان و پست بانک از طریق وبسایت خودتان

خب یکی از مهمترین مزیت های کسب و کار اینترنتی ارائه خدمات بیشتر و باکیفیت و همچنین ارتباط برقرار کردن گسترده با مشتریان خودتان است و این باعث ایجاد رضایمندی در مشتریان شما میشود. رضایت مندی مشتریان نیز یعنی وفاداری و فروش چند برابری!

آیا در وبسایتم میتوانم خدمات دفتر پیشخوان و پست بانک را نیز تبلیغ کنم؟

بله، ما به شما این امکان را میدهیم تا در کنار ارائه خدمات بصورت آنلاین، بتوانید برای معرفی کسب و کار فعلی خود و یا حتی هر یک از خدمات خود صفحات مجزا بسازید اصطلاحا برای هر خدمتی که مدنظر دارید یک صفحه فرود یا لندینگ پیج داشته باشد.

با این کار شما با یک تیر دو هدف را نشانه گرفته اید و به جای اینکه برای راه اندازی وبسایت دفتر پیشخوان خود هزینه گزاف کنید از طریق وبسایتی که از زمات تهیه میکنید خدمات دفتر پیشخوان خود را نیز معرفی نمایید.

پس با زمات همراه باشید...

Showing 3 from 3 Items

Toggle Filters
Count
Sort by
Order

خدمات پست گروه سون ایران  ? ارسال بسته های تجاری در سراسر کشور ? آماده عقد قرارداد با شرکت ها جهت پخش در تمامی نقاط کشور

دفتر مرکزی پیشخوان در خوزستان ، صندوق بازنشستگان کشوری ، ایرانسل ، همراه اول ، امورمالیاتی خودرو ، عوارض خودرو ، سازمان بیمه سلامت