این شما و این خوشنام‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و دکوراسیون که باید برای خرید لوازم خانگی کوچک و بزرگ به خاطر بسپارید:

۱. اسنوا؛ یک برند ملی و اصیل ایرانی

سبد تولید اسنوا شامل محصولات متنوعی است: ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق‌گاز، یخچال‌فریزر، تلویزیون و تجهیزات توکار از قبیل فر و قهوه‌ساز. البته، قهوه‌ساز که می‌گوییم منظورمان قهوه‌سازهای رومیزی و قابل‌حمل نیست؛ قهوه‌سازهای اسنوا توکارند و خود به آسیاب‌ قهوه چندحالته مجهزند.

اسنوا را می‌توان برندی برای کلیه لوازم اساسی آشپزخانه دانست. اما وجه تمایز اسنوا با سایر برندهای وطنی رقیب در چیست؟ خود اسنوا، به‌خصوص، روی کیفیت بالای مواد اولیه و لعاب‌کاری محصولاتش مدعی است؛ ادعا دارد که از مواد اولیه قابل‌رقابت با مواد موردمصرف در کارخانجات تراز اول دنیا استفاده می‌کند و نیز ماشین‌آلات و فرمولاسیون مورداستفاده در لعاب‌کاری محصولاتش بر استانداردهای اروپا و آمریکا منطبق‌ است.

برای مثال، برخی محصولات فِردار اخیر اسنوا از لعاب هوشمند خودتمیزشونده برخوردارند. یعنی پس از هر بار پخت‌وپز نیازی به تمیزکاری نیست، بلکه قسمت‌هایی از فر که به پوشش خودتمیزشونده مجهزند بدون نیاز به هیچ دخالتی توسط مصرف‌کننده به‌خودی‌خود از ذرات غذا پاک خواهند شد.

قیمت و خدمات پس از فروش

قیمت: یخچال سایدبای‌ساید گران‌ترین محصول اسنواست؛ اغلب سایدبای‌سایدهای اسنوا در فروشگاه‌های آنلاین بین حدود ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت خورده‌اند. اما اگر یخچال‌فریزر بالاپایین مدنظرتان باشد، اسنوا گزینه‌های زیر ۱۰ میلیون تومان هم دارد. برای خرید ماشین لباس‌شویی هم می‌توانید با دست‌کم حدود ۴ میلیون تومان اقدام کنید.

خدمات پس از فروش: محصولات اسنوا گویا از ۲ سال ضمانت و ۸ سال خدمات پس از فروش برخوردارند. اسنوا با بیش از ۸۱۸ نمایندگی در سراسر کشور جزو برندهایی است که یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های خدمات پس از فروش را دارد و با حدود هزار سرویس‌کار درحال خدمات‌رسانی به مشتریانی است که اسنوا را برگزیده‌اند.

۲. پارس خزر؛ نیم‌قرن همراهی، مشارکت و همدلی

پارس خزر نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی وطنی است و یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی به شما می‌رود. اغلب‌مان پارس خزر را به پلوپزهای خوش‌ته‌دیگ این برند می‌شناسیم. حتی ایرانیان خارج‌نشین هم، بااینکه انواع‌واقسام پلوپزهای آن‌ورآبی برایشان مهیاست، باز خاطرخواه پارس‌خزرند. پلوپزی هم که در تصویر می‌بینید، از سِری پلوپزهای دیجیتالی پارس خزر است که چند مدل برنامه پخت دارند.

اما محصولات پارس خزر تنها به پلوپز محدود نمی‌شوند. در حال حاضر، پارس خزر بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران است و تقریبا همه خرده‌ریزهای برقی جهیزیه را شامل می‌شود. حتی جالب است بدانید پارس خزر اسپرسوساز هم دارد. تولیدات این برند پیشتر با نام پارس توشیبا به بازار عرضه می‌شدند، اما از سال ۱۳۶۱ تاکنون با نام تجاری پارس خزر و سایا شناخته می‌شوند.

قیمت و خدمات پس از فروش

قیمت: بسیاری از محصولات پارس‌خزر زیر یک میلیون تومان قیمت دارند و در مقایسه با رقبای خارجی خوش‌قیمت‌ترند. برای مثال، پلوپزهای معروف پارس خزر از حدود ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شوند؛ غذاساز ۱۱ کاره این برند هم تنها حدود ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد. سایر محصولات پارس خزر نیز به‌نسبت رقبای خارجی به همین ترتیب از قیمتی مشتری‌پسند برخوردارند.

خدمات پس از فروش: ازلحاظ خدمات پس از فروش که هیچ جای دل‌نگرانی نیست. کلیه محصولات پارس خزر و سایا درصورت نقص فنی (خرابی‌های ناشی از تولید) تا دو ماه پس از تاریخ خرید قابل‌تعویض‌اند. اگر هم نقص فنی محصولی تازه پس از دو ماه بروز پیدا کرد، تا ۲۵ ماه پس از تاریخ خرید از خدمات تعمیر رایگان بهره‌مند خواهید شد.

۳. امرسان؛ زیبا، پیشرو، مطمئن

امرسان از دیگر برندهای مطرح داخلی درزمینه تولید لوازم خانگی است که با تولید یخچال‌فریزر سر زبان‌ها افتاد. البته، علاوه‌بر یخچال‌فریزر در تولید ماشین لباس‌شویی، اجاق‌گاز، هود و جاروبرقی هم دستی بر آتش دارد. گویا نخستین برندی هم که در ایران به تولید یخچال‌فریزر با سطح مصرف انرژی A مفتخر شد امرسان بود. امرسان همچنین نخستین برند ایرانی تولیدکننده یخچال‌فریزرهای هوشمند است که از قابلیت کنترل با اپلیکیشن موبایل برخوردارند.

جالب‌تر اینکه امرسان یخچال‌فریزر فانتری مدل اِسمِگ (SMEG) هم دارد. اسمگ‌دوست‌ها از قیمت گزاف محصولات این برند ایتالیایی باخبرند. اما امرسان تقریبا مشابه همان طرح یخچال‌فریزرهای فانتزی اسمگ را در رنگ‌های قرمز، صورتی، زرد، آبی و مشکی و با قیمت تنها حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان روانه بازار کرده است. این مدل یخچال‌فریزرهای امرسان به طرح کلاسیک معروف‌اند و به‌ویژه در آشپزخانه‌های نقلی و فانتزی خوب ست می‌شوند.

قیمت و خدمات پس از فروش

قیمت: ارزان‌ترین محصول امرسان جاروبرقی است که حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. اما اگر درمورد قیمت یخچال‌فریزرهای این برند می‌پرسید، باید بگوییم امرسان برای بودجه‌های محدود در مقایسه با سایر برندها گزینه‌های نسبتا متنوعی دارد. برای مثال، با حدود ۴ میلیون تومان هم می‌توانید از این برند یخچال‌فریزر بخرید. گران‌ترین یخچال‌فریزر امرسان حدود ۱۲ میلیون تومان و البته سایدبای‌ساید است. خدمات پس از فروش: جالب است بدانید یخچال‌فریزرهای امرسان با گارانتی ۳۶ ماهه (۳ ساله) عرضه می‌شوند که گارانتی طولانی‌مدتی است.

۴. ایکس ویژن؛ برندی با طراحی‌های به‌روز و تنوع بالا

ایکس ویژن به گروه صنعتی مادیران تعلق دارد و در سال ۱۳۸۵ با تولید تلویزیون به بازار لوازم خانگی صوتی‌تصویری معرفی شد. در حال حاضر، خانواده ایکس ویژن علاوه‌بر تلویزیون‌های هوشمند شامل یخچال‌فریزر و ماشین لباس‌شویی هم می‌شود. البته، به نظر می‌رسد تلویزیون‌های این برند محبوب‌ترند.

ازجمله نقاط قوت محصولات ایکس ویژن می‌توان به طراحی‌های به‌روز و تنوع بالا اشاره کرد. ضمن اینکه کلیه یخچال‌فریزرها و ماشین لباس‌شویی‌های ایکس ویژن از سطح مصرف انرژی A و بالاتر برخوردارند. مزیتی که در درازمدت با کاهش هزینه‌های قبض آب و برق کمک قابل‌ستایشی به اقتصاد خانوار خواهد بود.

لوازم خانگی ایکس ویژن همگی با گارانتی مادیران عرضه می‌شوند. مادیران هم که می‌دانید از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در ایران است.

قیمت و خدمات پس از فروش

قیمت: با حدود ۵ میلیون تومان می‌توانید از ایکس‌ویژن ماشین لباس‌شویی ۷ کیلویی بخرید. یخچال‌فریزرهای بالاپایین ایکس ویژن هم از زیر ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شوند. اما اگر به یخچال‌فریزرهای دوقلو علاقه‌مندید، دست‌کم باید ۱۲ میلیون تومان برای خرید از این برند هزینه کنید.

خدمات پس از فروش: لوازم خانگی ایکس ویژن همگی با گارانتی مادیران عرضه می‌شوند. مادیران هم که می‌دانید از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در ایران است.

۵. پاکشوما همیشه با شما

نمی‌شود از ماشین لباس‌شویی ایرانی حرف زد و اسمی از پاکشوما به میان نیاورد. پاکشوما برندی با ۴۰ سال سابقه و تجربه در تولید انواع لباس‌شویی است. این برند نام‌آشنا ابتدا با تولید لباس‌شویی‌های نیمه‌اتوماتیک به کارزار لوازم خانگی وارد شد و سپس دایره تولیداتش را گسترده‌تر کرد. در حال حاضر، محصولاتی چون ماشین ظرف‌شویی، یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید، جاروبرقی، مایکروویو و کولر گازی هم در سبد تولید پاکشوما جای دارند و مقدمات تولید سایر لوازم خانگی در دست آماده‌سازی است. طبق نتایج ششمین دوره نظرسنجی ملی برند محبوب (سال ۱۳۹۸)، پاکشوما در گروه ماشین لباس‌شویی و همچنین ظرف‌شویی پس از اسنوا در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان داد که هنوز باوجود گذشت سال‌ها برند محبوبی در بین ما ایرانی‌هاست.

قیمت و خدمات پس از فروش

قیمت: قیمت لباس‌شویی‌های اتوماتیک پاکشوما از حدود ۵ میلیون تومان شروع می‌شود. قیمت لباس‌شویی‌های در از بالای این برند هم همین پروپاست. اما اگر طرفدار لباس‌شویی‌های دوقلو باشید، با حدود ۱ میلیون تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هم می‌توانید برای خرید اقدام کنید.

خدمات پس از فروش: عوامل پاکشوما دلیل محبوبیت این برند را در کیفیت بالا و گارانتی درازمدت می‌دانند. جا دارد یادآوری کنیم کلیه لباس‌شویی‌های اتوماتیک پاکشوما ۲۴ ماه، کمپرسورهای کولرهای گازی ۶۰ ماه و سایر محصولات این برند تا ۲۴ ماه مشمول خدمات پس از فروش خواهند بود.

سایر برندها

استیل البرز و اخوان:

استیل البرز از برندهای بنام ایرانی درزمینه تولید لوازم خانگی توکار است که به‌خصوص در تولید سینک ظرف‌شویی تبحر دارد. ازجمله ویژگی‌های درخورتوجه سینک‌های ظرف‌شویی استیل البرز می‌توان به یکپارچگی و عاری‌بودن از هرگونه آثار جوش اشاره کرد. استیل البرز برای سلیقه‌های خاص‌پسند هم سینک کریستالی سفید و مشکی تولید می‌کند. جا دارد به‌علاوه از برند اخوان یاد کنیم که در تولید سینک ظرف‌شویی جزو برندهای خوب وطنی به شمار می‌رود. سایر محصولات این دو برند پرفروش عبارت‌اند از اجاق‌گاز، هود، فر و شیرآلات.

بیمکث و کن:

هود نخستین محصولی است که با شنیدن نام این دو برند در خاطر ما ایرانی‌ها زنده می‌شود. اما بیمکث و کن را برای خرید اجاق‌گاز صفحه‌ای و فر توکار هم در ذهن داشته باشید. درضمن، اگر برای نوسازی آشپزخانه‌تان تصمیم به خرید سینک ظرف‌شویی گرانیتی دارید، کن ازجمله برندهای ایرانی تولیدکننده سینک‌های گرانیتی در انوع رنگ‌هاست.

سینجر و آلتون:

اجاق‌گاز از ضروری‌ترین لوازم خانگی است که تولیدکنندگان داخلی متعددی هم دارد؛ ازجمله سینجر و آلتون که درزمینه تولید اجاق‌گاز جزو شناخته‌شده‌ترین برندهای بازارند. در سبد تولید سینجر یخچال‌فریزر و ماشین لباس‌شویی هم به چشم می‌خورد که منتها به اندازه اجاق‌گازهای این برند معروف نیستند.

نانیوا و ارشیا الکتریک:

نانیوا مانند پارس خزر لوازم برقی کوچک تولید می‌کند؛ از لوازم برقی آشپزخانه نظیر چرخ‌گوشت و غذاساز گرفته تا لوازم برقی نظافتی همچون جاروبرقی و بخارشوی. در بین محصولات متنوع نانیوا آسیاب قهوه هم به چشم می‌خورد. در همین حیطه، ارشیا الکتریک را هم به خاطر بسپارید. ارشیا الکتریک در نظرسنجی امسال برند محبوب به مقام دوم در گروه آب‌میوه‌گیری دست یافت و پس از پارس خزر قرار گرفت.

هیمالیا و الکترو استیل:

به‌خصوص، اگر به یخچال‌فریزرهای دوقلو علاقه‌مندید، هیمالیا را هم در گزینه‌هایتان مدنظر داشته باشید. هیمالیا از دیگر برندهای شناخته‌شده ایرانی درزمینه تولید یخچال‌فریزر است که از دانش فنی و تکنولوژی شرکت AEG آلمان استفاده می‌کند. یخچال‌فریزرهای الکترو استیل هم در بین مصرف‌کنندگان برندهای ایرانی محبوبیت بالایی دارند.

Showing 10 from 2065 Items

Toggle Filters
Count
Sort by
Order