استفاده کردن از لوازم لوکس منزل در هر قسمت از منزل می‌تواند تاثیر چشمگیری در روحیه افراد و زیبایی فضای زندگی شما بگذارد.

لوازم لوکس منزل مانند انواع قاب عکس و مجسمه، انواع گلدان و جاگلدانی، تلفن‌های قدیمی، گرامافون و وسایلی از این دست هستند.

برترین برندهای لوازم دکوری لوکس برندهای معروف لوازم لوکس منزل عبارتند از:

۱. برند چغوک

برند چغوک یک محصول سرامیکی زیبا تولید می‌کند که بیشتر این محصولات دکوری و تزیینی است. البته در میان تمامی تولیدات این برند، ظروفی نیز تولید می‌شوند که علاوه بر تزیینی بودن، برای مصارف دیگر استفاده می‌شود.

۲. برند هفت رنگ

برند سرامیک هفت رنگ از محصولات سفالی با تکنیک کاشی هفت رنگ و کاربردی بودن آن با شیوه زندگی امروزه تولید می‌گردد. کاشی لعاب‌دار یا کاشی هفت رنگ از دوره هخامنشیان بر روی بناهای باستانی مشاهده می‌شود.

فوت و فن‎های انتخاب آثار هنری باید به درستی انجام گیرد تا بتوانید بهترین لوازم دکوری لوکس را برای منزل خود تهیه کنید.

۳. برند هانه

محصولات برند هانه، از جمله بشقاب دیوارکوب سفالی در سایزهای مختلف است. این بشقاب‌های سفالی دارای مواد و متریال به کار رفته در نقاشی و تولید آن، جنبه تزیینی دارد.

نقاشی روی سفال بسیار زیبا و متنوع است و به هزاران سال قبل از میلاد مسیح بر می‌گردد. طراحی نقش و نگارهای سنتی و مدرن بر روی بدنه سفال با استفاده از تکنیک‌های متفاوتی انجام می‌گیرد.

یکی از لوازم تزئینی خانه در اصفهان که در حال حاضر بسیار پرطرفدار است و در دکوراسیون محیط زندگی و محل کار شما رنگ و زیبایی می‌بخشد، بشقاب‌های دیواری است.

۴. لوازم تزیینی با برند رضا

برند رضا متخصص در زمینه تولید محصولات دکوراتیو فلزی است. شیوه ساخت این محصولات به روش ریختگی با فلز برنج است. در این روش فلز ذوب شده را داخل قالب می‌ریزند و بعد از سرد شدن حجم مورد نظر تولید می‌شود. در مرحله بعدی آن را سوهان می‌کشند و در نهایت پولیش می‌شود تا کاملا صاف و صیقلی و براق شود.

بر روی این محصولات برنجی روکش و رنگی وجود ندارد و در هنگام لمس با دست شما خنکی خوبی را منتقل می‌کند. به مرور زمان این محصولات به علت چربی دست کدر می‌شود و شفافیت روز اول را ندارند.

در ضمن با شستن آن‌ها، به آسانی شفافیت اولیه خود را بدست می‌آورند. به وسیله جلا سنج فلز و پنبه خط، خش روی آن‌ها کاملا از بین می‌رود.

لوازم تزیینی با برند رضااز مزیت‌های مجسمه‌های فلزی ساختار زیبا و شیک و اندازه‌های کوچک، توپر و سنگین بودن آنها است که سبب ایستایی و دوام و همچنین پرفروش بودن این محصول کرده است.

مجسمه‌های فلزی با برند رضا از زن و مردی در حالت‌های نشسته و ایستاده ساخته شده‌اند که در کنار همدیگر ترکیب منحصر به فردی را به وجود آورده است. در فرایند ساخت این نوع مجسمه‌ها از لحیم کاری ورقه برنجی و مفتول از جنس قلع به کار رفته شده است.

برای حالت دادن مجسمه به وسیله لحیم کاری با سیم و مفتول است. جنس مفتول‌ها از قلع است و با حالت‌دهی به آن‌ها حجم مورد نظر ساخته می‌شود.

یکی از ویژگی‌های فلز قلع، قابل انعطاف‌پذیری است که می‌تواند شاخه‌های درخت و فرم مجسمه‌ها را بعد از ساخت مقداری تغییر دهد. با توجه به شکننده بودن این فلز باید از زیاد خم کردن و تغییر حالت دادن قسمت‌هایی که ظرافت بیشتری دارند، خودداری نمود. لوازم تزیینی برنجی رضا عبارتند از مجسمه، پرنده و تابلو است.

۵. برند سدار

محصولات سرامیکی به شیوه نقاشی زیر لعابی با برند سدار نظیر گلدان، ماگ و بشقاب ساخته می‌شود. این برند با استفاده از فرم‌های فانتزی به شکل حیوانات مختلف یا صورت انسان، در قالب حجم‌های سرامیکی تولید می‌شود.

تولید محصولات سدار، به روش قالب‌گیری است که بعد از ساخت بدنه اصلی، جزئیاتی مثل دسته، چهره به آن افزوده و پرداخت می‌شود. با پخت اولیه، در دمای ۹۰۰ درجه، با روش زیر لعابی نقاشی شده و مجدد به کوره بر می‌گردند. در مرحله آخر ظروف لعابی بی رنگ خورده و با دمای ۱۱۰۰ درجه پخته می‌شوند.

۶. برند آرمانی کاسا

آرمانی کاسا شامل مبلمان، اکسسوری‌های دکوری، پارچه، لوازم دکوری و روشنایی به علاوه لوازم حمام و سیستم کامل آشپزخانه است. این شرکت با عرضه متنوع‌ترین محصولات در ۳۵ کشور نمایندگی دارد و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است. شاخصه‌های مهم لوازم تزئینی منزل برای افراد مختلف متفاوت است، با این حال بهتر است اصول کلی به درستی رعایت شود.

۷. برند دایان ون فورستنبرگ

با مجموعه‌ای از جمله سرویس قاشق و چنگال، لوازم اتاق خواب، گلیم آغاز به کار کرد. در این مجموعه از رنگ‌های شفاف و از الگوهای لباس‌های مشهور همین برند استفاده شده است.

۸. برند ورساچه

برند ایتالیایی تولید پوشاک به نام ورساچه توسط جیانی ورساچه بنیانگذاری شد و در زمینه لوازم خانگی مانند پتو، لحاف، بالش و کوسن، سرویس غذا خوری ارائه می‌نماید.

۹. برند فندی کاسا

اولین برند لوکس ایتالیایی برند فندی کاسا است که در حوزه‌ی ساخت لوازم دکوراسیون خانگی فعالیت می‌کند. در سال ۱۹۸۹ تحت نام فندی کاسا فعالیت خود را آغاز کرد. این برند جزء چهارمین برند برتر دنیا در عرضه تولید مبلمان است.

۱۰. برند هرمس در دکوراسیون داخلی

اولین برند محصولات خانگی هرمس نظیر: منسوجات، کاغذ دیواری، سرامیک و مبلمان است.

۱۱. دکوراسیون داخلی با سبک زندگی ورا ونگ

طراح لباس چینی آمریکایی، به نام ورا ونگ که در طراحی لباس عروس بسیار تبحر داشت در سال ۲۰۰۶ برای اولین‌بار لباس‌ها، اکسسوری‌ها، جواهرات ترکیب کرد. اکنون این برند بیشتر در زمینه کالای خواب، لوازم رومیزی و تولید کاغذ یادداشت، کارت دعوت و کالای خواب فعالیت می‌کند.

۱۲. برند رالف لورن

اولین برند امریکایی محصولاتی اعم از مبلمان زینتی، لوازم روشنایی، کاغذ دیواری، کالای خواب و غیره را تولید ارائه می‌کنند.

۱۳. برند مستونی

در سال ۱۹۸۳ با استفاده از روش جدیدی از سبک زندگی کاربردی را با استفاده از مواد با کیفیت مانند کلکسیون‌های مبلمان و لوازم تزیینی با کیفیت بالا است.

این برند شعبه‌های زیادی در شهرها و کشورها مختلف دارد. در ضمن با هتل‌های کویت و عمان و ترکیه و برزیل برای دکوراسیون از برند خود استفاده می‌کند.

Showing 10 from 143 Items

Toggle Filters
Count
Sort by
Order