در دنیای پر استرس و مملو از هیاهو ی امروز چندین و چند راه برای رسیدن به آرامش وجود دارد. هر شخص با توجه به شخصیت، توان مالی، سبک زندگی و سایر پارامترها راهی را انتخاب می کند تا آرامش توأم با سلامتی را به جسم و جان خود هدیه کند. یکی از بهترین راهکارهایی که در برابر انسان وجود دارد و می تواند به آن پناه برد تا هم سلامتی و شادابی را به کف آرد و هم آرامش روان را، ماساژ است.

ماساژ از دیرباز تا به کنون همراه انسان بوده و هست و تاریخچه ماساژ به قدر تاریخچه ی بشر عمر دارد. ماساژ را می توان از نگاهی دیگر ورزش نامید و از بُعدی دیگر روشی درمانی که بسیار حائز اهمیت است. ماساژ درمانی راهکاری ست که بسیاری از پزشکان متخصص برای بهبود سلامت روان و بدن به بیماران خود پیشنهاد می دهند.

اهمیت و جایگاه ماساژ در زندگی امروز بشر کاملا مشخص شده و بالاخص طی چند دهه اخیر پیشرفت های فراوانی داشته است. تنوع و تعدد ابزار و لوازم مخصوص ماساژ گواهی است بر این موضوع. نکته مهم ابتدا شناخت ماساژ مناسب هر فرد و سپس انتخاب بهترین نوع ماساژ برای ورود به دنیای پر آرامش و اثیری ی ماساژ می باشد.

انواع ماساژ و انتخاب بهترین نوع ماساژ برای انسان

امروزه انواع ماساژ ها وجود دارد که می توان با انتخاب هر یک، به مقصود و منظور خود رسید. به عنوان مثال شما می توانید از میان ماساژ شمع، ماساژ کره گیاهی، ماساژ تایندی، ماساژ رویال تایلندی، ماساژ سوئدی، ماساژ آروماتراپی، ماساژ سنگ داغ، ماساژ شکلات، ماساژ کمپرس گیاهی، ماساژ شیر و عسل، ماساژ شیر، ماساژ روغن و حوله داغ، ماساژ صورت، ماساژ چینی، ماساژ سر، ماساژ بانوان، ماساژ آقایان، ماساژ کودک با روغن، ماساژ بارداری با رایحه های مختلف و ماساژ درمانی با برگزیدن بهترین ماساژ ی که با سلیقه و توان بدنی تان سازگار می باشد، به دنیای لایتناهی و شگرف ماساژ گام گذارید

برای  المثل می توان به ماساژ آروماتراپی اشاره نمود که با انجام این ماساژ خاص در تهران توسط ماسور متخصص، آرامش روحی بی نهایتی را به ارمغان خواهید برد. یا مثلا با اعمال ماساژ سنگ داغ می توانید خوابی خوش را تجربه نمایید تا مدت ها آرامشی عمیق را در وجود خود داشته باشید.

فاکتور دیگری که در انتخاب نوع ماساژ می تواند مؤثر باشد میزان تمکن مالی ست. ماساژ شکلات، ماساژ شیر و عسل و ماساژ کره گیاهی جزو ماساژ های لوکس، ماساژ های خاص و ماساژ های لاکچری هستند که هر یک به نوبه ی خود فرآیندی را در بدن انسان انجام داده و سلامتی و طراوت را به جسم و جان شما می بخشند.

امروزه ماساژ درمانی در مراکز زیر انجام می‌شود.:

?مطب‌ها

?کلینیک‌ها

?بیمارستان‌ها

?فرودگاه‌ها

?کلینیک‌های تخصصی طب سنتی

?اسپاها و مراکز بهداشتی

ویژگی‌های یک مرکز ماساژ درمانی

?در میان مراکز ماساژ که بتواند دارای خصوصیات و ویژگی‌های استاندارد و تایید شده در این زمینه باشد، می‌تواند مراجعان بیشتری جذب کند. در ادامه مهمترین ویژگی‌های یک مرکز ماساژ درمانی خوب و مناسب بررسی می‌شود.

?باید بتواند در زمینه‌ی مدیریت زمان به خوبی عمل کند و برای قرار مقالات‌های مراجعین دارای برنامه ریزی سازماندهی شده باشد.

?برای افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه شده باید دارای تیم پشتیبانی حرفه‌ای باشد تا بتواند تماس‌های تلفنی و آنلاین را در اسرع زمان پاسخ دهد و هرگونه دغدغه و نگرانی مشتریان را برطرف کند.

?درمانگران بهترین مراکز ماساژ باید با همدلی، نیازها و خواسته‌های خاص هر مشتری را درک کنند. آنها باید از قضاوت دیگران خودداری ‌کنند و سعی ‌كنند مسائل را از نگاه مشتری خود ببینند.

?برگزاری کلاس‌های آموزشی برای پیشرفت و توسعه درمانگران، تفاوت و وجه تمایز یک مرکز ماساژ درمانی خوب نسبت به مراکز ماساژ درمانی متوسط و معمولی است. برگزاری کارگاه‌های آموزشی، آموزش مداوم و دوره‌های توسعه حرفه‌ای به تیزبینی مهارت‌های درمانگران کمک می‌کند و جدیدترین تکنیک‌ها و استراتژی‌ها را ارائه می‌دهد.

?یک مرکز ماساژ درمانی خوب باید بتواند تمامی مجوزها و استانداردهای بین المللی و داخلی را کسب کند و از درمانگرانی بهره بگیرد که دارای مدارک و دیپلم‌های آموزشی در زمینه ارائه خدمات ماساژ درمانی از بهترین مراکز آموزشی داخلی و بین المللی باشد.

?بهترین مراکز ماساژ درمانی توانسته‌اند تا با تامین بودجه مناسب زبده‌ترین و حرفه‌ای ترین درمانگران را جذب کنند و برای آنها بهترین امکانات با جدیدترین و به‌روزترین امکانات و تجهیزات را فراهم کنند تا بتوانند محیطی امن و راحت برای مشتریان فراهم کنند و خدمات ماساژ درمانی مناسب ارائه دهند.

برای آشنایی با اطلاعات سایر مشاغل به سامانه سراسری زمات مراجعه کنید

Showing 10 from 26 Items

Toggle Filters
Count
Sort by
Order

آموزش و خدمات ماساژ درمانی ریلکسی ورزشی نور محمدی  ✨ آموزش و ارائه انواع ماساژهای درمانی ، ریلکسیشن ، ماساژ ورزشی و …✨ 🌀 ماساژ درمانی عبارتست از دست ورزی بر روی بافت های نرم بدن.

تولید و فروش سنگ ماساژ الماس سیاه ?اولین و بزرگترین تولیدکننده ی سنگ ماساژ در کشور(الماس سیاه) با هشت سال سابقه ی تولید و رتبه ی عالی ?ارسال حداقل 1000 تا 3000 سنگ ماساژ در ماه برای شهرستان و کل ایران ?اصفهان مرکز ماساژ ایران ?همراه با 3 ماه گارانتی…

مرکز ماساژ امرتات ?با آموزشگاه امرتات قدیمیترین آموزشگاه رسمی در تهران و بالاترین سطح کیفی آموزشها به بالاترین سطح خود برسید? مرکز تخصصی ماساژ امرتات با مجوز رسمی آموزشگاه از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با 8 سال سابقه رسمی فعالیت

تولیدی درب و پنجره سام پنجره ✔️ با چندین سال سابقه کاری در زمینه طراحی تولید و نصب انواع درب وپنجره دوجداره و سه جداره upvc و انواع توریهای پلیسه وساده ✔️ پنجرهای دوجداره ، شیشه سکوریت ، کرکره برقی ، درب اتوماتیک و توری پشه بند

ماساژ محسن ✅ماساژ  به دستکاری لایه‌های سطحی و عمیق عضلانی و بافت همبند با استفاده از تکنیک‌های مختلف، به منظور افزایش عملکرد، کمک در روند درمان، و ترویج آرامش و آسایش است. ماساژ شامل فشار ثابت یا در حال حرکت یا لرزش، و کمک به حرکات مکانیکی بدن است

گروه جزیره ماساژ ? ماساژ و پاکسازی صورت بانوان و … ? ماساژ آقایان توسط ماساژور آقا و ماساژ بانوان توسط ماساژور خانم

کلینیک توانبخشی و کار درمانی رویش ? کلینیک توانبخشی رویش تبریز آماده ارائه خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی در حیطه نورولوژی و ارتوپدی بزرگسالان و کودکان

کلینیک تخصصی ماساژ تن آسا ✅انواع مختلف ماساژ ✅دارای ۱۲مدرک بین المللی ✅صاحب سبک ماساژ جهانی ✅۵۸ سبک ماساژ قابل اجرا و آموزش ✅انواع مختلفی از ماساژ وجود دارد که بر روی قسمت های