چرا انتخاب چاپ و تبلیغات

چرا تبلیغات چاپی؟

امکان لمس فیزیکی در تبلیغات چاپی، بخشی از فروش و افزایش درآمد محسوب می‌شود، در تمامی صنایع و کسب‌وکارهای امروزی واژه‌ی تبلیغات بسیار ملموس و آشناست که در برخی موارد تبلیغات چاپی به انواع دیجیتالی آن ترجیح داده‌می‌شود. با کمک تبلیغات چاپی شما می‌توانید مطمئن باشید که توسط مخاطب بررسی خواهید شد و استفاده از این نوع تبلیغات به آن معناست که شما خود را در جایگاه مناسبی در دایره‌ی رقابت معرفی کرده‌اید و به همین دلیل است که انواع تبلیغات چاپی در مواقع متفاوت بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

به طور مثال "کاتالوگ" یکی از انواع تبلیغات چاپی محسوب می‌شود و به مخاطب کمک می‌کند که در زمان مناسب به اطلاعاتی در خصوص محصول یا خدمات شما دسترسی داشته باشد. زمانی که مشتری شما را برای بررسی انتخاب می‌کند نیاز دارد به جزئیاتی درباره کار شما دسترسی داشته باشد.

بهترین انتخاب کدام است؟!

استفاده از تبلیغات چاپی موثر علاوه بر اینکه میزان درآمد را متحول خواهد کرد، می‌تواند به تثبیت برند در بازار کمک چشم‌گیری نماید. در این میان دانستن این موضوع که تبلیغات چاپی چیست و چگونه می‌توان در راستای ایجاد آگاهی، بازاریابی و جذب مشتریان جدید از آن استفاده کرد، بسیار مهم است. هر کسب‌وکاری نیاز دارد به شیوه‌ای درست محصولات و خدمات خود را معرفی نماید.

معرفی انواع ابزارهای تبلیغات چاپی، شما را در انتخاب مناسب راهنمایی کرده و با کاربرد صحیح و مزایای استفاده از آن بیشتر آشنا کنیم:

صنعت چاپ و تبلیغات

کاتالوگ و بروشور

در انواع بازاریابی برای معرفی محصولات یا خدمات معمولا یک بروشور یا کاتالوگ چاپی ارزان جزو تبلیغات است که در عین حال بسیار مهم تلقی می‌شود. کاتالوگ و بروشور فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید کسب‌وکار خود را با جزئیات بیشتری به مشتری معرفی نمایید و کمک می‌کند مشتری برای تصمیم‌گیری و انتخاب زمان و اطلاعات کافی در دست داشته باشد.

این نوع از تبلیغات چاپی به دلیل قابلیت حمل محدودیت زمان و مکان را در بازاریابی حذف می‌کند و چون اغلب می‌تواند در دسترس باشد ماندگاری برند در ذهن مشتری را ایجاد می‌کند. در هر نوع کسب‌وکاری داشتن کاتالوگ و بروشور برای شما اعتبار بیشتری به ارمغان می‌آورد. به منظور نشان دادن کیفیت کار خود بهتر است در انتخاب جنس دقت کنید چرا که کیفیت کاتالوگی که در اختیار مشتری قرار می‌دهید نشان‎دهنده‌ی کیفیت محصول یا خدماتی‌است که در آن معرفی می‌نمایید.

پوستر

پوسترهای تبلیغاتی معمولا در مکان‌هایی استفاده می‌شوند که در معرض دید افراد بیشتری قرار می‌گیرند و شما با انتخاب این نوع تبلیغات چاپی در مشتری حس داشتن حق انتخاب را ایجاد می‌کنید. مشتری می‌تواند تبلیغات شما را ببیند و در طولانی مدت به آن فکر کند و در صورت نیاز به شما مراجعه خواهد کرد. در پوسترها علاوه بر اطلاعات تماس، متمایزترین ویژگی یک کسب‌وکار مطرح می‌شود. اگر در نوع کسب‌وکار شما تنوع سلیقه‌ی مشتریان گستردگی زیادی دارد بهتر است به طراحی و استفاده از یک پوستر تأثیرگذار فکر کنید. با طراحی یک پوستر با کیفیت می‌توانید خود را در ذهن مشتری تثبیت نمایید.

فولدر تبلیغاتی

این نوع از تبلیغات باید بسیار هوشمندانه انتخاب شود. فولدر تبلغاتی از مواردیست که معمولا برای مخاطبین و مشتریان حس احترام به وجود می‌آورد، چرا که با انتخاب این نوع از تبلیغات چاپی نشان می‌دهید نظم در کسب‌وکار شما اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولا افراد تحصیل کرده و فعال در جامعه به استفاده از فولدر اشتیاق نشان می‌دهند پس اگر نوع کار شما با این افراد ارتباط بیشتری دارد، پیشنهاد می‌شود به منظور جلب رضایت آن‌ها برای چاپ فولدر سریع و فوری با کیفیت و مطلوب برنامه ریزی کنید.

محصولات بسته‌بندی و حمل‌ونقل

استفاده از یک بسته‌بندی منحصربه‌فرد از نظر طراحی و با کیفیت از نظر فیزیکی هوشمندانه‌ترین تبلیغات چاپی به حساب می‌آید. مشتری با یکبار استفاده از آن علاوه بر اینکه میل به درخواست مجدد احساس می‌کند، بخاطر این ویژگی شما را به مشتریان جدیدتری هم معرفی خواهد کرد. در این تبلیغات امکان ایجاد نو‌آوری و تنوع بسیاری وجود دارد که کمک می‌کند کسب‌وکار شما با سرعت بیشتری شناخته شود.

هر آنچه در جستجوی آن هستید در شبکه چاپ خواهید یافت

ابزار بسیار زیادی در تبلیغات چاپی وجود دارد که می‌توانید در مسیر رشد کسب‌وکار خود از آن‌ها استفاده نمایید. سایت شبکه چاپ مجموعه‌ای با سابقه، حرفه‌ای و قدرتمند است که شما را در انتخاب نوع تبلیغات بهتر راهنمایی می‌نماید.

شما در این مجموعه کافیست نیاز خود را مطرح نمایید تا کارشناسان با بررسی گستره‌ی نیاز شما انواع تبلیغات چاپی مناسب را معرفی نماید. شبکه چاپ تمامی خدمات مشاوره، طراحی و خدمات چاپ را در اختیار شما قرار می‌دهد که نگرانی و سردرگمی در انتخاب را از بین برده و ریسک اشتباه را کاهش می‌دهد.

در خانواده شبکه چاپ خدمات طراحی و چاپ اقلام چاپی افست، تبلیغات و بازاریابی، چاپ لیبل، برچسب، جعبه و بسته بندی و همچنین خدمات خاص و اختصاصی مانند انواع کاغذ فانتزی خاص، برش‌ها و قالب‌های خاص، طلاکوب، برجسته و ... ارائه می‌شود.

گستردگی خدمات در تمامی حوزه‌های تبلیغات چاپی برترین ویژگی این مجموعه است که می‌توانید صفر تا صد تبلیغات خود را قبل از انتخاب تا تحویل به آن بسپارید. قیمت مناسب، کیفیت چاپ اختصاصی و سرعت تحویل سفارش از اصول اولیه این مجموعه می باشد همچنین شما در انتخاب نوع جنس و اندازه‌ی اقلام چاپی خود هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

Showing 10 from 248 Items

Toggle Filters
Count
Sort by
Order